המאבק שלו נמשך

RunNGun

New member
הוא יהודי שחי כאן, אוהב את הארץ

רוצה לחיות, להשתקע ולגדל את ילדיו כאן. מה ההתנגדות? מה הכעס?
 

kapoya

New member
ממש לא כעס

כמו שטענתי בעבר, עובד זר לא חוקי לא שונה מכל סיני או כל אפריקאי שהוא עובד זר לא חוקי. עצם זה שהוא קשור למוזיקה שחורה ומחובר להרבה אומנים שנותנים את קולם על מנת להשאירו, לא אומר שיש לו זכויות מיוחדות על אחרים. זאת דעתי.
 

RunNGun

New member
תראה, חבר

אני חושב שכל בנאדם שרוצה לחיות כאן, אוהב את הארץ, מוכן לתרום למדינה - מבחינתי הוא לגיטימי לחיות כאן, ללא קשר לעובדה שהוא ראפר.
 

Red Hand

New member
הוא לא עובד זר

הוא מקבל את כספו מארה"ב. לפחות זה מה שהבנתי מכתבה שקראתי. אז זה לא נכון להגיד דבר כזה. לדעתי אם בא לו להישאר והוא מרגיש יהודי, אני לא אתערב לאף אחד בחיים ואתן לו לחיות בשקט. למרות שגם יש משהו במה שאתה אומר. אבל להתנגד לכך שהוא יישאר - זו קיצוניות לדעתי.
 

Red Hand

New member
יש פה דילמה.

אני חושב שההחלטה קשה וההתלבטויות ארוכות. אני לא השופט אז אני גם לא אביע עמדה. אבל לדעתי השיר המחאתי הזה מזוייף בטירוף. הוא יוצר מחאה על מקום ריק. מישהו שמבקש שישאירו את רבל סאן בארץ לא יכול "להאשים את משרד הפנים" ולהתבייש שהוא אזרח פה. לי זה נראה מאוד מזוייף. אבל כנראה שזו הדרך למאבק.
 

kapoya

New member
מי שמתבייש באזרחות שלו

אני מוכן לשלוח אותו לגור בסוריה יחד עם טיבי וחבריו.
 

Red Hand

New member
עכשיו שמעתי והמילים

"אני נבוך להיות אזרח פה" עקרונית זה אותו דבר. אני חושב שהם מגזימים בשיר.
 

RunNGun

New member
וכשאני אומר "יהודי" אני מתכוון

למישהו שמאמין בדת היהודית, אני לא בקיא בהליכי הגיור שלו. אבל עד שמישהו רוצה לחיות כאן, אוהב את המדינה, מאמין בקיום שלנו כאן - צריך להתייחס אליו כאדם תורם ולא כנטל.
 

kapoya

New member
אגב, אם הוא היה יהודי אמיתי

לא היו מגרשים אותו. הוא טוען שהוא יהודי ע"מ לקבל זכויות יתר.
 

ק ר ח

New member
הוא לא יהודי,הוא רואה את עצמו כיהוד

י יש הבדל גדול,זה כמו אלון דה לוקו,הוא לא ראפר אבל רואה את עצמו כראפר זה כמו סאבלימינל,הוא לא הראשון שעשה ראפ בארץ,אבל הוא רואה את עצמו כראשון שעשה ראפ בארץ יש הבדל עצום אחי
 
למעלה