המאבק למען כניסה חופשית לארץ - המשך

מטש

New member
המאבק למען כניסה חופשית לארץ - המשך

כפי שהבטחנו בשירשורים הקודמים, המהלך לאפשר כנסה חופשית לארץ 24/7 מתקדם וכבר נשלחו מכתבים למשרדי הממשלה השונים הנוגעים לנושא. אפשר לראות את נוסח המכתב המלא ופרטים נוספים באתר הפורום לקידום השייט http://www.iyc.co.il/ . נכון לעכשיו אנו מחכים לתגובות מצד משרדי הממשלה השונים, ולאחר שנקבל אותן נורה לעורכי הדין להמשיך את הטיפול לפי הנדרש. המלאכה רק התחילה ומחכה לנו מאבק ממושך. שייטים רבים (ואני בתוכם) הרימו את הכפפה ותרמו למימון המאבק. תודתי שלוחה להם בזאת. אבל עדיין לא היגענו אל הסכום הדרוש ואנו זקוקים לתרומות נוספות - עד עכשיו גייסנו בערך 70% מהנדרש. לא נעים להיות שנורר, אבל שייטים שהנושא חשוב להם מתבקשים להכניס את היד לכיס ולתרום - כל תרומה הינה מכובדת.
 

easy swissa

New member
תגובות מעודדות מכל הגורמים הרלוונטיים

התגובות מהגורמים הממשלתיים והפחות ממשלתיים מאד מעודדות, נראה כי לכולם ברור כי הפעם הנושא לא יוכל להשאר ללא מענה, ויש לנו הרושם כי ההצלחה בדרך
 

מטש

New member
צודק - אבל חזון זה חשוב

המאבק עוד ארוך, ואכן אנו בשלב החגירה בלבד. אבל אם לא יהיה חזון, לא נגיע לשום מקום, ולא יהיה מועד. הדרישה לכניסה חופשית לארץ 24.7 היא דרישה צודקת ומקובלת בכל העולם, ולא צריך לוותר עליה.
 

newsail

New member
לא אמרתי לוותר, אבל אני לא מאמין בהבטחות

של בירוקרטים ופוליטיקאים.
 

מטש

New member
פוליטיקאים

נגעת בנושא כאוב. בוודאי שאסור להאמין להם - ברוב המקרים אין להם מושג קלוש על מה הם מדברים. ראה הסיפור האחרון על מרינה בנמל תל אביב. ובגלל חוסר האמונה הבסיסי הזה החלטנו ללכת למאבק משפטי ע"י גורמים מקצועיים. באין חזון ייפרע עם.
 

easy swissa

New member
אני בכל זאת אופטימי

עצם ההכנות לקראת הדיון בבג"צ, מחייבים את כל אחד מהגורמים שיזומנו להשיב לקבוע עמדה שעולה בקנה אחד עם החוק, ועל כן יש להניח שלא יחסכו כל מאמץ על מנת להציג פתרון כבר באותו מעמד. איזי
 
למעלה