הם תנועת הרכבות הופסקה בגלל הגשם??

מצב
הנושא נעול.

omer landau

New member
הם תנועת הרכבות הופסקה בגלל הגשם??

הם תנועת הרכבות הופסקה בגלל הגשם??
אמרו שחלק מנתיבי איילון נחסמו בגלל הצפה יש השפעה על הרכבת????
 

ה דרומי

New member
ממה שכבר כתבו כאן מזמן אז רק

הם תנועת הרכבות הופסקה בגלל הגשם??
אמרו שחלק מנתיבי איילון נחסמו בגלל הצפה יש השפעה על הרכבת????
ממה שכבר כתבו כאן מזמן אז רק
עד גובה חצי מטר נדמה לי דובר על זה כאן בחורף שעבר?.
 

omer landau

New member
לא הבנתי ......ואת הפורום הכרתי רק

ממה שכבר כתבו כאן מזמן אז רק
עד גובה חצי מטר נדמה לי דובר על זה כאן בחורף שעבר?.
לא הבנתי ......ואת הפורום הכרתי רק
בתחילת הקיץ השנה
 

oren*

New member
לא הופסקה, נסעתי בה היום בנוחות

הם תנועת הרכבות הופסקה בגלל הגשם??
אמרו שחלק מנתיבי איילון נחסמו בגלל הצפה יש השפעה על הרכבת????
לא הופסקה, נסעתי בה היום בנוחות
ובמהירות. מישהו שהגיע מכיוון דרום אמר לי שחלק מהכביש קרס ולכן היו פקקים.
 

יאיר08

New member
איילון צפון קרס

לא הופסקה, נסעתי בה היום בנוחות
ובמהירות. מישהו שהגיע מכיוון דרום אמר לי שחלק מהכביש קרס ולכן היו פקקים.
איילון צפון קרס
קצת לפני גשר השלום (בקטע שבונים את התעלה) הכביש קרס וסגרו את שני הנתיבים השמאליים. היה פקק במשך כל היום ממחלף גנות... הרכבת עבדה כרגיל ואני צחקתי על כל המסכנים שעמדו בפקק...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה