הם עדיין לא עשו צרכים

יעל11כהן

New member
הם עדיין לא עשו צרכים

שני הגורים שהבאתי אתמול ינקו אתמול פעמיים ום היום עוד 3-4 פעמים. אבל עדיין לא ראיתי שהם עשו צרכים. זה נורמלי? אני מעסה אותם מעט אחרי האוכל. אבל לא רואה תוצאות. כרגע הם יללו (אחרי שאכלו לפני כשעה) נתתי להם שוב לאכול, להסתובב קצת ועכשיו הם רגועים וישנים. מה לגבי הצרכים? ועוד שאלה : נראה לי שיש/היו לאחת הגורות הפרשות מהעיניים. (עכשיו אני לא רואה הפרשות לחות. אבל יש לכלוכים כאלה יבשים סביב העיניים ובפנים). מה לעשות עם זה? להשאיר את זה ככה? ואתם רוחצים ידיים במים וסבון לאחר שאתם נוגעים בגורים? (בסך הכל, הם הגיעו מהרחוב?!) תודה לכל העונים. יעל.
 
עשית צרכים.

על מנת שהחתולים יפרישו שתן וצואה יש צורך לעסות את הבטן בעזרת האצבע, צריך בנוסף ללחוץ בצדדים בצורה מאד עדינה מקו הצלעות התחתון ועד לרגליים האחוריות. הלחיצה היא מאד מאד עדינה. אחרי כמה פעמים כאלו תשמעי שיש פעילות מעיים. השלב הבא הוא לקחת צמר גפן רטוב או נייר סופג רטוב וללחוץ בעדינות על הנקבים (פי הטבעת ופתח השופכה) אסור לשפשף מכיוון שהדבר יצור שפשפת לגורים שתכאיב להם מאד. אם תשימי לב השתן יצא ציק צ'ק. ישנם גורים שמתהפכים על הגב ונותנים גישה קלה יותר וישנם גורים שצריך קצת סבלנות. אחרי כמה פעמים שתתאמני זה יהיה פשוט מאד. הפרשות מהעיניים: קחי צמר גפן, תתבלי אותו במים פושרים , תסחטי את כל המים טוב טוב ותנגבי בעדינות את ההפרשות, אלו בסה"כ הפרשות טיבעיות אבל ללא ניקיון המצב יכול להתדרדר לדלקת. לאחר הנגיעה בגורים כמובן שצריך לרחוץ ידיים בסבון , פרט לכך שהחתולים מגיעים מהרחוב הם גם לא מחוסנים ויכולים להעביר מחלות לחיות אחרות שתבואי איתם במגע.
 

יעל11כהן

New member
לגבי העיסוי

האם מעסים עד שיוצא משהו או שמעסים קצת וזהו? ואיזה חיסונים חתולים אמורים לעבור? ומה מחירם? (הם עדיין פיצקים)
 

Mind Games

New member
תעסי עם צמר גפן רטוב עד שיצא שתן /

צואה ואז השתן יספג שצמר גפן וגם הצואה תצא על הצמר גפן. חתולים אמורים לעבור חיסון מרובע ומרובע דחף, אם אני לא טועה. המחיר נע בסביבות 130 ש"ח לחיסון לחתול אך נהוג לתת הנחה לטיפול בגורי אומנה.
 

eternal itch

New member
תודה על ההסבר המקיף ../images/Emo140.gif

גם אני פה קצת בבעיה עם הגורים בעיניין הצרכים. בעיקר בעיניין הצואה.
 

enbalush

New member
מצאתי גורים עם אמא מניקה../images/Emo101.gif

לחלקם יש נזלת ודלקת עיניים. חלקם בריאים לגמרי. הם חמישה: 3 לבנים עם כתמים אפורים, 1 שחור פחם (הכי שמנמן) הוא גם הכי מנוזל והחמישית טורטית, היא הכי קטנה אבל שורדת. לצערי אני לא יכולה לקחת אליי (יש לי מחלת חתלתלת בבית ובעוד שבועיים אני טסה לחו"ל). אז אני מטפלת בהם מרחוק (נוסעת לשם פעמיים ביום), הבעיה שהם לא רואים או מריחים את האמא.... ואז הם מייללים ושומעים אותם מהכביש הראשי, מה יהיה אם יקחו אותם? הוט' אמר שהם יכולים כבר לאכול לבד, צריך ללמד אותם (להאכיל אותם עם האצבע), אם מישהו פה רוצה לאמץ גור (אחרי האנטיביוטיקה הם יהיו בריאים לגמרי) אז זה פשוט יציל אותם, אפילו את אחד הבריאים (הלבנים בריאים ושמנמנים). האימוץ יהיה דרך עמותת "ראשון אוהבת חיות" חבל שאין תמונות, הם פשוט דובונים קטנים
 

enbalush

New member
קקי זה נורמלי, אבל פיפי חייבים לעשות

הם יכולים גם 3 ימים לא לתת צרכים, אבל משתינים אחרי הארוחה, פשוט לנגב את הפיפי והאחוריים עם מגבונים לחים לתינוק והפיפי יתחיל לזרום (להספג במגבון), לא לנגב בעדינות, לדמיין שזה ליקוק של לשון מחוספסת של האמא...פשוט לשפשף כאילו את מסירה אבק...
 
למעלה