בשעה טובה ומבורכת זכינו לקבל פרסומות גם במסרים האישיים,ולא רק בתור הודעות אלא גם בצורתן הברוטלית,הגובלת באלימות וירטואלית ממש-אני מדבר על הפרסומות הנחמדות שנשארות מול העיניים גם כאשר גוללים את המסך למטה.
אני חושב על כל פנים כדאי להוריד מעוד הרבה סיבות טובות את דפדפן מוזילה שפותח בחלקו בקוד פתוח (הדפדפן ועוד הרבה תוכנות אחרות הן חינם) בעקרון מוזילה מאפשר לך הרבה פיצ´רים שאקספלורר לא - לדוגמא קטנה - ברירת המחדל בשמירת מסמכים היא לפי מה שבחרת בפעם האחרונה ולא מסמך שלם - כפי שזה באקספלורר. חוץ מזה יש ניהול עוגיות (מסרים שהאתר שותל לך במחשב) וכל מיני אופציות. מומלץ בחום. דרך אגב, ממשלת דרום אפריקה החליטה לעבור למערכות הפעלה של קוד פתוח. מזל טוב. הלוואי שבקרוב אצלנו.