הם טוענים שאני מכורה

flameable

New member
הם טוענים שאני מכורה

הם טוענים שאני נמצאת שם יותר מדי שעות. ובכל זאת, אולי לא. קמה בבוקר, רצה למחשב, לא מכבה אותו בכלל, לא רוצה לעזוב אותו ובכל זאת מסוגלת להתנתק לימים שלמים. אבל שאני חוזרת, זה ישר למחשב. ומשעמם, ונשבר כבר לשבת מולו, אבל לא מסוגלת להפסיק, להתנתק, ומה כבר יש לעשות עם החופש הזה? והאנשים מהנט, זה נהיה אובססיבי. מדברים איתם גם המציאות, על אנשים אחרים מהנט, או יותר גרוע, מהחיים, ואז כל החוטים מסתבכים והכל גורר הכל, והכל גורר את הרשת. וזה נעשה כבר לבדיחה, לדבר מצחיק, האובססיה החולךנית הזו, הרצון להתחבר, ובכל זאת, זה ממש לא מצחיק, זה עצוב. ורק המחשבה על שנה הבאה, על שבע שעות בכיתה בלי אינטרנט גורמת לי לפחק, לזעוק בייאוש, אבל לא מכורה. אני כבר בגמילה. גמילה מהפורום, ממשחקי רשת, מהאתר האהוב עלי. הגמילה הפכה לדבר די קל, כי זה הפך למשעמם, ואין שום דבר חדש. אולי הגיע הזמן להפסיק להתחבר, להדליק את המחשב, לצאת החוצה. ואולי לא.. לא יודעת. אין רצון לעשות שום דבר.
 

e-magine

New member
ברוכה הבאה, פליימבל ../images/Emo13.gif

את יודעת, פעם שאלו אותי שאלות על עצמי והייתי אומר, לא יודע, אחרים אומרים שאני כזה וכזה. יכול להיות שזה יותר נח. אני קורא את ההודעה שלך ומודה שהצלחת לבלבל אותי כבר. את אומרת שאת לא מכורה, אבל בגמילה. אם את לא מכטרה, ממה את בגמילה? אם את לא מכורה, איך זה שאת כבר חושבת מה יהיה בשנת הלימודים הבאה, בכיתה בלי אינטרנט? "גמילה הפכה לדבר די קל כי זה הפך למשעמם" על זה באמת אני לא יודע מה להגיד
. את ההתלבטות שלך, אני כן מבין. פליימבל, את בעצם לא יודעת אם את מכורה או לא. אז למה שלא תעשי את המבחן העצמי במקום להתלבט? אולי קראת קצת כאן בפורום, אני חוזר ואומר, כרגע בשבילך, אנחנו רוצים להגמל מההתמכרות, כלומר מהתלות שלנו באינטרנט, שהיא בעיקר נפשית, לא מהאינטרנט עצמו, שהוא דבר מועיל וטוב. אנחנו רוצים לשלוט בשימוש שלנו באינטרנט ולא שהאינטרנט ישלוט בנו. בשביל זה, לא צריך להפסיק להכנס לפורומים, לשחק, לצ´וטט, לחפש אתרים וחומר, צריך לעשות את זה בסבירות.
 

flameable

New member
אני חושבת שאני מכורה

אני למען האמת, כבר אולצתי להודות בהתמכרות הזו, אבל אני לא מאמינה שאני מכורה. ההבדל בין ידיעה לאמונה - הבדל עצום. הגמילה כרגע היא מהפורום בתפוז, זהפכה למסיבית ביותר. אומנם הפורום מלא באנשים בדרגות שונות של חביבות, אך הוא הפך לאובססיה, (כל הפורום צריך ללכת לגמילה ממנו, אגב). כשפוגשים מישהו מהפורום מדברים על הפורום, ועל אנשים מהפורום, ועל החיים האימתיים של אנשים מהפורום וזה ממשיך ומסתבך. מכורה לאינטרנט? אני לא רואה בזה בעייה נפשית. כן, אני מבלה בנט המון זמן (15 שעות ביום) אבל קשה לי לראות בזה בעייה. אני לא יודעת אם האינטרנט שולט בי, אני לא יודעת אם יש שולט ונשלט ביחסים בינינו. איך הגעתי לשנת הלימודים הבאה? התעללות נפשית מצד החברים שלי. "מה תעשי שנה הבאה כ"כ הרבה זמן בלי מחשב?" אתה מבין, אימג´יין חביב - נראה לי שזו דרכם לנסות לגרום לי להתעורר. הלבט שלי בקשר להתמכרות הוא כזה - האם אני "מכורה" רק בגלל שאני שבחופש, עם המון זמן פנוי או שאני באמת מכורה, עם כל ההשלכות, ואני באמת צריכה להיגמל. אולי אני מכורה. למען האמת, אני די בטוחה שכן, בהתחשב בעובדה שחטפתי "קריז" כשגיליתי שניתקו אותי. איפה המבחן המדובר? והכי חשוב, איך אפשר להיגמל מההתמכרות? אמנם לא הגבלתי את כל חיי לאינטרנט, ועדיין יש לי חברים והכל, אבל עצם המחשבה על לא להיות הרבה ברשת נראת לי ביזארית משהו. flame בעוד הודעה מבלבלת נורא.
 
למעלה