הם חזרו! הם חזרווווו ^____________^

HollowSHIT

New member
ניר אתה מד"צ?

לא. אתה הומו!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :x היה די סבבה הפחדתי אותם בא"ש לילה.. ועשינו התגנבות יחידים ועשינו אמבוש על ניצני עוז.. (התחבנו להם בשיחים ובפרדס וקפצנו עליהם) היה כיף, היה טוב, אני שמח ליהיות בבית.
 
חניכה שלי אמרה לי אותו לאחר הטיול

והתאבתי במשפט הזה והוא באמת מתאים לאווירה של הודעתך: "היה טוב, וטוב שהיה"
 

YaLdoNet 4 EveR

New member
וכמיטב המסורת..

..שהחלה זה עתה.. (רובכם איכזבתם אותי. ארני, תחזיר את האוואי לאלתר!)
 

HollowSHIT

New member
אהממ... לא מגיע לי הקרדית?

אני עשיתי כזה לפניך ואז הראתי לך! מהמבחן הקודם שלנו בהסטוריה.. (לא האחרון, זה שלפניו)
 

1Melancholic

New member
אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל...

היה רע מאוד אבל כיף מאוד אני שונאת להדריך אבל ממש אוהבת משהו כזה
 

פנטילון

New member
אה עדן את מדריכה?

חשבתי שהלכת הביתה...
 

1Melancholic

New member
ארן

א. אני לא אהיה מדריכה לאורח הרבה זמן (נשבר לי) ב. הבור שלכם היה גרוע (
שמרית יכולה להעיד בעניין) ג. כןןןןןןןןןןןןןןן הייתי בטיול, קרעתי ת'תחת בשביל החניכים המסריחים שלי שלא העריכו את הפינוקים המושקעים והיפים שהכנתי להם, ולאאאאא הלכתי הביתה
 

פנטילון

New member
עדן

א. נדפקת, לי דווקא ממש אין בעיות עם ההדרכה. ב. הבורות הטובים באמת היו ביום הראשון שדפקנו כמה בכניסה למפקדה. הם ממש נראו כאילו זה המשך של האדמה (במיוחד ליוגי). ג. יופי גם אני, אבל אני לא קרעתי שום תחת (תרתי משמע).
 
באמת אין לך בעיות עם ההדרכה...

כיוון (אסור בגלל!) ששנה הבאה אתה תדריך איתי את הטטניקים... בטח להדריך טטניקים זה בסטלה...כל פעם יש להם איזה כנס ט' ולא צריך לעשות כלום.
 

פנטילון

New member
מה נדפק לך?

זה התפקיד של הגרעין המתרומם בינתיים עד שנה הבאה יש מספיק זמן
 

FiFi 59

New member
אוי הפינוקים

כיתה אחת קיבלו טרופיות (שמהדריכים שלהם שילמו עליהן) והחניכים שלי רצו גם והם שזה לא פייר (מה לעשות שעמי לא קנה בסוף למרות שביקשתי ממנו ושאני לא מתכוונת להוציא עליהם כסף) הכנתי הרבה פינוקים אבל לא התחשק לי להביא אותן אחרי שביזבזתי שעות להכין להם כריות מאל-בד ועוד השקעתי וקניתי טוש כסך כדי לצייק עליהן! והם זילזלו בהן והשאירו אותן על האדמה כולערות קטנים! למחנה קיץ אני לא מכינה כלום!
 
החניכים שלי הכי מפרגנים....

חוץ מבודדים. כשיש פעולה טובה, הם יגידו. כשהיה כיף, הם יגידו. כשאחד אומר שאתה מדריך טוב אחד מיד יצדיק אותו. אני לא מבין איך אפשר לשנוא חניכים...את רוב רובם אני אוהב. אפילו את המציקים שביניהם. אולי אחד אני באמת די מתעב אבל זה בגלל שגם לפני שהייתי מדריכו תיעבתי אותו.
 

FiFi 59

New member
אפשר...

ועוד איך אפשר לשנוא כי שלי לא מפרגנים והם מאוד מעצבנים זה למה ביקשתי להדריך ו' (אבל עמי זונה..) לעומת שכבת ו' שכבת ה' מתנהגים כמו ילדים בכיתה א' בכל אופן הם ממש גרועים וממש מגעילים בכלל גועל נפש של שיכבה
 

YaLdoNet 4 EveR

New member
אבל תעשה את ההפרדה..

בין האנשים שהם, לבין ההגדרה של "חניכים". כאילו, את הז'ינקים אני ממש אוהבת. לשבת איתם לפני הפעולות ולהריץ צחוקים או סתם לרכב איתם באופניים (אווו איזה כיף היההה
) ולהתנהג איתם כמו בנאדם לבנאדם ולא כמדריך לחניך. בתור חניכים אני מסוגלת לרסס את כולם למוות. מבין? כל הקטע של לשבת בשקט ב-ק'ים או לעשות את המשימות שמטילים עליהם, הם לא ממש טובים בזה..
חוצמזה חפי החניכים שלך באמת מפרגנים.
 

DaSiLDhoRF

New member
אתם יודעים מה מצחיק?!

שאני הייתי "מד"צ" למשך שבוע אחד וקיבלתי על זה 700 ש"ח, ואתם עושים את זה במשך שנה, ולא מקבלים אגורה! חה חה חה...
 
למעלה