Lady Spring
New member
הלשינו שיש כאן מומחים לפוטושופ
ואני מבקשת את עזרתכם הנדיבה ב - ב - ק - ש - ה שמעתי שהדפסת תמונות דיגיטליות זה ביחס 2:3 ויחס התמונות במצלמה 3:4 ואם מפתחים תמונות בגודל 10X15 - הן נחתכות או שיש להדפיסן עם מסגרת. (מכוער לדעתי) אז רציתי לדעת איך אני חותכת תמונות כדי שאני אוכל להחליט מה לחתוך ולא שבמעבדה - יחתכו איך שנראה להם ויהרסו לי תמונות... המון תודה לעוזרים
ואני מבקשת את עזרתכם הנדיבה ב - ב - ק - ש - ה שמעתי שהדפסת תמונות דיגיטליות זה ביחס 2:3 ויחס התמונות במצלמה 3:4 ואם מפתחים תמונות בגודל 10X15 - הן נחתכות או שיש להדפיסן עם מסגרת. (מכוער לדעתי) אז רציתי לדעת איך אני חותכת תמונות כדי שאני אוכל להחליט מה לחתוך ולא שבמעבדה - יחתכו איך שנראה להם ויהרסו לי תמונות... המון תודה לעוזרים