הלשינו שיש כאן מומחים לפוטושופ

Lady Spring

New member
הלשינו שיש כאן מומחים לפוטושופ

ואני מבקשת את עזרתכם הנדיבה ב - ב - ק - ש - ה שמעתי שהדפסת תמונות דיגיטליות זה ביחס 2:3 ויחס התמונות במצלמה 3:4 ואם מפתחים תמונות בגודל 10X15 - הן נחתכות או שיש להדפיסן עם מסגרת. (מכוער לדעתי) אז רציתי לדעת איך אני חותכת תמונות כדי שאני אוכל להחליט מה לחתוך ולא שבמעבדה - יחתכו איך שנראה להם ויהרסו לי תמונות... המון תודה לעוזרים
 

yanivfel

New member
עם אילו תוכנות את עובדת?

בפוטושופ למשל את יכולה להזין ערכים לפני חיתוך עם כלי ה- Crop והם שומרים לך על הפרופורציות ועל תוצר חיתוך בגודל המבוקש.
 

Lady Spring

New member
רציתי - אם אפשר כמובן...

הסבר טיפה יותר מפורט. אפשר גם ב IRFAN VIEW אם יותר קל להסביר. תודה
 
למעלה