הללויה! דנקן משווה!

BB FuNaTiC

New member
תכלס נדפקתי

אם זה היה פלייאוף הייתי אוכל את הלב אבל הקבוצה שלי כל כך מובילה בליגה אז אני לא דואג למרות שנראה שאני אפסיד השבוע. רק התבאסתי שהיאנקיז הפסידו שבוע הבא משחק העונה ומשחק מקדים למה שצריך להיות גמר הליגה
 
כן...יצא לי בתזמון גרוע

אחרי כמה שבועות של 10+ פתיחות תמיד מגיע שבוע רגוע ויצא לי דווקא בשבוע נגדך...נאלצתי לנקוט באמצעים דרסטים ולשחרר כמה שחקנים שלא רציתי לשחרר כדי להביא כמה שיותר פתיחות...נקווה לטוב.
 
בינתיים הקארדס מתקרבים ומתקרבים שם בסנטרל

ניצחון שלהם על מילווקי, עוד הפסד של הקאבס (משחק מעל 500. עכשיו). הם רק 3 משחקים עכשיו מאחוריי. חס וחלילה שנראה אותם בפלייאוף. אומנם, אולי בכלל הייתי מעדיף לא לראות שום קבוצה מהסנטרל, אבל בגלל שחייבים, שהיא תהיה הקאבס או מילווקי. שירעננו קצת. יוסטון והקארדס כבר משעממות, ואני לא רוצה לראות את ג'ול פינירו (עוד 7 אינינגים טובים אתמול) פותח להם את המשחק הראשון בערך...מי לעזאזל יש להם שמה? וולס, ווינרייט, פינירו ואיזה טומפסון אחד?
 
הוורי הפסיד לנו עוד משחק

זה היה אחד המשחקים הכי טובים שראיתי העונה .. לפחות מבחינה התקפית . ארמיס הפציץ עוד סולו הומראן (2 ב-3 משחקים) וגם קנדל הוסיף טו-ראן הומראן (השלישי העונה והראשון במדי הקאבס !) וסיים את המשחק עם 3 RBI כחובט 2# אחרי טריו הלידאוף . ז'ק ג'ונס שיחק למרות שה-SP של הרדס היה LHP וחבט עליו RBI דאבל עם הרבה מזל כאשר הכדור עבר על הקו של ה-3B . זה יפה לראות את ג'ונס מעלה נקודות (גם על הלוח וגם בסטטיסטיקה האישית) נגד LHP . בכל זאת מה שהפסיד לנו את המשחק היההפיצ'ינג שלנו שהיה גרוע . ליילי נתן 6 ראנס ב-5 אינינגים , אבל אני לא מאשים אותו . היתה דחייה של המשחק , בעקבות הגשם שירד במשך כשעה וחצי , ובמצב כזה קשה לפיצ'רים לשמור על ריכוז וההכנה שלהם מהר מאוד נהפכת ללקויה . המשחק התחיל רק בסביבות 10 (שעון ארה"ב) ונמשך עד כמעט 1 בלילה (!) . מלבד הבולפן גם ללואי יש חלק בהפסד . ליילי אמנם התחיל לא טוב, אבל זרק רק 85 פיצ'ס ב-5 אינינגים ועשה 1-2-3 אינינגס באינינג הרביעי והחמישי . הוא התחיל לתפוס את הסטרייק זון וחזר ליכולת הרגילה שלו . לואי החליט שהוא לא רוצה לסכן אותו , מפני שבסטארט הקודם שלו הוא זרק 127 פיצ'ס , ולכן בחר להוציא אותו ולהכניס את ווארטז . ווארטז נכנס ונתן לידאוף הומראן לאדם דאן בפיצ' הראשון במשחק (!!!) . המשיך עם סינגל ואז דאבל שהביא עוד ראן . 2 ראנס באינינג ונו אאוט . אחר כך הגיע פאסד בול (כאחד שצפה במשחק אני אומר שיהיה יותר נכון להאשים את ווארטז מאשר את קנדל ) שהביא את הרץ לבסיס השלישי ונו אאוט . ווארטז הצליח לשרוף את החובט הבא בפליי אאוט שבמזל לא נגמר בסאק פליי . לואי החליט סוף סוף להוציא אותו והכניס את מארמול (
) שאמנם ויתר סאק פליי לחובט הראשון , אבל סיים את האינינג עם גראונד אאוט והוציא אותנו מזה כמו שצריך . ליילי יצא עם יתרון של 9-6 אחרי 5 אינינגים ובאינינג אחד ווארטז דאג להחזיר לרדס את הראנס ולהשוות את המשחק. נעבור לאינינג השמיני -- "הומראן" הוורי ממשיך לתת הומראנים . פופ אאוט לחובט הראשון . אאוט אחד . סינגל ואז טו - ראן הומראן של PH ג'וש המילטון נותנים את היתרון לרדס . 11-9 . בוטום 9 -- מורטון מתחיל את האינינג עם גראונד אאוט . ג'ונס מחזיר לנו סיכוי למהפך עם סינגל . הטיינג ראן יהיה סדיינו ... סדיינו ?!?! סדיינו נכנס בדאבל-סוויצ' עם ווארטז והחליף את דירוסה כדי שבאינינג שלאחר מכן הפיצ'ר לא יעלה לחבוט ואז נוכל "לחסוך" עוד אינינג אחד עם הפיצ'ר ... ראינו לאן זה הביא אותנו . בכל אופן , סדיינו עלה ל-AB השני במשחק וחבט פורס אאוט . 2 אאוטס והטיינג ראן יהיה ראיין טריו . במקרה הזה שוב טעות של לואי . ציפיתי לראות את פיליקס פיי כ-PH . קודם כל , בגלל שפיי הוא חובט שמאלי נגד ווטרס ה-RHP . לעומת זאת , סדיינו הוא חובט ימני . אני מעדיף ללכת עם מה שכתוב בספר מאשר להסתכל על האוורג' הנמוך של פיי (200. אבל מה זה לעומת ה-120. של סדיינו) . אם פיי היה עולה על בסיס , גם אם זה בפורס אאוט , הוא היה אופציה לגניבה לבסיס שני יותר מאשר סדיינו . כמו כן , אם טריו היה חובט כדור לאייבי הינו רואים את פיי מגיע גם מבסיס ראשון הביתה . לא מובן לי למה לואי לא הכניס אותו . טריו עלה לחבוט וחבט גראונדר . ווטרס הגיע לכדור וזרק לבסיס ראשון בזמן . אני לא מאשים את טריו , הוא נתן בסה"כ משחק טוב . הוורי מקבל את ההפסד (5-7 , 3.92) . גם קרי ווד נכנס והגיש את האינינג התשיעי ועשה עבודה טובה מאוד . אני סולח לו על ההפסד לפני כמה ימים . מה אומר ומה אספר .. לפחות מילווקי גם הפסידו (הובסו ! ! ! ) . מחר נפגוש את הקרדינלס ל-4 משחקים בריגלי . הקרדינלס רק 3.5 ממילווקי ואנחנו 1.5 . מילווקי רק עם 4 משחקים מעל 500. זה ממשיך להיות מוזר . היום חסר למארקי אם הוא לא יתן משחק טוב . אני מאמין בהתקפה שלנו (שמח לראות הומראנים - 6 בסה"כ של שתי הקבוצות במשחק אתמול) ורק אני צריך את דילי שיתחיל לחבוט יותר ושיפסיק עם המנהג המגונה של הווקס . זה לא מתאים לחובט 3# . נגד הקרדינלס הייתי מוכן לקבל ספליט . אני מאמין שאם ננצח אותם 3-1 אנחנו גם ניקח את המקום הראשון .
 
איזה משחק ! ! ! אני לא מאמין ! ! !

12-4 אחרי 7 אינינגים ו-19 היטס במשחק ! ! ! ועכשיו כרמן פיגנאטלו (LHP) נכנס לאינינג השמיני ועורך את הופעת הבכורה שלו במיג'ורס . דירוסה עם משחק ענק ! 5 מ-5 כולל 4 RBI ארמיס מדהים עם 4 מ-5 דילי עם 0 מ-5 פונטנוט עלה כ-PH באינינג השביעי (7 ראנס באינינג ! ) אחרי שארמיס הביא לידאוף סינגל . הוא חבט פליי אאוט ... מאוחר יותר הוא עלה לעוד AB באותו האינינג וקיבל סטרייק אאוט שסיים את האינינג . אני לא זוכר מתי ראיתי משחק שבו ה-PH חבט פעמיים באותו האינינג בלי לשחק בכלל בשדה . מדהים ! עדכונים בהמשך .
 
מילווקי שוב מפסידה, הפעם לקארדס

רק 2.5 משחקים מאחורה. איכס איכס איכס. שלא יהיו בפלייאוף. יאללה תתעוררו קאבס. הוויט סוקס ביתרון שאולי יכניס את ג'נקס לנסות לשבור את השיא...אבל יש עוד זמן והיתרון בטח יעלם.
 
סוויפ לקרדינלס על מילווקי . 8-0 היום

לה לה לה לה תודה תודה תודה רבה לה לה לה לה נה נה נה נה טרה לה לה טרלהלה טרה לה לה . אני לא יכול להפסיק לשמוח . איזה יום משוגע של בייסבול ! פיגנטאלו מסיים את הופעת הבכורה שלו עם 18 פיצ'ס באינינג השמיני . 12-4 קאבס ו-19 היטס .. אני חייב רק עוד היט אחד בבוטום 8 . ג'ונס עם 2 RBI במשחק ובסה"כ 601 בקריירה . way to go Jones ! אני אוהב אותך ארמיס . אני אוהב אותך טריו . אני אוהב אותך דירוסה. אני אוהב אותך זמבראנו . אני מתחיל לאהוב אותך ג'ונס . אני מתחיל לאהוב אותך מורטון . אני מתחיל לאהוב אותך קנדל . Go Cubs Go ! Can you feeeeel it ???? Go CUBS !
 
וג'ונס אחראי על ההיט ה-20 במשחק

בערב לח בשנת תרל"ח , עת בציר הענבים . שיקאגו קאבס עשו את זה - 20 היטים במשחקים .
 
קראפ ! ג'ונס נפצע

PR פיי וקויי היל חובט DP בפיצ' הראשון (!!!!) . איזה ראש של קויי היל ... תן לפיי לרוץ . דאם , אני שונא שהם משחקים ככה . וז'ק מקבל סטנדינג אוביישן . מגיע לו אחרי מטר שריקות הבוז מתחילת העונה ועד הימים האחרונים .... 4 מ-5 הערב לג'ונס . כולל 2 RBI .
 
זאת היתה טעות של גריפי

הוא חבט ליינר ל-CF שהגיע לחומה (עבר את ג'ונס) וזה העביר את השחקנים מבסיסים ראשון ושני לשני ושלישי והחזיר את הרץ מבסיס שלישי . במהלך רגיל זה אמור להיות דאבל , אבל השחקנים נעצרו בבסיסים וגריפי לא שם לב והתקדם לבסיס שני בהליכה ...ואז כשהוא הגיע כמה מטרים מהבסיס השני הוא ראה שיש שם שחקן של הרדס ! הוא ניסה לרוץ בחזרה ל-1B , אבל דילי עשה לו את הטאג עם המסירה של ג'ונס . הטאג היה כשגריפי היה בדרכו לבסיס ולא בבסיס עצמו . זה היה אאוט חשוב כי אחר כך גראונד אאוט של פיליפס סיים את האינינג עם שחקנים בבסיסים שני ושלישי במקום בייסיס לודד ואאוט אחד . גם אז אם פיליפס היה חובט גראונדר כנראה שזה היה מחזיר עוד ראן , נותן לרדס את היתרון ומשאיר להם סיכוי לעוד ראן ב-AB הבא . אבל בסה"כ גריפי נתן משחק טוב מאוד עם 3 מ-4 (כולל RBI) וכמה סליידינג קאץ' טובים .
 
אהה...קיוותי שהוא זרק את גריפי מRF

בחוץ בגראונדר...למרות שאז היו שמים את זה כגראונדאאוט לRF...אבל עדיין
 
12-4 בסיום

דמפסטר עלה לאינינג התשיעי וסיים אותו ב-14 פיצ'ס (כולל ווק לגריפי) . בסה"כ הבולפן היום עשה את העבודה עם 2 היטס , ווק ו-2 K ב-3 IP (סקוט איר , פיגנטאלו , דמפסטר) . W : מארקי (10-7 , 4.25) . ======================= 6 IP 4 R 7 H 4 BB 2 K ב-97 פיצ'ס . ------------------------------------ מארקי התחיל את המשחק לא טוב . הבאנו אינינג ראשון מצוין עם 4 ראנס ומיד באינינג השני מארקי החזיר 4 ראנס לרדס (4 היטס ו-2 ווקס באינינג) . אחר כך משהו השתנה ופתאום ראיתי מארקי אחר על המגרש . לפני ה-7 ראנס באינינג השביעי , הובלנו רק 5-4 ולואי רצה להכניס לאינינג השמיני את הוורי או את ווד . אני שמח שגמרנו את המשחק בשביעי ונתנו לווד והוורי לנוח . 'שברולט' MVP של המשחק : ---------------------------- בחרתי במארק דירוסה . דירו סיים ערב מצוין עם 5 מ-5 (4 סינגלים , דאבל ) , 4 RBI (58 העונה) , 2 ראנס והעלה את האוורג' ל-293. עוד הצטיינו : ---------------- * ג'ונס עם 4 מ-5 (2 סינגלים , 2 דאבלים) , 2 RBI (44 העונה) , ראן והעלה את האוורג' ל-276 . אחרי שעד לאול סטאר ברייק היה ב-240. * ג'ייק פוקס הביא RBI דאבל . זה ה-RBI הראשון שלו בקריירה במיג'ורס והדאבל השני אחרי שאתמול חבט את הדאבל הראשון. סיים את המשחק עם 1 מ-3 . * טריו עם 3 מ-4 (סינגל , 2 דאבלים) , 2 RBI (38 העונה) , 3 ראנס , ווק והעלה את האוורג' ל-288. *ארמיס
רמירז עם 4 מ-5 (2 סינגלים , 2 דאבלים) , 2 RBI (73 העונה) , 2 ראנס והעלה את האוורג' ל-322. (!!!) . הפסדנו 2-1 את הסדרה , אבל הינו שווים לפחות ניצחון במשחק השני בסדרה , אם לא גם במשחק הראשון . הכי חשוב - מילווקי ממשיכים להידרדר עם סוויפ של הקרדינלס . מחר נפגוש את הקרדינלס - תזכרו מה שאתם קוראים עכשיו , אין מצב שהקרדינלס יצאו עם יותר מניצחון אחד בסדרה ! לא יהירות , אבל ביטחון עצמי וזה חשוב בבייסבול . אנחנו נראים מצוין בהתקפה ואני מאמין שבסופו של דבר ה-SP יעשו את העבודה . להתראות בשמחות בייסבול ואחרות !
 

LADodger

New member
ג'ף קנט עם 3 דאבלים והדודג'רס מנצחים 6-2

את יוסטון, כדי לצאת בספליט מהסידרה. שלושת הדאבלים העלו אותו למקום ה-28 בכל הזמנים, עם 530. דרק לואו זרק 7 IP עם רק 5 H ו-0 BB ו-ER, ורוברטו הרננדז השמן אפס נתן להם 2 ראנס ב-9 אבל לפחות גרם לסאמי לקבל את השמירה... השמן עד עכשיו עם לפחות ER אחד בכל IP שהוא זרק!! מי צריך אותו בקבוצה, DAMN IT.
 
למעלה