הלכתי ממנה או זרקתי אותה,איך אומרים

הלכתי ממנה או זרקתי אותה,איך אומרים

גרנו אצלה בערב, היא רצתה לצאת, לא היה לי כוח ידיד שהיה אצלינו הציע לקחת אותה לסיבוב תמכתי ברעיון, והלכתי לישון היא חזרה ב 6 בבוקר, שיכורה, מסוממת באותו יום ארזתי את חפציי והלכתי ממנה
אוהב אבל לא יכול עכשיו לבד. .
 

קטריס

New member
רגע.. תן לי לראות אם הבנתי נכון

או שהפריע לך שהיא חזרה הביתה מסוממת ושיכורה, או שאתה חושב שהיא בגדה בך. אופציה א' - נו אז הבחורה יודעת לעשות חיים אופציה ב' - למה אתה חושב שהיא בגדה בך?
 
זו לא פעם ראשונה שהיא חוזרת שיכורה

והיא הבטיחה שזה לא יקרה יותר והפעם לא רק שהיא חזרה שיכורה, היא גם עישנה מי יודע מה וחזרה ב 6 בבוקר אחרי שבילתה מי יודע איפה ואיך עם איזה בחור... אני לא יודע אם יצא לכם "לטפל" בחבר שיכור אבל זה לא כייף במיוחד שזה לא מיקרה חד פעמי... חשבתי שהם יצאו לסיבוב של שעה שעתיים, אבל לא עד 6 בבוקר בעוד אני יושן במיטה שלה בבית שלה ומחכה לה לבד....וזו לא פעם ראשונה... זה מאוד מייאש מאוד
 

קטריס

New member
רואים שאתה לא בוטח בה

כי היא הבטיחה לך לא לעשות דברים כאלו יותר, והנה היא עשתה. חוסר הביטחון הזה מקרין מעבר לנושא המקורי אל נושאים אחרים (כמו מה היא עשתה עם הבחור הזה). דעתי האישית? היא 'פראית' מדי בשבילך ואתה לא צריך לנסות לרסן אותה. דעתי הפוליטיקלי קורקט? דבר איתה, תבהיר לה חד וחלק איך אתה מרגיש, ותראה אם היא תהיה מוכנה לשנות את התנהגותה בשביל מע' יחסים בריאה יותר בניכם.
 

magenta73

New member
אתה יודע

פעם גם אקס שלי ש"נתתי" לו לצאת לבד, כי לא בא לי לצאת באותו יום, חזר שיכור ומסומם הביתה ב-6 בבוקר. כ"כ שיכור ומסומם שהוא רץ ברחוב עירום, ועוד בירושלים, קור אימים... ואז נרדם על הריצפה של המקלחת, עירום, וקר. וכן הוא "ברח" מהבית ו"ברח" מהמיטה, כי הדרך שלי לחמם אותו (ליטופים וכו') רק עוררו אצלו רצון להקיא... ואני.... אני לקחתי אותו. חיממתי אותו. הבאתי לו בקבוק חם. השקתי אותו מים... ובאמת חששתי לבריאותו... ובמילים אחרות... (צונזרתי)
 

magenta73

New member
לא נראה לי...

למה? הלכת פעם שיכור וערום ברחובות ירושלים?
 

superjets

New member
פיתרון

לפני שאתה הולך לישון תקנה מוקשים ותשים מחוץ לדלת תמיד עובד
 
למעלה