הלכתי למכון יעוץ, וחזרתי מבולבלת

Lady McBeth

New member
לא, לא מגזימה

מי שעובד בישימון מחוץ לגוש דן ירוויח משמעותית פחות (פועל יוצא של משרות מועטות יותר ומשרדים קטנים יותר, אין מה לעשות). זה משחק סכום אפס. אחוז המשרות שבהן השכר גבוה והשעות הגיוניות עומד על - הערכה שלי - משהו בין אחוז לשניים. מקסימום 3, וזו הערכה מאוד נדיבה. אני מנחשת שאחוזים דומים נכונים גם לגבי בוגרי ביולוגיה. על עניין הקידום אני בכלל לא מדברת. לא רוצה להישמע פטרנליסטית ומתנשאת, אבל אם עוד שנתיים-שלוש-ארבע (בקיצור, אחרי שתוסמך, אני לא לגמרי זוכרת באיזה שלב אתה) תכתוב כאן תמונת מצב שונה מזו שתיארתי - יותר מאשמח לאכול את הכובע. בתיאבון גדול אפילו.
 

uIsses

New member
טוב, אני הולך לחפש לי עבודה אחרת

דסטין, אתה צריך עזרה עם הוילונות?
 

שמרית211

New member
השכר בהוראה לא נמוך

הוא תלוי בהשכלה האקדמאית (תואר ראשון, שני, דוקטורט) וגם בשנות הוותק.. הוא אולי נמוך בהשוואה למשכורת הממוצעת בהייטק אבל הוא לא נמוך בהשוואה לתחומים אחרים בשוק העבודה.. בנוסף, אנשים משום מה שוכחים לקחת בחשבון את העובדה שמורים מקבלים משכורת על חודשיים שלמים במהלך השנה בהם הם בחופש, וכן שהם מסיימים לעבוד בשעה מאוד מוקדמת :) החיסרון הגדול הוא כמובן מצב מערכת החינוך היום אבל בכל דבר יש יתרונות וחסרונות..
 

newKiticat

New member
ספיצפית למורה מתחיל

6K זה למורה מתחיל במשרה מלאה והם לא בהכרח מועסקים במשרה מלאה.. אבל למורה שנמצאת במערכת כבר 4 שנים ומעלה... השכר קבוע, יש יציבות, (ואחרי שיש וותק, אי אפשר להזיז אותם...
) - והשכר לא רע. (במיוחד בהתייחס לשעות העבודה).
 

newKiticat

New member
זו האשלייה הגדולה

שיצרה מערכת החינוך. לכאורה, מורים מתפרנסים שכר נמוך, אבל בפועל... זה לא ככה.
כלומר, יצא לי לראות כמה וכמה תלושים של ומורות בשנה האחרונה ולא מדובר בהכרח בשכר נמוך, ועוד בהתחשב בכך שהם מקבלים חודשיים שלמים חופש בקיץ... בכלל.
 

newKiticat

New member
נו, ו..?

אותי כמעט תקפו 3 פעמים במהלך 5 שנים במסגרת עבודתי כקלדנית בביהמ"ש. אני מסכימה שהדור הנוכחי הלך קיבינימאט, אבל זה כי החברה הלכה קיבינימאט- ואת החברה אפשר למצוא בכל מקום ולא רק בביה"ס עם הדור הצעיר יותר.
 

uIsses

New member
"הדור הנוכחי הולך קיבינימט"

זו גרסא עכשווית של דברי אריסטו- "מדינאי צעיר לא תמצא", תלונה שחוזרת על עצמה בגרסאות שונות כבר אלפי שנים, ולא בצדק. ספק גדול אם יש הבדל כלשהו בין הצעירים של היום ובין הצעירים של פעם, וההבדל הוא דווקא במי שכבר התבגר ועכשיו לא חושב שלהשתין מהקומה השניה זה דבר מצחיק במיוחד. אני יכול בקלות להיזכר בדברים שעשו תלמידים שלמדו איתי בביה"ס שלוקחים בהליכה את המקרה הזה, ואני בטוח שהדברים לא היו טובים יותר בדורות שלפני כן. הפתרון הוא לא להתייאש מהדור הנוכחי אלא לאכוף אמצעי משמעת קצת יותר רציניים, ולא להפקיר את המורים לבד מול התלמידים והוריהם ללא גיבוי מהמערכת.
 
אתה חושב שכמות הדקירות, פרחות וערסים

בקרב תלמידי התיכון של שנות ה-90 הייתה זהה?
 

M jones

New member
ב 120 קראו לזה חיזור היום על כל צילום באייפון

מתחת לשמלה צועקים "הטרדה מינית".
 

uIsses

New member
אולי

אם לא היה לי מבחן ללמוד אליו הייתי נכנס לאתר הלמ"ס ומחפש סטטיסטיקות על אלימות בקרב בני נוער לאורך השנים. מכיוון שאני אמור להיות עסוק עכשיו, אני מסמיך אותך לברר ולחזור הנה עם תשובה. השערה שלי- כן.
 
למעלה