הלכתי למוסכים בהרצל...

Edik0

New member
הלכתי למוסכים בהרצל...

ביררתי שם מחירים על שלדות ומנועים... בקיצור אמרו לי שמנוע של בנדיט400 עולה בסביבות ה 5000 ... ואמרו לי ששילדה לא ניתן להשיג משומש... וגם איזה אחד אמר לי ששלדה זה הדבר הכי חשוב ושצריכים שלדה עם רשיונות והכל ובגלל זה לא ניתן להשיג משומש...ואם אני משיג שילדה אז זה כבר לא משנה כל שאר החלקים ... אפילו אם הכל גנוב חוץ משילדה (אני לא מתכוון לגנוב...) אפשר למכור את האופנוע בלי בעיות..... משהו מכל מה שרשמתי נכון?!
 

RaananC

New member
נכון

נכוןת במידה ואתה רוצה לרכב כחוק על האופנוע אתה צריך שלדה עם ניירות. רישום מנוע ניתן לשנות במשרד הרישוי אך לא שלדה. בהצלחה במשימה
 

SCOOTERMAN

New member
תזהר לא להיות שותף לגניבה

אתה לא מתכוון לגנוב, אתה מתעניין בשילדה חוקית עם ניירות אבל בלי ידיעתך הדברים מתחילים להתרחש. סוחר שפנית אליו פונה לספק שלו מחפש שילדות, למישהו יש שילדה הרוסה אחרי תאונה אין מה לעשות איתה אבל יש ניירות נשאר למצוא שילדה תקינה ולהלביש עליה את הניירות הנכונים. אנשים מתחילים להסתובב בחצרות מרימים כיסויים והופ למישהו אין אופנוע. תהייה בטוח שאתה לא שותף למשהו כזה. ואתם בעלי בנדיט בימים הקרובים תשנו ליד האופנוע עד ש EBIKE ימצא את השילדה שביקש תזהרו שם בחוץ.
 

Edik0

New member
כלומר ..?

מה זאת אומרת רישום מנוע ניתן לשנות במשרד הרישוי ? אתה רוצה להגיד לי שאני יכול לקנות את כל החלקים גנובים מאיזה ערבים או משהו ולהרכיב הכל לבד על שילדה חוקית שקניתי מהחברה והאופנוע יחשב כחוקי לכל דבר ??
 

Edik0

New member
אל תדאגו

אני לא מתכוון לקנות באמת חלקים גנובים... אני פשוט מתעניין באיך כל מערכת החוק הישראלית עובדת.....
 

RaananC

New member
רישום מנוע

כאשר הולך המנוע ישנן שתי אפשרויות אחת אוברול והשניה קניית מנוע חדש או משומש במצב טוב, כאשר החלטת להחליף מנוע עליך ללכת למשרד הרישוי ולהודיע שהחלפת מנוע ולבקש לשנות ברשיון הרכב את מספר המנוע למספר החדש. הפרוצדורה הנ"ל ידועה וחוקית. אך כמו שנאמר למעלה עליך להזהר מקומבינטורים.
 

zataomm

New member
אל תדאגו... (לכולם ולכרובי במיוחד)

כל העסק מאוד אבל מאוד חשוד בעיניי. ציטוטים: "ואם אני משיג שלדה אז זה כבר לא משנה כל שאר החלקים...אפילו אם הכל גנוב חוץ משלדה (אני לא מתכוון לגנוב...) אפשר למכור את האופנוע בלי בעיות..." -"אתה רוצה להגיד לי שאני יכול לקנות את כל החלקים גנובים מאיזה ערבים או משהו ולהרכיב הכל לבד על שילדה חוקית שקניתי מהחברה והאופנוע יחשב כחוקי לכל דבר ??" -"אל תדאגו אני לא מתכוון לקנות באמת חלקים גנובים... אני פשוט מתעניין באיך כל מערכת החוק הישראלית עובדת....." אני לא יודע מה אתכם אבל אותי כל ההודעות האלו מדאיגות ומרתיעות (בלי שום סמיילי עם קריצה וכדו´), שאלות תמימות בענייני גניבות לא שייכות לשום מקום ובטח ובטח לא לציבור שניזוק ממכת גניבות מכוונת. אני לא יודע איך אנשים בכלל עונים לו, מה זה מדריך לגנב המתחיל? אני לא יודע מה אתכם אבל אני לא הייתי רוצה לטמון ידי בגניבה או בהזמנת הגניבה הבאה.
 

RaananC

New member
ל- zataomm

דבריך נלקחו בחשבון. תודה על האזהרה לא ראיתי את הדברים כפי שהצגת זאת. אני תמיד חושב שאופי האדם טוב מנעוריו ולפעמים אי שם בדרך הוא מתקלקל.
 

zataomm

New member
אני הראשון שיסכים איתך

כי אופי האדם טוב מנעוריו (כאיש חינוך לעתיד, זו חובה מוסרית לחשוב כך). אך אלוהים נמצא בפרטים הקטנים או צריך לדעת לקרוא בין השורות וכו´ שאלה אחת לא מעוררת חשד (אולי רק אצלי הפרנואיד) אך מספר שאלות בענייני גניבות כבר עושות את שלהן. וכמו שמישהו כבר שאל כאן: למה שמישהו ירצה לבנות בנדיט מהיסוד בעצמו? מילא אם מדובר באיזו אקזוטיקה נדירה, אבל בנדיט? האמת אני חושב שאני כבר יודע מה הולך כאן, אך זה לא לבמה הציבורית.
 

Edik0

New member
אנשים....

אם באמת הייתי גנב וכולי הייתי כבר בונה משהו הרבה יותר שווה ערך... כמו לדוגמה R1 או משהו כזה....
 

Edik0

New member
פשוט..

שהלכתי למוסכים האנשים שם דיברו ככה... אז התעניינתי אם הם בעצמם אולי מוכרים חלקים גנובים או משהו כזה...
 

zataomm

New member
אני אסביר לך למה

אתה לא בונה על R1, כי פשוט אתה בחור צעיר שאני בספק אם יש לו בכלל רשיון עד 500 ולכן אתה גם בחלומותיך הרטובים ביותר לא יכול לבנות על R1 ובטח שלא לבנות אחד כזה. וחוץ מזה, מה אתה מחלק המוסר או משהו כזה שאתה מתעניין כדבריך:"אז התעניינתי אם הם בעצמם מוכרים חלקים גנובים או משהו כזה..." עצה שלי: תחכה ותחסוך, תבוא להתייעץ ותקנה GS כמו ילד טוב בת- ים.
 

MikeE

New member
בכל מקרה בניית אופנוע מחלקית...

יכולה לעלות כפול מהמחירון של האופנוע. לפני כמה שנים הייתי במוסך, פתאום הגיע איזה בנדיט 400 עם שילדה שבורה -{ הבן אדם נסע עם צנורות שילדה שבורים (כן כן ממש מנותקים) ! והיה סכנה שגם נגרם נזק למנוע כתוצאה מהעומס... רק שילדה חדשה הייתה צריכה לעלות 2/3 ממחיר האופנוע. בקיצור רד מהרעיון ! חבל על הזמן.
 

Edik0

New member
לא הבנת אותי...

אם הייתי באמת גנב אז למה אני בכלל צריך רשיון ??
 
למעלה