גזר ממין נקבה
New member
הלכבה שלי ננשכה....שוב!!!!!!!
היום בצהריים אני יושבת לי על המחשב שקרוב מאוד לדלת שמובילה לחצר האחורית בידיוק לפני זה הסתכלתי על פינצ´י חופרת עצמות ואת בל יוצאת לשחק פתאום שמעתי צרחה של בל ישר רצתי החוצה חשבתי לא...לא שוב ראיתי כלבה אמסטאפית גדולה ומסיווית מנערת תכלבה הקטנה הבובה שלי גורה בת 4 חודשים פשוט פשושה קטנה לא מזיקה לשום דבר שלא עשתה לאף אחד ובייחוד לכלבה הזאת כלום אז אני יוצאת בריצה החוצה ובחיים שלי בחיים שלי לא בעטתי במשהו כל כך חזק כמו שבעטתי בכלבה הזאת!!! למרות שזה לא ממש הזיז לה היא הייתה כל כך מרוכזת ב"לשחק" עם בל שלי משהו מדהים לבסוף נתתי לה בעיטה לראש והיא הגיבה ואז הכלבה השניה שלי נכנסה לעניינים ראתה מה הולך שם והתנפלה עליה והרתיעה אותה אמא שלי ואח שלי באו לריצה עכשיו אח שלי הוא ילד בכיתה ו´ אבל הוא ילד גדול וחזק ממש גודזילה אז אח שלי שבל היא התינוקת הקטנה שהוא כל כך אוהב לא חשב לפני שהוא עושה ובגלל שהעצבים הגיעו לשלב חדש שעוד לא נגלה אצלו אז הוא לא השטלת על הגוף שלו הוא הרים תמכסחת דשא וזרק על הכלבה היא התחילה לברוח ואני והכלבה של אחריה (רציתי להרביץ לה כל כך רציתי להרביץ לה!!!!) רדפתי אחריה בישביל לראות לאיזה בית היא בורחת ולבסוף הגעתי לבעלים שלה וכשסיפרתי להם על מה שהיא עשתה כרגע לכלבה שלי ופעם שעברה (להזכירכם פעם שעברה היא שברה לה צלע ועשתה לה חור בריאה) אז הם אמרו כן אנחנו יודעים היא אוהבת לריב עם כלבים אחרים אני הייתי בשוק הכלבה שלי כמעט מתה ואתם אומרים לי אנחנו יודעים!?!?!?!?!?!?1 אז ההורים שלי שמכירים אותם התקשרו אליהם והם הסכימו לשלם את כל ההוצאות הווטרינריות שנעשו פעם ועד היום ואבא שלי אמר שאם הוא יראה את הכלבה הזאת שוב בחוץ ולא בתוך בית מגודר או קשורה הוא יילך לבית משפט אם אחותי הקטנה הייתה שם בחוץ?!!? מי היה יודע מה קורה לה!!! זה היה בתוך הבית שלי בחצר האחורית המגודרת שלי!!!! אני לא יודעת איך היא עברה היא הייתה ממש גדולה היא הייתה יכולה לקפוץ אותה! אז זהו תגידו לי מה אתם חושבים!
היום בצהריים אני יושבת לי על המחשב שקרוב מאוד לדלת שמובילה לחצר האחורית בידיוק לפני זה הסתכלתי על פינצ´י חופרת עצמות ואת בל יוצאת לשחק פתאום שמעתי צרחה של בל ישר רצתי החוצה חשבתי לא...לא שוב ראיתי כלבה אמסטאפית גדולה ומסיווית מנערת תכלבה הקטנה הבובה שלי גורה בת 4 חודשים פשוט פשושה קטנה לא מזיקה לשום דבר שלא עשתה לאף אחד ובייחוד לכלבה הזאת כלום אז אני יוצאת בריצה החוצה ובחיים שלי בחיים שלי לא בעטתי במשהו כל כך חזק כמו שבעטתי בכלבה הזאת!!! למרות שזה לא ממש הזיז לה היא הייתה כל כך מרוכזת ב"לשחק" עם בל שלי משהו מדהים לבסוף נתתי לה בעיטה לראש והיא הגיבה ואז הכלבה השניה שלי נכנסה לעניינים ראתה מה הולך שם והתנפלה עליה והרתיעה אותה אמא שלי ואח שלי באו לריצה עכשיו אח שלי הוא ילד בכיתה ו´ אבל הוא ילד גדול וחזק ממש גודזילה אז אח שלי שבל היא התינוקת הקטנה שהוא כל כך אוהב לא חשב לפני שהוא עושה ובגלל שהעצבים הגיעו לשלב חדש שעוד לא נגלה אצלו אז הוא לא השטלת על הגוף שלו הוא הרים תמכסחת דשא וזרק על הכלבה היא התחילה לברוח ואני והכלבה של אחריה (רציתי להרביץ לה כל כך רציתי להרביץ לה!!!!) רדפתי אחריה בישביל לראות לאיזה בית היא בורחת ולבסוף הגעתי לבעלים שלה וכשסיפרתי להם על מה שהיא עשתה כרגע לכלבה שלי ופעם שעברה (להזכירכם פעם שעברה היא שברה לה צלע ועשתה לה חור בריאה) אז הם אמרו כן אנחנו יודעים היא אוהבת לריב עם כלבים אחרים אני הייתי בשוק הכלבה שלי כמעט מתה ואתם אומרים לי אנחנו יודעים!?!?!?!?!?!?1 אז ההורים שלי שמכירים אותם התקשרו אליהם והם הסכימו לשלם את כל ההוצאות הווטרינריות שנעשו פעם ועד היום ואבא שלי אמר שאם הוא יראה את הכלבה הזאת שוב בחוץ ולא בתוך בית מגודר או קשורה הוא יילך לבית משפט אם אחותי הקטנה הייתה שם בחוץ?!!? מי היה יודע מה קורה לה!!! זה היה בתוך הבית שלי בחצר האחורית המגודרת שלי!!!! אני לא יודעת איך היא עברה היא הייתה ממש גדולה היא הייתה יכולה לקפוץ אותה! אז זהו תגידו לי מה אתם חושבים!