הלך אחד ובא אחר במקומו...

החמmood

New member
הלך אחד ובא אחר במקומו...

שמעתי שהמיstory הלך בלי שוב, אז תפסתי את מקומו החשוב... כל הנמצא בשבועה, שיקבל ההודעה... מעתה,חופשי הוא/היא, מכל שבועה שהיא... קבלוני לחיקיכם, כאחד רגיל כמו כולכם... אני - אני,בזכות עצמי, ולא בגלל אשתי,אבי,אימי,חמותי או חמי... בכייף אקבל התייחסויות רציניות, ממכם חבריי/רותיי המדהימים/מות... אז, הא לכם חבר חדש, ולמיstory אמסור את הד``ש... ממני, החמmood שלא יהיה יותר בודד וגלמוד....
 
למעלה