"הלינץ'" בטל-ים

עובדייה

New member
"הלינץ'" בטל-ים

מענין "הלינץ" שהייה בטל-ים אתם מוזמנים ליראות תמונות של הנער זורק אבנים לפני ואך שהעיתונאים מדריכים אותו לשכב בתנוחה מעוררת רחמים לצילומים. ולמרות זאת אני לא מעודד מעשי אלימות. רק שתיראו שהם לא תמימים.
 

shay or eli

New member
אתה אדם טיפש

הכתבים עזרו לו לברוח משם לאחר שהתחיל כבר הלינץ' - קרא על זה במעריב יום אחרי. ברור שהנער זרק אבנים - גם המתנחלים וגם הערבים זרקו אבנים, לא קראת על פרטי האירוע? העניין היה אחרי שהוא נפל לקרקע פצוע, והם המשיכו בנסיון להרוג אותו. מדהים אותי כמה בולשיט אפשר לנסות להאכיל את הציבור. כאילו זה לא צולם, כאילו זה לא תועד. הימין הסהרורי חי בגלקסיה נפרדת.
 

shay or eli

New member
אגב, גם החרדים בחיפה זרקו אבנים

אז גם הם "לא תמימים" וראויים ללינץ'? איזו חשיבה מעוותת...
 

E טי

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

השהיד בכלל אמר שהחייל הוא זה שהרביץ לו. וכן, אדם שמכריז על עצמו שהיד, שזורק אבנים על חיילים ואזרחים, צריך להרוג אותו.
 

shay or eli

New member
יופי נחמה.

מתי הוא אמר את זה? יש לך ציטוט? יופי. אז גם יושבי המאחז הזה ראויים למוות עפ"י ההגדרה שלך: "אדם שמכריז על עצמו שהיד, שזורק אבנים על חיילים ואזרחים, צריך להרוג אותו" (הם לא משתמשים במלה שאהיד, אבל הם בהחלט מוכנים למות על מה שהם מכנים "קידוש הארץ"). אה, סליחה - שכחתי שהם שייכים לגזע שמבחינתך אסור להרוג. אגב, יש לך מוסר וראיית עולם מעוותים.
 
הם עזרו לו לקום

תסתכל על זה משמאל לימין, לא מימין לשמאל. יש בוואי נט את הוידיאו, אם אתה רוצה לראות [אין לי כוח לחפש שוב, שמתי את הלינק פה בפורום לא מזמן] בכל אופן.. רגע, אז מי שזורק אבנים הוא "לא תמים" וראוי ללינץ'? אז למה לא נבוא ונטבח בכ-ל מי שזרק שם אבנים? יהיה כיף.
 

שאיטן

New member
אוי נו...

למה אתם ממציאים בשמו דברים שהוא לא אמר? הוא כתב בפרוש: אני לא אומר שאני בעד אלימות אבל רק רציתי להראות שלא תחשבו שהוא כזה תמים.... אז נא להרגע..
 

E טי

New member
ואת רוצה להגיד שראית את הווידאו?!

בווידאו רואים את הערבי קם, הולך לכיוון העיתונאים, העיתונאי תופס לו את היד והוא נופל על הרצפה. תראי פה
 

Vendetta

New member
אני רואה שהשמאלנים בפורום מתקדמים

בדרך-כלל אתם נוטים לתמוך בצד הפלשתינאי, אבל הפעם אתם מגלים שוויוניות. בואו נטבח לא רק ביהודים שזרקו אבנים אלא גם בפלשתינאים. כל הכבוד, זו בהחלט התקדמות ראויה לשבח. מה השלב הבא? האם יתכן שגם תתמכו ביהודים יום אחד, או שאין סיכוי שתרחיקו עד כדי כך?
 

Dudidud

New member
כולם יודעים

שהוא זרק אבנים לפני. אז? ו"איך שהעיתונאים מדריכים אותו" זה שקר ותו לא- עיוות. הוא נופל ואפשר לראות את זה בכל הסרטים שהופצו בכל חור... מה שנעשה שם הוא דוחה וחולני בכל קנה מידה שהוא (בעצם לא בכל..), גם לפני שהתקשורת הקצינה והפכה אותו ללינץ'. הודעה כמו זו שלך, שמנסה לתת לזה לגיטימציה רק הופכת את זה לגרוע יותר. עדיף שתשתוק.
 

E טי

New member
מי זה כולם?

בכל הכתבות, בעיתונים ובטוויזיה הציגו אותו: "ערבי חף מפשע"
 

shay or eli

New member
מי שקורא את העיתונים או ראה

את הכתבות בטלוויזיה, יודע שהוא השתתף בזריקת האבנים ההדדית לפני כן. העובדה שבעקבות זה את רואה אותו (ולא את המשתתפים מהצד היהודי) כבן-מוות בעקבות זה - זאת רק ראיית העולם המעוותת שלך. מחריד מה פנאטיות אידאולוגית יכולה לעשות למוסר הכי בסיסי.
 

Vendetta

New member
נכון

מי שמזדהה עם בני העם שלו ולא מתייחס אליהם כאל גורם זר, בוודאי יש לו השקפת עולם מעוותת. מחריד מה פסאודו-מוסר זול יכול לעשות לאידיאולוגיה הכי בסיסית.
 

ToMeR Yea Yea

New member
../images/Emo129.gif אח שלי ../images/Emo121.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה עורך גרפי טוב מאוד, ובמיוחד עם קטע של "העיתונאים עוזרים לו לתפוס פוזה מעוררת רחמים" רציתי לראות אותך מקבל אבן בפרצוף ממרחק אפס ושלא תעורר רחמים. אגב, כמו שאמרו מעלי, הוא התעלף והעיתונאי שנראה מתקרב אליו הוא רק כדי לעזור לו לקום.
 
למעלה