"הלינץ'" בטל-ים

עובדייה

New member
"הלינץ'" בטל-ים

מענין "הלינץ" שהייה בטל-ים אתם מוזמנים ליראות תמונות של הנער זורק אבנים לפני ואך שהעיתונאים מדריכים אותו לשכב בתנוחה מעוררת רחמים לצילומים.
 

yamee

New member
מלחתחילה לא היה ספק שמדובר

בעלילת דם. לי לפחות לא היה ספק לרגע. אני חושב שהשמאל צריך לעצור ולחשוב. לחשוב האם הוא מעוניין להמשיך בעלילות הדם הללו. הם אפילו עצרו חשודים
 
חבל שאתה לא רואה את העובדות

אני ראיתי צילום וידאו של אבן פוגעת ישירות בפרצופו של הנער, הוא לאחר מכן קם ואז נופל בלי שום עזרה מאף צלם. עד כאן העובדות. אתה לעומת זאת נעזר באתר רוטר (שידוע כאתר ימני קיצוני שחסר כל שמץ של מוסר או אובייקטיביות) שלוקח תמונה שבה נראה צלם מושיט יד לעבר הנער ומכריז שבתמונה זו הם עוזרים לביים את הלינץ' למרות שיש סיכוי די גדול שהוא מנסה לעזור לנער ולא להדריך אותו.
 

yamee

New member
ככה עוזרים ל"נער" ? ככה מסייעים

לפצוע אנוש
 

yamee

New member
כנראה אתה רואה את התמונות

משמאל לימין... ולא מימין לשמאל. כל מי שרואה יכול לשפוט ולראות בדיוק כיצד העסק הזה מבויים. כמה שאתם משלים את עצמכם שמאלנים... בחור מעולף והעיתונאי עוזר לו לקום בצורה כזאת ששולח יד. רק שמאלנים עיוורי מציאות יכולים להזות בצורה כזאת
 

yamee

New member
אובייקטיבי ../images/Emo12.gif

אתה ממאן לקבל את המציאות...
 
אני אכן אובייקטיבי

אתה הוא זה שלוקה בתפיסת המציאות. המציאות שלך היא מחשבה שחונטה שמאלנית שולטת בכל המדינה והממשלה היא ממשלת בובות ככה שלהגיד שאתה אובייקטיבי לא יהיה דבר נכון...
 

גאיה111

New member
לאובייקטיבי- האם ניתחת באופן דומה א

את רגימת השוטר האתיופי השבוע , החייל שנפצע ביום שישי שעבר בינוני עד קשה בהפגעות בבילעין, והחייל שאיבד את מאור עיניו בבילעין? כמה מילים שפכת על שלושת האירועים הללו? אתה בכלל מכיר את שלושתם? יש לך משהו לומר עליהם ועל העובדה שלא התייחסת אליהם במידה שאתה מתייחס לאירוע במואסי? אין שום בושה?
 
תגובה

האמת שלא יצא לי לכתוב על שני הארועים האחרונים כי לא היה לי מחשב... ועל האירוע השלישי אני לא יודע מה קרה שם ולכן אני לא אכתוב. רק אגיד לך שבין זורקי האבנים ברוב ההפגנות נגד הגדר יש גם שוטרי מג"ב סמויים ולא אתפלא אם אחד מהם הוא שזרק את האבן.
 

גאיה111

New member
תתבייש לך

אז הנה עכשו דיווחתי לך עליהם וגם עכשו אין לך דבר של ממש לומר... אז חוץ מזה שלא תתפלא אם וכו'.... אין לך דבר אמיתי לכתוב על מה שמתרחש שם? על חייל שאיבד את מאור עיניו בהתקפת שמאלנים ופלשתינאים שרגמו עליו אבנים? על שוטר שנרצח? על חייל נוסף שנפצע בינוני עד קשה? אוליי בכל זאת, משהו? למה ששוטר מגב סמוי אגב יזרוק אבן על שוטר מגב אחר?????? שוב תיאוריית הקונספיראציה? לא יאומן. חיי אנשינו שווים בעיניך כקליפת השום, לעומת חיי האוייב. בושה וחרפה.
 

yamee

New member
אלי אלי

המקרה הזה הוא עלילת דם ולא לינץ. הרי כל בר דעת מבין שאדם שנפגע מלינץ ורוצים לעזור לו לא שולחים את היד בשביל שיקום בכוחות עצמו. זה מהתמונות בלבד ברור שזה העיתונאים שמיקמו אותו ואח"כ זרקו עליו גם אבנים בשביל הפוזה. לקרוא לזה לינץ זה לא רק עלילת דם אלא זלזול באנטיליגנציה של כל מי שרואה את המציאות המשתקפת מהתמונות.
 

עובדייה

New member
../images/Emo4.gif

אתה ממש לא רואה את הדברים באור נכון אני חובש בצבא והיתי בתקריות דומות בעבר
 
למעלה