הלילות קשים- זקוקה לעזרתכן....
שלום בנות, החברה בני 10.5 חודשים וניזונים במהלך היום ממוצקים ומים, מאז שהתחילו גן השנה. הם סרבני תמ"ל מאז ומעולם. כשהם בבית בשבתות וחגים הם יונקים גם במהלך היום. הכל טוב ויפה אבל הבעיה היא הלילות..... הם נרדמים על הציצי ובמהלך השעתיים הראשונות הם קמים כל חצי שעה, יונקים ונרדמים. אחר כך הם קמים כל שעה וחצי, יונקים ונרדמים. הלילות קשים במיוחד לאור העובדה שחזרתי לעבודה וצריך לקום בבוקר ערניים. הם לומדים בגן להרדם על הידים, אבל לא בבית ספרנו....ואין ספק שהציצי הוא המוצץ. אבא שלהם לא קם בלילה ולא יכול לעזור בנושא. מה עושים? אני מותשת.......
שלום בנות, החברה בני 10.5 חודשים וניזונים במהלך היום ממוצקים ומים, מאז שהתחילו גן השנה. הם סרבני תמ"ל מאז ומעולם. כשהם בבית בשבתות וחגים הם יונקים גם במהלך היום. הכל טוב ויפה אבל הבעיה היא הלילות..... הם נרדמים על הציצי ובמהלך השעתיים הראשונות הם קמים כל חצי שעה, יונקים ונרדמים. אחר כך הם קמים כל שעה וחצי, יונקים ונרדמים. הלילות קשים במיוחד לאור העובדה שחזרתי לעבודה וצריך לקום בבוקר ערניים. הם לומדים בגן להרדם על הידים, אבל לא בבית ספרנו....ואין ספק שהציצי הוא המוצץ. אבא שלהם לא קם בלילה ולא יכול לעזור בנושא. מה עושים? אני מותשת.......