הלילה אצל פאדי-APOPSE STOU FADI

F a d i

New member
הלילה אצל פאדי-APOPSE STOU FADI

צהריים טובים לכם הלילה בחצות תכנית אחרונה לשנה,נחגוג בספיישל מיוחד עם שירים וביצועים מיוחדים מתכונת התכנית תשונה בהתאם ויושמעו שירים שהקלטתי במיוחד עבור התכנית ובשבילכם מחגיגות הכריסטמס מסופשבוע שעבר ומתוכניות קודמות אז יהיו שם: לפתריס זרבאס ומאקיס כריסטודופולוס,ת'מיס אדמנדידיס,הלני קארוסאקי,ליצה דיאמנדי,מאריו,הלני צליגופולו ואחרים וטובים שמחדשים את שיריהם ושירים ישנים כמו שרק היוונים יודעים. כמובן יהיו גם שירים וביצועים מדיסקים חדשים וישנים...בקיצור יהיה שמח ומיוחד שעה וחצי ראשונות עם זבקיקו,צפטטלי,סירטאקי ומה לא...לקראת הסוף נרגע עם שירים שקטים ולפי הבקשות בצ'ט אז בחצות נפגשים באתר המשפחה הווירטואלית הראשונה בתבל: www.radi-yo.co.il מוזמנים להכנס לצ'ט המיוחד שלנו,להקדיש ולבקש שירים אז קבענו בחצות ברדי-יו להת' ולהשתמע יום טוב
 
בתמונה:פאדי בשיעור התעמלות...

לא ידעתי שצריך להיות בכושר כדי להקשיב לתוכנית... ממחר אני מתחילה עם מאמן אישי... סתא א א א א א א א םםםם
 

merakli

New member
הלילה משדרים שני ענקים../images/Emo188.gif

פאדי ברדיו YO וכיתרי ברדיו YASSO נאחל לשניהם הצלחה אני לצערי לא אוכל לשמוע אותם.בכל אופן לכל מי שיאזין האזנה ערבה
 

F a d i

New member
../images/Emo13.gif

1.זה פאדי במפגש בעין השופט אם תבואי במפגש הבא יהיה לך מאמן צמוד
2.המון תודות מיראקלי מאס אני אחרי השידור..היה מוצלח..מהשידורים האלה שאחריהם אתה מרגיש סיפוק זו הזדמנות להודות לכל מי שהיה והשתתף בשידור בתקווה לראותך ואחרים בשידורים הבאים לילה טוב ולהשתמע
 
למעלה