הלו! ימות המשיח הגיעו?

eilat11

New member
טמפ' רום נמוכה באופ קיצוני יחסית

לתקופה זו ושקע רום גם הוא מפותח מאוד ביחס לתקופה....
 

barnea1

New member
../images/Emo2.gifאיזה שקע רום!!

ועוד בתחילת יוני.. אבל אפשר להמשיך לחלום, כי במילא בהרצה הבאה זה ייעלם מהמפות.
 

eilat11

New member
התצוגה המורחבת נראית טוב בהרבה..

התצורה מורכבת למדי בקרקע, ואם אני מזהה נכון מדובר בשלוכה של אי"ס מערב וממזרח רואים את הפרסי. אחח אם זה יקרה אחח.. אבל זה לא..
 

Niv s

New member
די מורכב. אבל בהמשך השקע הדרומי

בקרקע נהיה דומיננטי
 

eilat11

New member
ובזמן שאנו מביטים על הטווח הארוך

ב-1 ליוני קיימת אפשרות לגשמים קלים-בינוניים בדרום הארץ.. מצורף פאנל לחות, מצטער על הכותרות הסדר הוא: 600 500 800 700 (כמו שכתוב למהירות האנכית)...
 

eilat11

New member
התנאים התרמאלים טובים ++

אינדקס ס"ר עומד על 35 מעלות ביום רביעי בצהריים ו t850-t700 עומד על
 

eilat11

New member
עומד על מעל 15 מעלות ונושק

לגבול האידיאבטי.. הטמפ' במפלסים שבהם הלחות חזוייה תיהיה דיי גבוה יחסית ולכן מפלס ההתעבות לא יהיה מאוד גבוה ויקבל תמיכה מהאינדקסים, אולם רום הקיפאון גבוה ולכן, אם הענן לא יפרוץ כמה איניברסיות לא תתפתח ס"ר וזאת גם כן לאחר שאני לא בטוח שהתנאים התרמאלים יספיקו לעלות את הענן (אין תמיכה קרקעית). מה דעתכם?
 

barnea1

New member
נראה נהדר!

יוני חלומי בפתח. סיכוי מצויין לגשמים וטמפ' קרירות לעונה. שקע רום עמוק באזורינו, בהשפעה של אפיקיות בקרקע ואזור לחץ נמוך(אי"ס) המשתרע מדרום-מזרח אלינו בקרקע. ככל הנראה פעילות ממש טובה של גשמים בעיקר במזרח ובדרום(5.6). כמו שזה נראה גם ב-1 ליוני אפיק רום נחמד באזורינו, כאשר ישנה תרומת לחות מסקפת בעיקר בשכבות הבינוניות והנמוכות. רק שישאר..
 

eilat11

New member
דווקא ב-5.6 כמו שזה נראה (כרגע!!!!)

הפעילות דווקא תתרכז לאורך החוף כמו שזה ניראה...(למרות שבכל הארץ נדמה לי שבמצב כזה תיתכן פעילות) בכלל זה רק לפנטז, אחרי שזה ייראה כמה הרצות בררצף יהיה אפשר להתחיל לדבר ...
 

barnea1

New member
צודק, זה נראה שהפעילות ב-5.6 תתרכז

בעיקר בחוף. אבל תראו את כמויות המשקעים החזויות לשבוע הקרוב- חלום!!
כמויות משקעים של מעל 150 מ"מ צפוייה בגבול סוריה עם מזרח תורכיה, וגם באזורינו כמות נכבדה של משקעים לתחילת יוני. נקווה שישאר.. מצורפת מפת משקעים לשבוע הקרוב. תודה לעדי שהכין אותה.
 

eilat11

New member
חשבתי שמפות המשקעים מפנטזות,

לא מדוייקות, מעפנות ובקיצור חרא של מפות .. לא ? אז למה פתאום ע"פ מפות המשקעים קבעת שאני צודק? אני לא מביע עמדה על המפות הללו אז על תנסה אפילו להגיד שאני צד בעניין..
 

adi CB13

New member
הוא בסה"כ הביא את המפה שאני הכנתי

כדי להראות את הכמויות שגפס צופה שזה מלא גשם לחודש יוני הוא לא אמר שזה גם יקרה ושזה אמין אבל במפה כזאת צריך ליהיות גרעין של אמת שמתייחס לנתונים כמו המצב בקרקע/רום למהירות אנכית ןללחות.
 
למעלה