הלו"ז החדש של הרכבת

מצב
הנושא נעול.

Ofekalef1

New member
הלו"ז החדש של הרכבת

הלו"ז החדש של הרכבת
מה קורה איתו? למה הרכבת לא מפרסמת אותו כבר?
אני מכיר מישהו שתכנן להשתמש ברכבת הסמסטר מב"ש לחיפה על מנת להיות בטכניון ב-8:30, והיה צריך לעלות על הרכבת של 5:48 מב"ש, וגם אז הוא צריך להשתמש במונית על מנת להגיע מ ואל תחנות הרכבת, כי בב"ש אין תחבורה ציבורית בשעה הזו, ובחיפה הוא יאחר אם ייסע באוטובוס.
הוא לא ידע על קיומו של הלו"ז החדש, וכשהראיתי לו אותו, שמנו לב שהוא לא יכול לעלות על הרכבת של 6:05, כי אז הוא יאחר (למונית יכול לקחת יותר מעשרים דקות), לרכבת של 5:53 אין בכלל המשך לחיפה (התחנה האחרונה ת"א מרכז, והרכבת הבאה שמגיעה לחיפה היא זו שיוצאת מב"ש), ולכן הוא יצטרך לעלות על הרכבת של 4:58! הוא כנראה ייאלץ לקחת אוטו, כי זה פשוט לא פרקטי.
 

olli3

New member
מנהל
כל קווי השכונות מתחילים ב5:10 או ב5:15.

הלו"ז החדש של הרכבת
מה קורה איתו? למה הרכבת לא מפרסמת אותו כבר?
אני מכיר מישהו שתכנן להשתמש ברכבת הסמסטר מב"ש לחיפה על מנת להיות בטכניון ב-8:30, והיה צריך לעלות על הרכבת של 5:48 מב"ש, וגם אז הוא צריך להשתמש במונית על מנת להגיע מ ואל תחנות הרכבת, כי בב"ש אין תחבורה ציבורית בשעה הזו, ובחיפה הוא יאחר אם ייסע באוטובוס.
הוא לא ידע על קיומו של הלו"ז החדש, וכשהראיתי לו אותו, שמנו לב שהוא לא יכול לעלות על הרכבת של 6:05, כי אז הוא יאחר (למונית יכול לקחת יותר מעשרים דקות), לרכבת של 5:53 אין בכלל המשך לחיפה (התחנה האחרונה ת"א מרכז, והרכבת הבאה שמגיעה לחיפה היא זו שיוצאת מב"ש), ולכן הוא יצטרך לעלות על הרכבת של 4:58! הוא כנראה ייאלץ לקחת אוטו, כי זה פשוט לא פרקטי.
כל קווי השכונות מתחילים ב5:10 או ב5:15.
היחידים שמתחילים ב6:30 מבין קווי השכונות הם 24 ו34. אז למה להגיד שאין אוטובוסים בבאר שבע בשעות האלו?

דבר שני, אלו זמני יציאת הרכבות מבאר שבע מרכז:

5:38, 5:56, 6:38

הרכבת של 5:38 הינה ללא החלפה, היא מביאה אותו לחיפה חוף הכרמל בשעה 7:45.

הרכבת של 5:56 דורשת החלפה בת"א, עם המתנה של 7 דקות לרכבת לחיפה. ההגעה לחיפה חוף הכרמל הינה בשעה 8:12.

דר"א החל מעוד חודש בדיוק, קו 112 מקבל חלופה של "קו מדלג" לטכניון. פרטים נמצאים בנתיים רק כאן: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net...0x720/1977346_276140995885280_972541939_n.jpg
 

Ofekalef1

New member
בשביל להגיע לרכבת של 5:38

כל קווי השכונות מתחילים ב5:10 או ב5:15.
היחידים שמתחילים ב6:30 מבין קווי השכונות הם 24 ו34. אז למה להגיד שאין אוטובוסים בבאר שבע בשעות האלו?

דבר שני, אלו זמני יציאת הרכבות מבאר שבע מרכז:

5:38, 5:56, 6:38

הרכבת של 5:38 הינה ללא החלפה, היא מביאה אותו לחיפה חוף הכרמל בשעה 7:45.

הרכבת של 5:56 דורשת החלפה בת"א, עם המתנה של 7 דקות לרכבת לחיפה. ההגעה לחיפה חוף הכרמל הינה בשעה 8:12.

דר"א החל מעוד חודש בדיוק, קו 112 מקבל חלופה של "קו מדלג" לטכניון. פרטים נמצאים בנתיים רק כאן: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net...0x720/1977346_276140995885280_972541939_n.jpg
בשביל להגיע לרכבת של 5:38
צריך להיות בתחנה בסביבות חמש דקות לפני, אין קו מהשכונה שמגיע לשם בשעה כל כך מוקדמת. הכי מוקדם להגיע לתחנה של הקניון ברגר זה 5:35, שזה כבר מאוחר מדי.
לא הבנתי את ההודעה שם. לקו ייקח שעה מחוף הכרמל לטכניון?
ובכל מקרה, דיברתי על המצב שיהיה לאחר השינוי בלוז - אז הרכבת הראשונה אחרי הרכבת שיוצאת בחמש מגיעה לחוף הכרמל רק בשמונה ושמונה דקות, ואז אי אפשר להגיע בשמונה וחצי לטכניון.
 

olli3

New member
מנהל
על איזה קו אנחנו מדברים? יצא לי לנסוע בנסיעות

בשביל להגיע לרכבת של 5:38
צריך להיות בתחנה בסביבות חמש דקות לפני, אין קו מהשכונה שמגיע לשם בשעה כל כך מוקדמת. הכי מוקדם להגיע לתחנה של הקניון ברגר זה 5:35, שזה כבר מאוחר מדי.
לא הבנתי את ההודעה שם. לקו ייקח שעה מחוף הכרמל לטכניון?
ובכל מקרה, דיברתי על המצב שיהיה לאחר השינוי בלוז - אז הרכבת הראשונה אחרי הרכבת שיוצאת בחמש מגיעה לחוף הכרמל רק בשמונה ושמונה דקות, ואז אי אפשר להגיע בשמונה וחצי לטכניון.
על איזה קו אנחנו מדברים? יצא לי לנסוע בנסיעות
הראשונות של 7,8,12 ותוך 5-7 דקות כבר הייתי במרכזית. אני לוקח אותם מסביבת סורוקה פשוט.

נסעתי עם 7/8 על מנת לתפוס את 370 של 5:30 מספר פעמים לפני ש370 החל לעצור בסורוקה. עם 12 נסעתי כמה פעמים כדי להגיע לעיר הכי מוקדם שאפשר וב5:30 כבר הייתי בעיר.
 

Ofekalef1

New member
18

על איזה קו אנחנו מדברים? יצא לי לנסוע בנסיעות
הראשונות של 7,8,12 ותוך 5-7 דקות כבר הייתי במרכזית. אני לוקח אותם מסביבת סורוקה פשוט.

נסעתי עם 7/8 על מנת לתפוס את 370 של 5:30 מספר פעמים לפני ש370 החל לעצור בסורוקה. עם 12 נסעתי כמה פעמים כדי להגיע לעיר הכי מוקדם שאפשר וב5:30 כבר הייתי בעיר.
18
מעמותות...
 

olli3

New member
מנהל
להערכתי זמן הנסיעה צריך להיות כ-20 דקות

18
מעמותות...
להערכתי זמן הנסיעה צריך להיות כ-20 דקות
למרכזית, אלא אם כן הוא ניסה את זה כבר והוא פספס את הרכבת.

בשעה 5:10 בבוקר, הנסיעה מהירה, אין כמעט נוסעים והאוטובוס כמעט ולא עוצר בתחנות אלא נוסע דיי דומה לספיישל רק דרך כמה כבישים.

בדרך המשחררים יש גל ירוק וכך גם ברגר.
 

Ofekalef1

New member
למען האמת אין טעם לרדת במרכזית

להערכתי זמן הנסיעה צריך להיות כ-20 דקות
למרכזית, אלא אם כן הוא ניסה את זה כבר והוא פספס את הרכבת.

בשעה 5:10 בבוקר, הנסיעה מהירה, אין כמעט נוסעים והאוטובוס כמעט ולא עוצר בתחנות אלא נוסע דיי דומה לספיישל רק דרך כמה כבישים.

בדרך המשחררים יש גל ירוק וכך גם ברגר.
למען האמת אין טעם לרדת במרכזית
עדיף לרדת בתחנה של הקניון וללכת לרכבת, ולשם גם זמן הנסיעה מעמותות הוא כרבע שעה גם בשעות היום כשיש עומס.
הבעיה היא שגם אם מגולדה/חזני לתחנה הזו לוקח עשרים דקות, זה עדיין גבולי מאוד, ואז מה קורה אם במקרה האוטובוס מתעכב... מפספסים את הרכבת ומאחרים.
 

olli3

New member
מנהל
הקו היחיד שמלא ב5 בבוקר הוא קו 12.

למען האמת אין טעם לרדת במרכזית
עדיף לרדת בתחנה של הקניון וללכת לרכבת, ולשם גם זמן הנסיעה מעמותות הוא כרבע שעה גם בשעות היום כשיש עומס.
הבעיה היא שגם אם מגולדה/חזני לתחנה הזו לוקח עשרים דקות, זה עדיין גבולי מאוד, ואז מה קורה אם במקרה האוטובוס מתעכב... מפספסים את הרכבת ומאחרים.
הקו היחיד שמלא ב5 בבוקר הוא קו 12.
משום מה המון עובדים של סורוקה גרים בשכונה ו' ובדרך מצדה. הוא עוצר בכל תחנה וזמן הנסיעה הופך להיות כמעט כמו בשעות הבוקר המאוחרות.

אבל קו 18? מאיזו סיבה יש לו להתעכב?

וכן, שכחתי ש18 יורד קודם לעיר, אכן עדיף ללכת ברגל או להחליף במידה ויש למה להחליף (אני מניח שיש מצב שיש, בכל זאת, עוברים שם כעשרה קווים שפעילים מ5:10 בבוקר.

שמע, אני לא יודע כמה פעמים בשבוע הוא עושה את זה, אבל זה נשמע לי גם ככה ממש מתסכל גם אם כל הזמנים היו מתאימים.

אני ממש לא מאמין שיש הרבה אנשים שנוסעים כל בוקר מבאר שבע לחיפה, יש לי חברים שלומדים בטכניון, הם תמיד חוזרים במוצ"ש לחיפה, כי זה סיוט עבורם לצאת לחיפה ביום ראשון.

כך שאני לא בטוח שמטרת הרכבת היא להסיע אנשים כאלו יום יום... לת"א כן, להרצליה כן, לנתניה - סבבה. יש אנשים שיעשו את זה יום יום. אבל לחיפה ועוד לטכניון... מזוכיסטי מידי.
 

Ofekalef1

New member
פעם בשבוע

הקו היחיד שמלא ב5 בבוקר הוא קו 12.
משום מה המון עובדים של סורוקה גרים בשכונה ו' ובדרך מצדה. הוא עוצר בכל תחנה וזמן הנסיעה הופך להיות כמעט כמו בשעות הבוקר המאוחרות.

אבל קו 18? מאיזו סיבה יש לו להתעכב?

וכן, שכחתי ש18 יורד קודם לעיר, אכן עדיף ללכת ברגל או להחליף במידה ויש למה להחליף (אני מניח שיש מצב שיש, בכל זאת, עוברים שם כעשרה קווים שפעילים מ5:10 בבוקר.

שמע, אני לא יודע כמה פעמים בשבוע הוא עושה את זה, אבל זה נשמע לי גם ככה ממש מתסכל גם אם כל הזמנים היו מתאימים.

אני ממש לא מאמין שיש הרבה אנשים שנוסעים כל בוקר מבאר שבע לחיפה, יש לי חברים שלומדים בטכניון, הם תמיד חוזרים במוצ"ש לחיפה, כי זה סיוט עבורם לצאת לחיפה ביום ראשון.

כך שאני לא בטוח שמטרת הרכבת היא להסיע אנשים כאלו יום יום... לת"א כן, להרצליה כן, לנתניה - סבבה. יש אנשים שיעשו את זה יום יום. אבל לחיפה ועוד לטכניון... מזוכיסטי מידי.
פעם בשבוע
לא, לא התכוונתי שהוא יתעכב, אבל 20 דקות לסיבוב גולדה-עמותות-גולדה-משחררים-רגר זה זמן שנשמע לי אפילו קצת קצר גם בשעות שאין בהן מכוניות על הכביש ויש כל הזמן ירוקים.

הוא מרצה פעם בשבוע, ואכן יום-יום זה מזוכיסטי, אך בכל אופן המצב לפני שינוי הלו"ז היה סביר בהחלט, ועכשיו הוא הופך לבלתי נסבל. אם נניח לא היו עושים את תוספת הזמן הממש-מיותרת בין ב"ש לת"א, ומוסיפים עוד דקה לזמן נסיעה בין כל שתי תחנות תל אביב, אז אולי אפילו זה היה סביר.

אבל עכשיו יוצא, שאם הוא נוסע באוטו הוא יוצא במקום ברבע לחמש בבוקר בשש, מגיע בזמן, וחוזר מתי שהוא רוצה בלי להיות תלוי באוטובוסים שיוצרים גם ככה זמן המתנה של חצי שעה בתחנת הרכבת כי הם ממש לא מתוזמנים, וההפרש במחיר הוא אפילו לא גדול.

אני מנסה לראות האם השינוי הזה מקלקל לעוד אנשים... ועכשיו ראיתי, וכל מי שעד עכשיו היה צריך להגיע לפני 7:05 אבל אחרי 6:50 יצטרך להקדים לרכבת של חמש. האם כמות האנשים שצריכים להגיע בשעה הזו היא קטנה יחסית?
 

olli3

New member
מנהל
תמיד יהיו מי שיפגעו.

פעם בשבוע
לא, לא התכוונתי שהוא יתעכב, אבל 20 דקות לסיבוב גולדה-עמותות-גולדה-משחררים-רגר זה זמן שנשמע לי אפילו קצת קצר גם בשעות שאין בהן מכוניות על הכביש ויש כל הזמן ירוקים.

הוא מרצה פעם בשבוע, ואכן יום-יום זה מזוכיסטי, אך בכל אופן המצב לפני שינוי הלו"ז היה סביר בהחלט, ועכשיו הוא הופך לבלתי נסבל. אם נניח לא היו עושים את תוספת הזמן הממש-מיותרת בין ב"ש לת"א, ומוסיפים עוד דקה לזמן נסיעה בין כל שתי תחנות תל אביב, אז אולי אפילו זה היה סביר.

אבל עכשיו יוצא, שאם הוא נוסע באוטו הוא יוצא במקום ברבע לחמש בבוקר בשש, מגיע בזמן, וחוזר מתי שהוא רוצה בלי להיות תלוי באוטובוסים שיוצרים גם ככה זמן המתנה של חצי שעה בתחנת הרכבת כי הם ממש לא מתוזמנים, וההפרש במחיר הוא אפילו לא גדול.

אני מנסה לראות האם השינוי הזה מקלקל לעוד אנשים... ועכשיו ראיתי, וכל מי שעד עכשיו היה צריך להגיע לפני 7:05 אבל אחרי 6:50 יצטרך להקדים לרכבת של חמש. האם כמות האנשים שצריכים להגיע בשעה הזו היא קטנה יחסית?
תמיד יהיו מי שיפגעו.
קשה לסנכרן את הכל, במיוחד עם צוואר הבקבוק בת"א (מסילת איילון).

תמיד יהיו מי שיפגעו, השאלה היא כמה יפגעו והאם השינויים הם לטובת הכלל או לרעת הכלל?

לגבי יום א', בוודאי שיהיו יותר שיפגעו, אבל כמו שאמרתי, זה לא כזה נפוץ שיהיו מי שיסעו ביום א' בבוקר לטכניון (סטודנטים), אלא אם כן אי ןשיעור על הבוקר ויש סטודנטים שלא לומדים ביום א' בבוקר. אתה יודע...

אז אני מבין שאחיך נפגע מהסיפור אבל ככה זה. יש מי שהלו"ז הקודם היה מושלם עבורו ויש אחרים שהלו"ז החדש יהיה מושלם עבורם.
 

Ofekalef1

New member
ודווקא אחי לא נפגע

תמיד יהיו מי שיפגעו.
קשה לסנכרן את הכל, במיוחד עם צוואר הבקבוק בת"א (מסילת איילון).

תמיד יהיו מי שיפגעו, השאלה היא כמה יפגעו והאם השינויים הם לטובת הכלל או לרעת הכלל?

לגבי יום א', בוודאי שיהיו יותר שיפגעו, אבל כמו שאמרתי, זה לא כזה נפוץ שיהיו מי שיסעו ביום א' בבוקר לטכניון (סטודנטים), אלא אם כן אי ןשיעור על הבוקר ויש סטודנטים שלא לומדים ביום א' בבוקר. אתה יודע...

אז אני מבין שאחיך נפגע מהסיפור אבל ככה זה. יש מי שהלו"ז הקודם היה מושלם עבורו ויש אחרים שהלו"ז החדש יהיה מושלם עבורם.
ודווקא אחי לא נפגע
אלא המצב שופר. הוא אמנם יוצא שש דקות לפני, אבל הסיכוי שיאחר קטן בהרבה.
 
אז הנה מצאת בעצמך מישהו שהלו"ז החדש מועיל לו

ודווקא אחי לא נפגע
אלא המצב שופר. הוא אמנם יוצא שש דקות לפני, אבל הסיכוי שיאחר קטן בהרבה.
אז הנה מצאת בעצמך מישהו שהלו"ז החדש מועיל לו
בלו"ז החדש יש שיפורים די משמעותיים בקווים ואזורים מסויימים, כמו למשל באזור חיפה, בנתניה, בהארכת הרכבות מהראשונים בשעות השיא מת"א מרכז עד נתניה.
אולי בקו באר שבע - תל אביב אין שיפורים. זה לא אומר שהלו"ז החדש לא מועיל לאף אחד והנה אפילו אתה מצאת מישהו אחד שגם השינויים בקו באר שבע - תל אביב מועילים לו.
 

Ofekalef1

New member
ברור שיש כאלה שהלו"ז החדש

אז הנה מצאת בעצמך מישהו שהלו"ז החדש מועיל לו
בלו"ז החדש יש שיפורים די משמעותיים בקווים ואזורים מסויימים, כמו למשל באזור חיפה, בנתניה, בהארכת הרכבות מהראשונים בשעות השיא מת"א מרכז עד נתניה.
אולי בקו באר שבע - תל אביב אין שיפורים. זה לא אומר שהלו"ז החדש לא מועיל לאף אחד והנה אפילו אתה מצאת מישהו אחד שגם השינויים בקו באר שבע - תל אביב מועילים לו.
ברור שיש כאלה שהלו"ז החדש
מועיל להם, השאלה כמה הם, ולכמה הלו"ז החדש דווקא גורע.
ובהחלט, אין ספק שהלו"ז החדש מועיל לקווים רבים, אך באשר לקו לב"ש, הוא לא רק לא משפר, אלא הוא גורע, ולא מעט. זמן הנסיעה ברכבת המאספות, שנשארות היחידות בשעות השפל, גדל בחמש דקות עם תוספת עצירה ברמלה, והופך את זמן הנסיעה לשעה ורבע. נראה שזה נעשה רק כדי להקטין את כמות האיחורים בקו, כי הרבה פעמים רכבות פשוט מגיעות מוקדם יותר מהלו"ז. זמן הנסיעה ברכבת הישירה גדל לשעה שלמה בין ב"ש צפון לת"א ההגנה, כשהובטח 55 דקות, ונראה שבפועל אפשרי בהחלט להקטין את הזמן, ושוב הדבר נעשה רק על מנת להקטין את כמות האיחורים בקו.

זה בנוסף לכך שההזזות בשעות היציאה קורות גם בשעות הבוקר שבהן הזזה קטנה משפיעה בהרבה, ולכן זה פוגע ב-לדעתי-די הרבה נוסעים.
בכל מקרה, הטענה החזקה יותר שלי היא שהיה צריך לפרסם את הלו"ז הזה באופן רשמי כבר ממזמן, כי יש אנשים שבונים על הרכבות, והם צריכים לתכנן אחרת במידה והלו"ז משתנה.

*לדוגמה* אותו אדם שמלמד בטכניון, בוא נאמר שרוצה לנסוע ברכבת. הוא מסתכל באתר הרכבת, ורואה שיש רכבת ברבע לשש, שמביאה אותו ליעדו בזמן, אז הוא אומר שאפשרי מבחינתו ללמד בשמונה וחצי.
הסמסטר מתחיל, חודש אחרי תחילתו, ללא הודעה מוקדמת, מפרסמת הרכבת את הלו"ז החדש, ופתאום הוא צריך לצאת אל הרכבת חמישים דקות מוקדם יותר! זה כבר לא אפשרי מבחינתו, ואז הוא נתקע...
 
נשאלת השאלה מדוע מי שגר בבאר שבע ומרצה

פעם בשבוע
לא, לא התכוונתי שהוא יתעכב, אבל 20 דקות לסיבוב גולדה-עמותות-גולדה-משחררים-רגר זה זמן שנשמע לי אפילו קצת קצר גם בשעות שאין בהן מכוניות על הכביש ויש כל הזמן ירוקים.

הוא מרצה פעם בשבוע, ואכן יום-יום זה מזוכיסטי, אך בכל אופן המצב לפני שינוי הלו"ז היה סביר בהחלט, ועכשיו הוא הופך לבלתי נסבל. אם נניח לא היו עושים את תוספת הזמן הממש-מיותרת בין ב"ש לת"א, ומוסיפים עוד דקה לזמן נסיעה בין כל שתי תחנות תל אביב, אז אולי אפילו זה היה סביר.

אבל עכשיו יוצא, שאם הוא נוסע באוטו הוא יוצא במקום ברבע לחמש בבוקר בשש, מגיע בזמן, וחוזר מתי שהוא רוצה בלי להיות תלוי באוטובוסים שיוצרים גם ככה זמן המתנה של חצי שעה בתחנת הרכבת כי הם ממש לא מתוזמנים, וההפרש במחיר הוא אפילו לא גדול.

אני מנסה לראות האם השינוי הזה מקלקל לעוד אנשים... ועכשיו ראיתי, וכל מי שעד עכשיו היה צריך להגיע לפני 7:05 אבל אחרי 6:50 יצטרך להקדים לרכבת של חמש. האם כמות האנשים שצריכים להגיע בשעה הזו היא קטנה יחסית?
נשאלת השאלה מדוע מי שגר בבאר שבע ומרצה
פעם בשבוע בטכניון קבע את תחילת ההרצאה דווקא ל-8:30 בבוקר...
זה מקרה די חריג ובמקרה הזה אכן נסיעה ברכב היא הדרך הנוחה ביותר.
לו"ז רכבות לא יכול להתחשב במקרים חריגים כאלה.
 

Ofekalef1

New member
זו בדיוק הייתה השאלה שלי - האם הלו"ז החדש

נשאלת השאלה מדוע מי שגר בבאר שבע ומרצה
פעם בשבוע בטכניון קבע את תחילת ההרצאה דווקא ל-8:30 בבוקר...
זה מקרה די חריג ובמקרה הזה אכן נסיעה ברכב היא הדרך הנוחה ביותר.
לו"ז רכבות לא יכול להתחשב במקרים חריגים כאלה.
זו בדיוק הייתה השאלה שלי - האם הלו"ז החדש
מועיל למישהו? האם יש כאלה שיכולים לנסוע עכשיו יותר מאוחר משמעותית ועדיין להגיע בזמן? לא נראה לי. אבל אכן, באמת קשה להתחשב בכל המקרים.

לגבי שעת ההרצאה, זה לא היה לבחירתו עד כמה שאני מבין.
 

Ofekalef1

New member
אגב, אחי נוסע בראשון בבוקר

הקו היחיד שמלא ב5 בבוקר הוא קו 12.
משום מה המון עובדים של סורוקה גרים בשכונה ו' ובדרך מצדה. הוא עוצר בכל תחנה וזמן הנסיעה הופך להיות כמעט כמו בשעות הבוקר המאוחרות.

אבל קו 18? מאיזו סיבה יש לו להתעכב?

וכן, שכחתי ש18 יורד קודם לעיר, אכן עדיף ללכת ברגל או להחליף במידה ויש למה להחליף (אני מניח שיש מצב שיש, בכל זאת, עוברים שם כעשרה קווים שפעילים מ5:10 בבוקר.

שמע, אני לא יודע כמה פעמים בשבוע הוא עושה את זה, אבל זה נשמע לי גם ככה ממש מתסכל גם אם כל הזמנים היו מתאימים.

אני ממש לא מאמין שיש הרבה אנשים שנוסעים כל בוקר מבאר שבע לחיפה, יש לי חברים שלומדים בטכניון, הם תמיד חוזרים במוצ"ש לחיפה, כי זה סיוט עבורם לצאת לחיפה ביום ראשון.

כך שאני לא בטוח שמטרת הרכבת היא להסיע אנשים כאלו יום יום... לת"א כן, להרצליה כן, לנתניה - סבבה. יש אנשים שיעשו את זה יום יום. אבל לחיפה ועוד לטכניון... מזוכיסטי מידי.
אגב, אחי נוסע בראשון בבוקר
לטכניון, אבל הוא מתחיל בערך בעשר (לא זוכר בדיוק), ככה שהוא צריך לצאת ברכבת של שבע וחצי. אני מניח שאותם סטודנטים מתחילים קצת יותר מוקדם?
 
החלופה הזאת של 112 טובה לסטודנטים שגרים בהדר

כל קווי השכונות מתחילים ב5:10 או ב5:15.
היחידים שמתחילים ב6:30 מבין קווי השכונות הם 24 ו34. אז למה להגיד שאין אוטובוסים בבאר שבע בשעות האלו?

דבר שני, אלו זמני יציאת הרכבות מבאר שבע מרכז:

5:38, 5:56, 6:38

הרכבת של 5:38 הינה ללא החלפה, היא מביאה אותו לחיפה חוף הכרמל בשעה 7:45.

הרכבת של 5:56 דורשת החלפה בת"א, עם המתנה של 7 דקות לרכבת לחיפה. ההגעה לחיפה חוף הכרמל הינה בשעה 8:12.

דר"א החל מעוד חודש בדיוק, קו 112 מקבל חלופה של "קו מדלג" לטכניון. פרטים נמצאים בנתיים רק כאן: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net...0x720/1977346_276140995885280_972541939_n.jpg
החלופה הזאת של 112 טובה לסטודנטים שגרים בהדר
היא לא שימושית למי שמגיע מדרום לחיפה ברכבת או באוטובוס. כי ממרכזית חוף הכרמל לטכניון בחלופה הזו משך הנסיעה הוא שעה.
בקו 11 משך הנסיעה מחוף הכרמל לטכניון פחות מחצי שעה וגם בקו 123 לזיו ומשם עם עוד אוטובוס לטכניון משך הנסיעה הכולל הוא בערך חצי שעה - 35 דקות כולל ההמתנה בזיו.
ויש גם את הטופציה של קו 101 לגרנד קניון ומשם עם 76 או 77 לטכניון.
שלוש האפשרויות הללו הרבה יותר מהירות מהחלופה הזו של 112.
 

olli3

New member
מנהל
לא מכיר, תודה על ההסברים.

החלופה הזאת של 112 טובה לסטודנטים שגרים בהדר
היא לא שימושית למי שמגיע מדרום לחיפה ברכבת או באוטובוס. כי ממרכזית חוף הכרמל לטכניון בחלופה הזו משך הנסיעה הוא שעה.
בקו 11 משך הנסיעה מחוף הכרמל לטכניון פחות מחצי שעה וגם בקו 123 לזיו ומשם עם עוד אוטובוס לטכניון משך הנסיעה הכולל הוא בערך חצי שעה - 35 דקות כולל ההמתנה בזיו.
ויש גם את הטופציה של קו 101 לגרנד קניון ומשם עם 76 או 77 לטכניון.
שלוש האפשרויות הללו הרבה יותר מהירות מהחלופה הזו של 112.
לא מכיר, תודה על ההסברים.
 

Gn434

New member
זה לא קו מדלג

כל קווי השכונות מתחילים ב5:10 או ב5:15.
היחידים שמתחילים ב6:30 מבין קווי השכונות הם 24 ו34. אז למה להגיד שאין אוטובוסים בבאר שבע בשעות האלו?

דבר שני, אלו זמני יציאת הרכבות מבאר שבע מרכז:

5:38, 5:56, 6:38

הרכבת של 5:38 הינה ללא החלפה, היא מביאה אותו לחיפה חוף הכרמל בשעה 7:45.

הרכבת של 5:56 דורשת החלפה בת"א, עם המתנה של 7 דקות לרכבת לחיפה. ההגעה לחיפה חוף הכרמל הינה בשעה 8:12.

דר"א החל מעוד חודש בדיוק, קו 112 מקבל חלופה של "קו מדלג" לטכניון. פרטים נמצאים בנתיים רק כאן: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net...0x720/1977346_276140995885280_972541939_n.jpg
זה לא קו מדלג
להפך, הוסיפו לו עוד תחנות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה