הלווווווווווווווווווווו....?

keren007

New member
הלווווווווווווווווווווו....?

יש פה מישהו.........? איך זה שבזמן האחרון אני נשארת לבד בפורום הזה? אני שומעת את ההד של עצמי!!!
 

excalibur1

New member
הכל מעצבן,בן...בן...בן

 

keren007

New member
כן אני מסכימה...

אבל מאחר שאין פה אף אחד.............. אז זהו, אני לא אהיה פה כמה ימים, אני הולכת לישון אצל בת דודה... אז תבלו לכם ואל תשכחו אותי....
 
למעלה