הלוואי עלינו מנהיגה ישרה רצינית ואחראית כמו רוה"מ ניו זילנד

סטילהוק

New member
הלוואי עלינו מנהיגה ישרה רצינית ואחראית כמו רוה"מ ניו זילנד

רה"מ ניו זילנד: מיגרנו את הקורונה, נסיר את כל המגבלות https://news.walla.co.il/item/3365859 ארדרן הכריזה כי לאור העובדה שאין יותר הדבקות מקומיות בנגיף או חולים פעילים, רק המגבלות בגבול יישארו על כנן. ניו זילנד תהיה אחת המדינות הראשונות בעולם שמסירות את מגבלות הריחוק החברתי. "תודה לכם" ניו זילנד חיסלה את ההתפשטות המקומית של נגיף הקורונה ותסיר את כל אמצעי הריחוק החברתי למעט פיקוח על גבולות - כך אמרה היום (שני) ראשת הממשלה ג'סינדה ארדרן. בכך, תהיה ניו זילנד אחת המדינות הראשונות בעולם החוזרות לשגרה מלאה כמעט לגמרי, כשאירועים ציבוריים ופרטיים, התעשיות הגדולות והתחבורה הציבורית ישובו לפעול ללא המגבלות. "אמנם העבודה לא הושלמה, אך אין להכחיש שזה ציון דרך. תודה, ניו זילנד", אמרה לכתבים. "אנו בטוחים שחיסלנו את העברת הנגיף בניו זילנד לעת עתה, אך זה לא משהו קבוע בזמן, זהו מאמץ מתמשך". המדינה שבדרום האוקיאנוס השקט, ומונה כחמישה מיליון תושבים, יוצאת מהמשבר בעוד שכלכלות גדולות כמו ברזיל, בריטניה, הודו וארצות הברית מתמודדות עוד עם התפשטות הנגיף. זאת בעיקר תוצאה של המגבלות שהוטלו ב-75 הימים האחרונים כולל שבעה שבועות של סגר קפדני, שבו נסגרו רוב בתי העסקים, וכולם פרט לעובדים חיוניים, נאלצו להישאר בבית. "כיום, 75 יום אחרי, אנחנו מוכנים", אמרה ארדרן, שהכריזה כי רמת הכוננות הלאומית תרד מרמה 2 מרמה 1. לדבריה, אמצעי הבקרה יישארו על כנם וכל מי שייכנס למדינה ייבדק. ניו זילנד: חולה הקורונה האחרון החלים https://www.israelhayom.co.il/article/768723 לאחר יממה ראשונה ללא חולים בפועל בנגיף, בוולינגטון החליטו להפסיק את תקנות הריחוק החברתי • ראש הממשלה: "עשיתי ריקוד קטן של שמחה"
 

צורי80

New member
ואף מילה טובה על נתניהו? סתם חוסר יושר אינטילקטואלי

אין הגדרה אחרת. למצוא מקום אחד בעולם שהצליח יותר טוב ואז לבוא בתלונות זה סתם חוסר יושר אינטלקטואלי.
 

סטילהוק

New member
מי שמדבר על חוסר יושר אינטילקטואלי, הלא אובייקטיבי בע"מ

ועל מה בדיוק מגיעה לו מילה טובה? על זה שהחזיר אותנו לנקודת ההתחלה עם כל הפתיחת רגליים המוקדמת מדי ללא רסן ומעצורים חסרת האחריות הזאת? ואני כבר לא מדבר בכלל על הגל השני שאנחנו לא ערוכים לו בכלל.
 
נתניהו לא החזיר אותנו לשום נקודת התחלה

הציבור רוצה לחיות, לא להשתעבד לקורונה. 69% בציבור רוצים מאבק במשבר הכלכלי כמשימה החשובה ביותר של הממשלה. 15% רוצים מלחמה בקורונה כמשימה החשובה ביותר. רוב מוחלט בציבור לא מוכן לשעבד את מצבו הכלכלי למלחמה בקורונה. אסטרטגיית ההפחדה והטלת האימה כבר לא עובדת על הציבור. הציבור מוטרד מהכלכלה הרבה הרבה יותר מאשר מהקורונה.
 

סטילהוק

New member
מי שחושב שמדובר רק בפגיעה בריאותית יש לי חדשות בשבילו

מדובר גם בפגיעה כלכלית. וככל שהמצב הזה יימשך זמן רב יותר כך גם המצב הכלכלי יילך ויחמיר. וככל שנמגר את הנגיף מהר יותר ככל שנשקם גם את הכלכלה של המדינה שלנו מהר יותר. ולא, הפיתרון הוא לא להתעלם מהאיום ולפתוח הכל בלי רסן ובלי בלמים בחוסר אחריות טוטאלי כאילו אין מחר. כי אם המצב הבריאותי יחמיר והמצב ייעשה גרוע יותר, שלא לדבר בכלל על ייצא משליטה, אז המצב הכלכלי יילך וייעשה פי אלף יותר גרוע מאשר אם ינקטו בצעדים מבוקרים איטיים ואחראים עם רסן ובלמים. ולא משנה כמה אנחנו נתעלם מהנגיף הקטלני, הנגיף הקטלני לא יתעלם מאיתנו, ובשביל להמשיך לשרוד ולהתפשט הוא חייב נשאים, כי מחוץ לגוף הנגיף לא שורד הרבה. ולכן ככל שיהיו לו יותר נשאים ככל שהוא יתרבה ויתפשט יותר. עובדה שבניו זילנד הממשלה פעלה מיד ועשתה את מה שהיתה צריכה לעשות במשך 7 שבועות רצופים בלי הנחות ובלי פרצות אפילו כלפי השרים עצמם שלא נהגו על פי הכללים, ובסופו של דבר ניו זילנד נקייה מהנגיף הקטלני, והיא המדינה הראשונה בעולם שנפטרה ממנו, בגלל שיש לה ממשלה אחראית ומנהיגה ישרה רצינית ואחראית שנלחמה בנגיף בכל הכוח וניצחה אותו. והלוואי עלינו מנהיגים ישרים, רציניים ואחראים כמוה.
 
המנהיגים לא יכולים לשנות את החברה

אתה כל הזמן מתייחס למנהיגים, אבל מתעלם לגמרי מהמנטליות ואורח החיים השונה מאוד בין ישראל לניו זילנד. בניו זילנד האוכלוסיה קטנה מזו שבישראל ומפזרת על פני שטח גדול יותר, הצפיפות קטנה יותר משמעותית וחיי הריחוק החברתי מוטמעים בה בשגרה הרבה יותר מאשר בישראל. המנהיגים לא אשמים באופי החברה. יש גבול למחיר שהחברה בישראל מוכנה לשלם. אי אפשר למגר את הנגיף כל עוד הוא מסתובב בכל העולם וגם לניו זילנד הוא יחזור ברגע שהגבולות שלה ייפתחו. החברה בישראל לא מוכנה למגר את הנגיף במחיר החרבת הכלכלה האישית-פרטית והלאומית-מדינתית. ולכן אין ברירה אלא לחיות עם הנגיף ולא לבטל את החיים בגלל הנגיף. החברה בישראל מוכנה לספוג את רמת הנזק שהנגיף גורם בינתיים בישראל. היא לא מוכנה להמשיך לספוג את רמת הנזק הכלכלי שנגרם בגלל ההסגר. 69% מול 15%. מי שרוצה לבטל את חיי עצמו ולהסתגר עד שהנגיף ימוגר בכל העולם - יכול לעשות את זה. החברה בישראל לא מוכנה שיכפו את זה על כולה.
 
דבר נוסף ותהיה ישר עם עצמך בקשר לכך:

כדי שהמנהיגים בישראל יעשו את מה שאתה רוצה שהם יעשו, הם צריכים לנקוט באמצעים דיקטטורים ולהשליט דיקטטורה במדינה, בדומה לסין. אם זה יקרה, אתה תהיה הראשון בפורום שתתלונן על כך ותבקר את נתניהו כדיקטטור. אי אפשר מצד אחד לרצות דמוקרטיה ומצד שני לרצות שמנהיגים ישליטו דיקטטורה על האוכלוסיה. נתניהו מהלך על חבל דק ובמיוחד בגלל היחס המובנה שגם כך יש כלפיו בקרב כמחצית מאזרחי המדינה (כולל אתה וכולל אני), הוא צריך להיזהר שבעתיים לא לחדור לתחום הזה. אי אפשר מצד אחד לבקר את נתניהו על דיקטטורה ומצד שני לדרוש ממנו דיקטטורה.
 

סטילהוק

New member
זו לא דיקטטורה לשמור על חיי אזרחי המדינה ועל בריאותם

ארדרן בניו זילנד עשתה את מה שצריך ולא נכנעה לשום לחצים חברתיים ופוליטיים והשיגה את המטרה ועכשיו כולם מודים לה על כך. ואם ארדרן חכמה, והיא הוכיחה זאת עד עכשיו מעבר לכל ספק, היא לא תמהר לפתוח את הגבולות ולא תזמין חזרה את הנגיף הקטלני לזרוע שוב הרג בהלה ופחד במדינתה. אני סומך על ארדרן שהיא מספיק אחראית ושקולה שלא לעשות את הטעות הפטאלית הזאת, ואם היא תעשה את הטעות הזאת היא תוכל להאשים רק את עצמה ואזרחי מדינתה יאשימו אותה.
 
לשמור כיצד? אזרחי המדינה צריכים לשמור על עצמם

שום מדינה דמוקרטית לא יכולה לשמור על אזרחים שלא שומרים על עצמם. האחריות של כל אדם לשמור על עצמו ועל משפחתו. אזרחים שלא שומרים על עצמם, המדינה לא יכולה לשמור עליהם. היא יכולה להעניש את מי שהיא מאתרת שלא ממלא את ההנחיות באמצעות אכיפה. היא לא יכולה להיות בייבי סיטר של כל אדם. אי אפשר לבוא בטענות לנתניהו על כך שיש אזרחים ותושבים בישראל שלא מתנהגים כפי שאזרחי ניו זילנד התנהגו. לנתניהו יש רק דרך אחת להפוך את אזרחי ישראל לאזרחי ניו זילנד - להיות שי ג'ינפינג. זה מה שאתה רוצה שהוא יהיה? אני לא.
 
אתה והוא מוכחים את מה שקרה כאן

בשנה האחרונה והקורנה רק הגבירה את זה . וזה אובססיה הפסיכוזית שנקראת רל"ב. אתה מאשים את נתנינהו בדבר אחד הוא מאשים אותו בהפוך אבל התוצאה דומה הטרללת מדינת ישראל ושנכם כמו כל אנשי הרל"ב חומולוגים בגרוש אגב גם קואליצית הרל"ב בכנסת כל אחד משך שם לכוון אחר אבל זה כבר נושא לפוסט אחר
 
אתה מוכיח את מה שקורה כאן כבר עשור

כל התנגדות וביקורת לנתניהו זה "רל"ב", "טרללת" ו"חוכמולוגים בגרוש". המוני אנשים שלא מסוגלים להכיל שום ביקורת על נתניהו ובראשם נתניהו עצמו.
 
הטרללה זה שלא עיקביים

ואם כבר עשר השנים האחרות הביקורת לא שווה כלום ב2009 ברק "מעביר ביקורת" את נתניהו ואח"כ מקים איתו ממשלה ב2013 לפיד ולבני "מעברים ביקורת" ואח"כ זוחלים לממשלתו והשיא 2019-2020 שנה שלמה עם "לא נשב עם אדם עם כתבי אישום" ובסוף כלום אם זה לא טרלול אני לא יודע מה כן?
 
אם היו נוהגים אחרת אתה היית מאשים אותם בטרלול יזבק

כמו שאתה עושה לבנט ושקד. זה לא משנה מה יעשו אנשים שאינם חסידי נתניהו אתה בכל מקרה תאשים אותם בטרלול - זו העקביות שלך... בא נראה אותך אומר שלפיד ויעלון לא מטורללים... תקרא את ההודעות שלך ותראה המחשה לטרלול.
 
לא הייתי מאשים אותם בטרלול אם

החבירה ליזבק הייתה בהתאם לחוק כתבתי את זה כבר אלף פעמים אולי בפעם האלף ואחד זה יכנס לך לראש התהליך הוא להלן 1. 61 ממלצים או יותר 2. הסכם קואליציוני עם המפלגות הרלוונטיות 3. הצגת הממשלה בכנסת כולל ההסכמים הקואליציונים 4.בחירת יו"ר הכנסת הצבעת אימון בממשלה 5. השבעת הממשלה הקמת ועדות הכנסת אם הפרצדורה הנ"ל אינה מתאפשרת אז הולכים שוב לבחירות לא משנים חוקים כדי לפסול איש כזה או אחר לא בחרים יו"ר כנסת כלאחר יד כדי להעביר חוקים ומעל לכל לא פונים לרשות השופטת כדי להתערב ברשות המחוקקת לדוגמא בארה"ב נכשל הליך ההדחה נגד טראמפ ואף אחד שם לא היעז לפנות לבית המשפט העליון גם אם היה אחד כזה הוא היה נזרק מכל המדרגות
 
אני מעולם לא האשמתי את בנט ושקד

הם צמד טיפשים ואי אפשר להאשים טיפשים בטפשותם
 
למעלה