הלוואה

nimer79

New member
הלוואה

שלום אני מעוניין לקבל הלוואה לצורך הפיכת קומת עמודים למגורים, ההצעה הטובה שקיבלתי מבנק שלי לסכום 100000 שקל היא פרים + 1% = 4% למשך 70 חודשים . הבעיה היא שאני חושש שריבית הפריים תעלה ואשלם בסופו של דבר ריבית גבוהה.. מה דעתכם בנושא..
 
../images/Emo82.gif ייעוץ להלוואה

ראשית כדאי לבדוק בבנק אפשרות קבלת משכנתא, אם יש לך תוכניות ויכול לגייס קבלן תוכל לבנות את הקומה באמצעות כספי משכנתא שישוחררו לך לפי ההתקדמות.....אז לך לבנק לבדוק מהם הדרישות. אם תצליח תקבל ריביות טובות יותר כי מה שקיבלת זו הלוואה לכל מטרה והיא יקרה מהמשכנתא ב 2% לפחות. שנית טוב שאתה חושש מהפריים כי הוא יעלה , אינני יודע לכמה ואינני יודע מתי אבל כדאי להערך לפריים גבוה יותר ובכל זאת הפריים זול יותר מהאלטרנטיבות (צמודות), לפיכך כדאי להתחיל עם הפריים ולהינות מס' שנים מריביות נמוכות, לעקוב, ואם יש צורך למחזר.
 

nimer79

New member
משכנתא ..

אריק, אפשרות קבלת משכנתא תלויה בשעבוד הנכס, ואילו הלוואה זו היא ללא שיעבוד, ומיועדת למורים בלבד.
 

nimer79

New member
כן

לא מעוניין לשעבד את הנכס.. בגלל זה מחפש את הלוואה של 100 אלף שקל..
 
../images/Emo82.gif אם כך, אז

יש לך הצעה טובה, כדאי שתבדוק בבנק אחר ייתכן אם יתנו זאת במעבר חשבון יתנו לך תנאים טובים יותר. לגבי מסלול הפריים, כבר התייחסתי........ממליץ.
 

ab1729

New member
מה האלטרנטיבה?

בכמה נתנו לך קבועה? אם מציעים *רק* פריים, אז איפה פה ההתלבטות?!? בדוק את ההצעות האחרות, וכשהנתונים לפניך ניתן יהיה לחשוב האם האלטרנטיבה טובה יותר.
 

ab1729

New member
לא ברור

אתה רוצה 100K? כמה אתה מסוגל להחזיר בחודש? האם הלוואה ל3 שנים טובה לך? אם לא, אז זה לא רלוונטי. כל הלוואה ללא שיעבוד תגרור ריביות גבוהות עקב תוספת סיכון לבנק. אלא אם יש סיבה "מוצדקת", לדעתי כדאי לשקול לשעבד את הנכס כיוון שבצורה זו תקבל תנאים טובים יותר. בכל מקרה, נסה לקבל הצעות רלוונטיות שעומדות בדרישות שלך. אם תקבל הצעה חלופית, אז יהיה מה לשקול הצעה א' מול הצעה ב'. כרגע קיבלת הצעה בפריים (שמתאימה לך), אבל לא ראיתי שקיבלת הצעה חלופית שמתחרה איתה.
 
למעלה