שאלת "עדיפות" כלל לא קשורה לנושא
נניח שלדעתו עדיף להחליף את הפרצוף ב"עיגול בתוך עיגול", האם זה עונה לדרישות הבריף? (האם "כמו שיש בלוגואים אחרים" הוא הסבר הגיוני ללקוח שישאל מהי המשמעות מאחורי הסמל?). מה משמעות הפרצוף? מה הוא משדר לצופה שנתקל בלוגו לראשונה (רצינות? אחריות? סובלנות?) הפה השחור הגדול ונטול השיניים, העיניים הלא סימטריות, שלוש קצוות השיער על הראש והושבת הטקסט עם צל כהה מאחור בשפה אחרת ומימד אחר לגמרי מזה של הפרצוף. את עבודת המחקר טרם תחילת העבודה על סקיצות ללוגו, אף אחד מאיתנו לא יכול לעשות במקומך - פגישה עם הלקוח, למידת פרופיל החברה והתחומים בהם היא עוסקת, השווקים אליהם היא פונה (אירופה, אסיה, בינלאומי), לקוחותיה (פרטיים, עסקיים, סטודנטים, בני נוער), חברות מתחרות, מדוע אינם מרוצים מהתדמית הנוכחית ומה ההערות שקיבלו מלקוחות לגביה, עבור אילו מדיות הלוגו אמור להתאים וכו... עיגול, ריבוע, משולש, חץ, ברק, אליפסה ושאר אייקונים בינלאומיים, יכולים להתאים לכל חברה - חבל שכבר בפרוייקטים הראשונים שלך תברח אליהם ותימנע מהתמודדות עם בריפים מאתגרים (גם אם הלקוח יבחר בסופו של דבר את הסקיצה הבנאלית ביותר - תוכל להציג את שאר הסקיצות בתיק העבודות ולהראות את החשיבה מאחוריהן). בהצלחה