הלב רוצה לדבר איתה

Ben Zak

New member
הלב רוצה לדבר איתה

בבקשה תסבירו לו שאסור לו. אסור לו לדבר איתה. הבוקר השגתי מייל שלה וגם ICQ ומסנג'ר וטלפונים. זה לא היה בעיה למצוא ואני כל כך מפחד לעשות מעשה שיהרוס הכל. התקדמתי בזמן שחלף מאז שדיברנו, שכחתי ממנה אפילו אבל עד שראיתיה שוב לאחרונה הכל חזר והלב לא עוזב וכל כך רוצה לדבר איתה. אבל אני יודע שרק אפגע. שאם חלילה אוסיף אותה בICQ שלי ונדבר הכאב יהרוס אותי. הפחד מהתגובה שלה ואולי מהתגובה שלי ואולי מזה שעכשיו אולי יש לה מישהו אחר והיא בטח שכחה אותי הידיד שהיה לה פעם. מה עושים? אני מפחד שתכף אעשה צעד שאצטער עליו וכולם אומרים לי לזרוק את זה לפח. לא לנגוע. לא ליצור איתה קשר והלב בשלו. בבקשה עזרו. אני מרגיש שאני לא מצליח להאבק בזה כאילו זה יותר חזק ממני הרצון הזה.
 

קשת

New member
אולי ואולי ואולי ואולי...

כמה אולי בהודעה אחת. הלב תמיד צודק, וכמה שננסה להתעלם- לא נצליח. מה כבר יכול לקרות אם תכתוב לה?
 

Ben Zak

New member
וזאת השאלה

איך אני יכול להיות בטוח שהוא צודק כשכולם אומרים לי שהוא טועה. שאני מוכרח לשכוח ממנה. שהיא לא בשבילי. עבר המון זמן מאז פעם אחרונה דברנו וכל הזמן הזה היא לא טרחה לנסות ליצור איתי קשר. אז נכון שהלב שלי כנראה שייך לה אבל מדוע בעצם. היא ראתה אותי לפני כמה זמן. התעלמה ממני ואולי חצי רמזה אבל המשיכה להתעלם לא אמרה כלום. ואם הוא טועה, שוב אפגע ושום אכאב ושוב הכל יחזור על עצמו ואהיה מרוסק.
 

Ben Zak

New member
רק אז

לפני 8 וחצי חודשים אמרתי את כל אשר ליבי ואז הכל התנפץ אצלי לרסיסים. לא יכולתי להשאר איתה בקשר ובחרתי להתנתק. ואולי זו היתה החלטה גרועה. הכי גרועה שקבלתי אי פעם.
רק עצב היא הביאה לחיי. הרבה עצב. אבל אין ברירה. הרי כולם אמרו אותו דבר שאסור לי לחזור לקשר איתה.
 
רק אתה יודע מה אתה צריך לעשות.

אם אתה יודע שזה יפגע בך בסופו של דבר, תמנע מזה. אבל אם זה דבר שעד כדיי כך מציק לך, לך על זה. מניסיוני האישי.. מאש עדיף להתרחק. אז אם נכווית כבר... למה שוב לעשות זאת?
 

Ben Zak

New member
כבר לא יודע כלום

יודע רק שהלב לא מרפה והשכל אומר שאסור כמו שכולם אומרים. זה כן פתח לפגיעה, אפשרות לפגיעה. שוב פעם כאב.
 
אז תתרחק!

אל תרשה לעצמך להיפגע שוב. אתה יודע שהיא לאבריאה עבורך? זרוק את המייל, כתובות, ומה שלא יהיה, תתרחק.
 

Ben Zak

New member
אם רק

אם רק אמצא את הכוחות להמשיך הלאה בלי להביט שוב לאחור ולהחזיר הכל בחזרה.
 

יפשושית

New member
אני חושבת...

שאתה צריך לסגור מעגל... תיצור איתה קשר תשמע מה שיש לה להגיד! אם היא לא תרצה לפחות לא תתיסר בשאלות של מה היה קורה אם....
 

Ben Zak

New member
בנות יקרות, רק תענו לי על שאלה אחת:

לפי התשובות שלכם אוכל להחליט בלב שלם מה לעשות. אני מרגיש שאני פשוט לא יכול לבצע את הצעד הזה סתם. צריכה להיות סיבה מספיק טובה. תחשבו על עצמכן. אם לפני X שבועות, חודשים, שנים התחיל איתכן הידיד הכי טוב שלכן, אבל אתן לא הייתן מעונינות בו באותו זמן, מכל מיני סיבות. בהנחה שעבר המון זמן וכל הזמן הזה לא שכחתם ממנו כי הוא באמת היה חשוב לכן והערכתן אותו, כפי שהידידה שלי אמרה לי פעם, האם הייתן עושות צעד כלשהו ויוצרות איתו שוב קשר בשביל לברר מה שלומו? או אולי כדי להחזיר את הגלגל לאחור ולשמור על קשר מינימלי כלשהו? האם היתן עושות את הצעד הזה? אם אתן יכולות לנמק לכאן ולכאן זה יעזור לי בהחלטה. כאמור צינתי שהיתה לה וגם לי הזדמנות לחדש את הקשר כי נפגשנו באקראי מספר פעמים אבל אף אחד לא עשה כלום. פעם אחת היא ראתה אותי והסתירה את פניה ונעמדה ממש לידי במקום להמשיך הלאה ולהתחמק בעצם ואני לא ידעתי מה בעצם היא מנסה להגיד בזה.
כל תשובה תעזור. אני מודה לכן על הסבלנות ולכולם על התשובות. מקוה שהלב שלי יחזור להרגיש טוב בהקדם.
 

יפשושית

New member
היי לך....

אין לי תשובה חד משמעית בשבילך... זה קצת בעייתי. זה גם תלוי בדרך בה נתקתם את הקשר. מכיוון שאתה הוא זה שהעדיף להתנתק היא החליטה לקבל את החלטתך ואני חושבת שבגלל זה היא לא יצרה איתך שום קשר וכניראה גם לא תיצור. אני לא חושבת שזה אומר משהוא על מידת החשיבות שלך בחייה, להיפך- אני חושבת שאין הפגנת אהבה גדולה מזאת של לכבד את הצד השבור ולתת לו זמן להחלים. הרי זה היה מאוד אנוכי מצידה אם היא הייתה מתעקשת להשאר איתך בקשר למרות אהבתה. הסיפור הזה שהיא נעמדה לידך אך לא דיברה כניראה אומר שהיא ציפתה שתיצור איתה איזשהוא קשר, אבל אין לכך שום ערבון. כבר כתבתי לך- עדיף לך לסגור מעגל. הייסורים האלה לא נותנים לך כלום! תיצור איתה קשר ותקבל תשובות על כל השאלות שלך... לפה או לשם- לפחות לא תהיה בסימן שאלה! שיהיה לך בהצלחה
 

Ben Zak

New member
לא מסוגל פשוט

אני חושב שהמסקנה שלי כרגע היא שאם היא באמת היתה רוצה, אם באמת היה לה טיפה אכפת ממני, היתה מוצאת דרך לרמוז לי בצורה ברורה מבלי להשאיר לי את כל העבודה השחורה בנסיון להחזיר את מה שהיה ולא ישוב שוב לעולם. אני מודה לכם על התשובות. אני חושש שאשאר עם הלבטים בלב ואחכה עד שאהבה חדשה וסוחפת תכנס לתוך הלב ותרוקן את זאת שהיתה, כדי שאשכח. הלוואי וזה לא היה קורה אבל כפי שכתבו פה וקראתי. לא בוחרים במי להתאהב ואת מי לאהוב. זה פשוט קורה וזה אצלי כנראה אמור להיות תמיד כואב.
 
הייי

זה תלוי עד כמה הוא חשוב לי... אם הוא ממש ממש ממש חשוב לי אז בטח שהייתי רוצה לדעת מה שלומו! הייתי מאוד רוצה. אבל אם כמו שאמרת הוא ניסה להתחיל איתי ואמר לי שהוא מאוהב וכל זה, אני לא יודעת אם הייתי רוצה להתחיל איתו שוב את הקשר, אפילו אם הוא קשר מינימלי. כמו שהבנתי ממך אתה הוא זה שהחלטת לנתק (תקן אותי אם אני טועה) ולכן לא הייתי רוצ להתחיל שוב את הקשר כי אולי אני יכולה לפגוע בו, להחזיר לו את הרגשות, או אם הם כבר קיימות אצלו אז יותר גרוע להעצים אותן. אם הוא ידיד טוב שלי ואיכפת לי ממנו, ני רוצה שיהיה לו רק טוב, אני לא ארצה לפגוע בו. אבל גם לא הייתי מתעלמת ממנו ברחוב... בהצלחה בהמשך! ותעדכן!!!
נשמה
 

Ben Zak

New member
תודה על התשובה נשמה ../images/Emo24.gif

ותודה לכל המנסים לעזור. באמת הרבה תודה. הבוקר התעוררתי בהרגשה טיפה יותר טובה מאשר הרגשתי אמש ושלשום. פשוט הרבה תחושות כבדות חזרו אלי וזה מאוד הכאיב. הזכרונות כואבים. יש פה הרבה עצב בסיפור, כנראה רק בצד שלי. מבחינתה הרי לא נראה לי שזה הפריע הרבה. אני לא יודע עד כמה הייתי חשוב לה. היינו ידידים הרבה זמן לפני כן. שבוע אחרי הניתוק אני יודע שהיא שאלה עלי חברים שהיו פעם משותפים אבל לא משהו רציני. סתם משהו כללי. אי אפשר ללמוד מזה כלום. אם באמת היה אכפת לה, היתה שואלת אותי בעצמה. נכון שאני זה שהחליט לנתק את הקשר כי הרגשתי בכל פעם נפגע יותר ויותר. לגבי התעלמות ברחוב. נפגשנו באקראי מספר פעמים ופעם אחת היו מספר מבטים אבל לא יותר מזה. מה אני כבר יכול להגיד לה. אפילו לשאול אותה מה נשמע עלול להתפרש מיד כאילו אני מעונין בה בחזרה שזה אולי נכון אבל חלקית. ואני מנסה גם לראות את הצד שלה. אבל אני לא הייתי נוהג ככה. יש לי כיום ידידה טובה שמאוהבת בי ואנחנו בקשר ידידותי בלבד והיא מודעת לכל הענין. אני לא מרגיש שאני פוגע בה, להפך. אני חושב שהקשר שלנו מעולה ועוזר לשני הצדדים ומי יודע, אולי יום אחד גם אני אתאהב בה.
 

gilad269

New member
יש לך

הרבה ספקות,אם לא תעשה כלום תישאר עם הספקות שלך.תכתוב לה,תתקשר אליה,מה כבר יקרה תגיד לך לא,ואם תגיד לא כנראה שהיא לא נועדה בשבילך,אבל אם לא תעשה כלום תישאר עם הספקות שלך ותאכל את עצמך.
 

s h i r k u s h

New member
../images/Emo24.gif ענקי

תעשה רשימה של כל הדברים השליליים בה, כל הסיבות למה לא להיות איתה ומשם תנסה לשאוב את הכוח להמשיך הלאה, פשוט תבין שהיא לא טובה בשבילך ושצריך להמשיך האלה בחיים.
 
למעלה