MONTANA טוני
New member
הכתוביות לא מופיעות על מסך הטלויזיה
שלום רב, יש לי כרטיס NVIDIA GEFORCE 4 MX 440 WIN XP HOME ED (לא יודע עם חשוב לציין או לא) אני משדר סרט במסך המחשב דרך MV2P הסרט עובד כולל כתוביות, המחשב מחובר לטלויזיה אני רואה תמונה של הסרט בטלויזיה ז"א אני רואה תסרט הכל טוב ויפה אבל הכתוביות לא עוברות הם רק על מסך המחשב, שיחקתי קצת עם ההגדרות והצלחתי לגרום שהכתוביות יופיעו אבל אז נעלמה לי התמונה של הסרט מהטלויזיה מה עליי לעשות??? אשמח לקבל תשובות דרך ה- ICQ שלי 307711597 כי כרגע אין לי אפשרות כניסה לתיבת המסרים האישיים של תפוז. תודה מראש
שלום רב, יש לי כרטיס NVIDIA GEFORCE 4 MX 440 WIN XP HOME ED (לא יודע עם חשוב לציין או לא) אני משדר סרט במסך המחשב דרך MV2P הסרט עובד כולל כתוביות, המחשב מחובר לטלויזיה אני רואה תמונה של הסרט בטלויזיה ז"א אני רואה תסרט הכל טוב ויפה אבל הכתוביות לא עוברות הם רק על מסך המחשב, שיחקתי קצת עם ההגדרות והצלחתי לגרום שהכתוביות יופיעו אבל אז נעלמה לי התמונה של הסרט מהטלויזיה מה עליי לעשות??? אשמח לקבל תשובות דרך ה- ICQ שלי 307711597 כי כרגע אין לי אפשרות כניסה לתיבת המסרים האישיים של תפוז. תודה מראש