התחילה לעבוד בתחילת השבועהכרמלית
שלום
לצערי הכרמלית עדיין לא עבדה היום, באתר שלהם ובדף הפייסבוק עושה רושם שהיא עובדת -אבל היא סגורה.
מישהו יודע מה קורה שם?
לילה טוב
מה התקלקל?התחילה לעבוד בתחילת השבוע
נתקעה על נוסעיה שפונו רגלית מהמנהרה, וכעת מתקנים את מה שהתקלקל.
לא אמור לקחת יותר מכמה ימים
לא יודעים אבל אני ממשיך להאמין שיש צורך לבצע כל כמה שניםמה התקלקל?
אני מסכים שצריך לבצע תחזוקה שוטפת ובדיקות ככל שנדרש,לא יודעים אבל אני ממשיך להאמין שיש צורך לבצע כל כמה שנים
בדיקה כללית לציוד הנע כפי שהודעתי לפורום לפני מספר ימים.
אתה אז הגבת ולא היית בדעתי.......מכבד!
אינני יודע אם יש כבר בארץ תקן או הנחיות לגבי פוניקולרים(מכון התקנים, משרד התחבורה, טכניון.....?), לכן פניתי להנחיות השווייצריות בנושא, שהן סופר-קשוחות ומצאתי שמערכות מהסוג הזה צריכות להבדק יום-יום, פעם בשבוע, פעם בחודש, פעם בשלושה חודשים, פעם בסמסטר, פעם בשנה, פעם בשנתיים ופעם בשש שנים ולבסוף פעם ב 9 שנים עם מין ״פרוק כללי״ כזה.
אני -כאיש לגמרי מחוץ למערכת- מאמין באמונה שלמה שהבדיקות השיגרתיות נאמר, נעשות עם הצוות הטכני המאוד מצומצם של הכרמלית, אבל מעבר לזה לא(!!!).
לכן אני גם שואל שוב, איך זה ש 9 שנים אחרי הכנסתם של הקרונות הראשונים של הכרמלית(ב 1959) לפעולה, הם כבר עברו שפוץ כללי(ב 1968), ועכשיו הקרונות לא עוברים את אותו התהליך(אחרי 22 שנה)? הם לא ״חולים״, מסכים, אבל מדוע לא לתת להם טפול של ״רפואה מונעת״?
הרהוריםאני מסכים שצריך לבצע תחזוקה שוטפת ובדיקות ככל שנדרש,
אבל ההשוואה למטרו לא הייתה נכונה, ולכך התייחסתי. מגיב אחר כתב לך שהכרמלית היא כמו מעלית, ואם מעליות עוברות ביקורת ע"י מהנדס כל חצי שנה, אז קל וחומר....
בקיצור - אין לי מושג איזה סוג של תחזוקה שוטפת הכרמלית עוברת, אבל אני מניח שיש מי שדואג לכך, ועובדה שהסדקים בכבל שהביאו להחלפתו התגלו בביקורת שגרתית.
אבל באתר היה כתוב אחרי שהיא התקלקלה שוב שהיא לא פועלתהתחילה לעבוד בתחילת השבוע
נתקעה על נוסעיה שפונו רגלית מהמנהרה, וכעת מתקנים את מה שהתקלקל.
לא אמור לקחת יותר מכמה ימים
לא יודעים, אבל רצוי שיודיעו כדי למנוע הרצת שמועות שרק תזקנההכרמלית
שלום
לצערי הכרמלית עדיין לא עבדה היום, באתר שלהם ובדף הפייסבוק עושה רושם שהיא עובדת -אבל היא סגורה.
מישהו יודע מה קורה שם?
לילה טוב
לא יודעים, אבל רצוי שיודיעו כדי למנוע הרצת שמועות שרק תזקנה
למערכת ותרחקנה נוסעים פוטנציאליים.
העתונאי אלי אשכנזי העלה ב״וואלה״ ב 28 ליולי כתבה על חזרתה לפעולה של הכרמלית שבעקבותיה הגיב קורא תחת הכינוי ״נוסע קבוע״ כלהלן:
יש לי תחושה שהתגובה לא הולמת.
מה דעתך בבקשה? הוא לא מגזים קצת?
כנוסע קבוע המתנו בכיליון עיניים לחידוש פעילות הכרמלית. ביום הראשון לפעילותה הנסיעה היתה רצופה תקלות, עצירות באמצע הנסיעה, עצירה לא תקינה בתחנות ... 4 חודשים היתה הכרמלית מושבתת, מתוכם לפחות 3 חודשים בהמתנה לכבל החדש. האם זה לא היה הזמן המתאים לביצוע שיפוצים כלליים. מה פתאום, התחנות מוזנחות ומתפוררות, הקרונות מלוכלכים, ריפודי המושבים מטונפים ... 3 חודשי השבתה וצוות הכרמלית לא עשה דבר, כדי שעם חידוש הפעילות ציבור הנוסעים יהנה מכלי תחבורה אסטתי ונעים לנסיעה, אבל מה אפשר לצפות מגוף ציבורי שלא איכפת לו מהציבור? מעניין אם בכל תקופת ההשבתה קיבלו שם משכורות כרגיל. ובשיא חוצפתם, מפעילים את הכרמלית כשהיא לא תקינה ועוד גובים כסף עבור נסיעת תקלות מסוייטת. בכל אירגון עם סטנדרטים נורמליים יו"ר הכרמלית כבר היה הולך הביתה, עם כל הצוות שלו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.