הכרמלית מודיעה על גמר יצור הכבל

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
אז יש למשרד התחבורה עוד 3-4 שבועות להוציא את ראשו התקוע עמוק

הכרמלית מודיעה על גמר יצור הכבל
והתחלת ההובלה לארץ. צפי חזרה לכשירות - סוף יולי, אני לא ממש מאמין להם
תמונות בפייס:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=455470417963601&id=408536589323651
אז יש למשרד התחבורה עוד 3-4 שבועות להוציא את ראשו התקוע עמוק
בחול, להפסיק עם משחקי הכוח המטופשים, להכיר רשמית בכרמלית כאמצעי תחבורה ציבורית (הכרה שמתבצעת בפועל לפי הנוחיות של משרד התחבורה) ולהסדיר את הכללת הכרמלית בכרטוס המשותף במטרופולין חיפה.
 

jp3raptor

New member
פשוט טירוף מערכות שהכרמלית לא מוגדרת

אז יש למשרד התחבורה עוד 3-4 שבועות להוציא את ראשו התקוע עמוק
בחול, להפסיק עם משחקי הכוח המטופשים, להכיר רשמית בכרמלית כאמצעי תחבורה ציבורית (הכרה שמתבצעת בפועל לפי הנוחיות של משרד התחבורה) ולהסדיר את הכללת הכרמלית בכרטוס המשותף במטרופולין חיפה.
פשוט טירוף מערכות שהכרמלית לא מוגדרת
כאמצעי תחבורה ציבורית.
&nbsp
ניחוש שלי- אם תאושר ההגדרה נראה עלייה חדה בשימוש ופרויקטים רבים (מסחר, תיירות, מגורים) לאורך מסלול הכרמלית
 

אבישי ק

New member
תכלס, למה לא מאשרים את הכרמלית כתחבורה ציבורית?

אז יש למשרד התחבורה עוד 3-4 שבועות להוציא את ראשו התקוע עמוק
בחול, להפסיק עם משחקי הכוח המטופשים, להכיר רשמית בכרמלית כאמצעי תחבורה ציבורית (הכרה שמתבצעת בפועל לפי הנוחיות של משרד התחבורה) ולהסדיר את הכללת הכרמלית בכרטוס המשותף במטרופולין חיפה.
תכלס, למה לא מאשרים את הכרמלית כתחבורה ציבורית?
האם זה עניין פוליטי או פשוט בעיה טכנית?
האופציה השלישית היא התנגדות של מפעילי האוטובוסים שחוששים מירידה בכמות נוסעים
שזה כמובן שטות כי זה רק יעלה את כמות הנוסעים
 
זה מאבק כוחות על שליטה ועל כסף בין משרד התחבורה לעיריית חיפה

תכלס, למה לא מאשרים את הכרמלית כתחבורה ציבורית?
האם זה עניין פוליטי או פשוט בעיה טכנית?
האופציה השלישית היא התנגדות של מפעילי האוטובוסים שחוששים מירידה בכמות נוסעים
שזה כמובן שטות כי זה רק יעלה את כמות הנוסעים
זה מאבק כוחות על שליטה ועל כסף בין משרד התחבורה לעיריית חיפה
משרד התחבורה מעוניין שהפעלת הכרמלית תתבצע על ידי מפעיל פרטי ולא על ידי חברה עירונית ושכמובן הוא ישלוט על אופן הפעלתה ולא העירייה.
לאחר הכנסת מערכות הכרטוס החדשות והרב-קו בכרמלית לא תהיה שום בעיה טכנית והמפעילות האחרות (למעשה רק אגד רלוונטית) לא מתנגדות.
זה מאבק כוחות נטו בין משרד ממשלתי לעירייה.
 

אבישי ק

New member
בינתיים אני רואה שהמדינה מנצחת

זה מאבק כוחות על שליטה ועל כסף בין משרד התחבורה לעיריית חיפה
משרד התחבורה מעוניין שהפעלת הכרמלית תתבצע על ידי מפעיל פרטי ולא על ידי חברה עירונית ושכמובן הוא ישלוט על אופן הפעלתה ולא העירייה.
לאחר הכנסת מערכות הכרטוס החדשות והרב-קו בכרמלית לא תהיה שום בעיה טכנית והמפעילות האחרות (למעשה רק אגד רלוונטית) לא מתנגדות.
זה מאבק כוחות נטו בין משרד ממשלתי לעירייה.
בינתיים אני רואה שהמדינה מנצחת
כמו בכל התמודדות של ראשות מקומית מול המדינה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה