הכריש של המוסד מכה (כנראה) שלישית.

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל

נראה לי כמו אושיאניק וייט טיפ, כריש שיכול להיות לפעמים קצת עצבני.
 

dimab

Member

נראה לי כמו אושיאניק וייט טיפ, כריש שיכול להיות לפעמים קצת עצבני.
אכן נראה כמו אושיאניק עצבני - בלי שום התגרות מצד הצוללים.
מעניין למה הם לא מגיעים עד אלינו? אומנם ראיתי היום רמורה באילת, אבל כמה שלא חיפשתי את הנשא שלה, לא ראיתי שום דבר גדול בסביבה :(
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אכן נראה כמו אושיאניק עצבני - בלי שום התגרות מצד הצוללים.
מעניין למה הם לא מגיעים עד אלינו? אומנם ראיתי היום רמורה באילת, אבל כמה שלא חיפשתי את הנשא שלה, לא ראיתי שום דבר גדול בסביבה :(
לא שמעתי על אושיאניקים באילת, אפילו לא בשארם. פוגשים אותם מאזור הורגאדה ומזרחה.

לגבי רמורות פוגשים אותן מדי פעם באילת, בעיקר על בטאים גדולים.
 

שמלת תחרה1

Well-known member

נראה לי כמו אושיאניק וייט טיפ, כריש שיכול להיות לפעמים קצת עצבני.
מפחיד
 
למעלה