הכרויות בפייסבוק - כתבה ב-mako

רומנטי

חברה הכי טובה שלי הכירה מישהו בפייסבוק באיזו קבוצה, ממש בהתחלה של הפייסבוק. בקיצור היום הם כבר מאורסים.
 

ה אiר

New member
מכירה אישית זוג אחד.

אני ממש בעד, זה חושף אותך לעולם האמיתי של הבנאדם להבדיל אלפי הבדלות, באתרי היכרויות אתה מציג מה שנוח לך. בפייסבוק אתה רואה את הבנאדם בשלל סיטואציות, בשלל הבעות, בשלל חבריו ומשפחתו. זה כמו תקציר של החיים שלו\ה. אני בעד. (עזבו את זה שכל בקשת חברות שקיבלתי ממישהו שאני לא מכירה - לא אישרתי. אבל זה נבע דווקא מהעובדה שהפייסבוק, שלי בכל אופן, הוא כן חושפני ומייצג. אולי זה כי בנתיים לא קיבלתי הצעת חברות ממישהו שמספיק עיניין אותי. אני לא פוסלת בכל אופן.)
 

aaronc76

New member
לא עניין אותך?

איך הוא אמור לעניין אותך בדיוק? בהצעת החברות שלו? אני אומר שזה בדיוק כמו אתר היכרות. אם מצאה חן בעינייך התמונה/תמונות שלו, אז את תתני צ'אנס. אם לא, אז לא. להבדיל מאתרי היכרות שאת רושמת קצת על עצמך וקצת על מה שאת מחפשת, פה אין את זה. יש פה לקיחת סיכון גדולה יותר מהבחינה הזו. הקטע עם הפייס, שיש מבחר גדול יותר של תמונות, בדיוק כמו שציינת. זה נותן להבין קצת יותר מי הבנאדם ומהם הרגליו ותחביביו.
 

ה אiר

New member
אתה תופס אותי בקטנות.

אני לא מאשרת אנשים לפני שאני יודעת מי ומה הם גם אם הם דודי בלסר הבא. לפעמים דווקא כי הם דודי בלסר הבא. זה אומר שאם שלחת לי בקשה או שאני מעניינת אותך חיצונית, או שאם יש לנו חברים משותפים-ראית משהו שכתבתי ועיניין אותך או שאתה מחפש לקדם איזה פרוייקט. אופציה ג' נשללת על הסף. אני תמיד שואלת "אנחנו מכירים?" ואז מתפתחת שיחה. אם הוא זר והוא לא מסקרן אותי, לא נראה לי חיצונית - אין לי מה לאשר. אז כן, הסינון הוא די שיטחי וזה עובד ככה גם בחיים לדעתי. אתה הולך לפאב ואתה מתחיל עם מישהי שנראת לך חיצונית, אתה מחליף איתה כמה מילים - אם היא נשמעת לך סבבה אתה זורם. אם היא עושה רושם של טיפשה, אתה תזרום לכיוון אחר [לא מתייחסת למניעים סטוציים כרגע]. אז הסינון שלי הוא לא ע"פ ההצעה עצמה\תמונה נטו. מן הסתם שאם מישהו ייראה בעיניי ממש ממש רע, אני לא בהכרח אחפש לשאול אם אנחנו מכירים. מודה. אם הוא סתם צריך משהו ספציפי שיכתוב הודעה. עד אז אין לי מה לאשר. "פה אין את זה" - איפה זה פה? בעיניי באתר היכרויות כתוב מה אתה מחפש ומי אתה - באופן שלא בהכרח אמין. בפייסבוק גם אם לא כתוב מה אתה מחפש, אפשר לגשש וגם להסתמך על דברים שאתה רואה שם.
 

aaronc76

New member
ממש לא בקטנות

לא אמרתי שאת מחפשת דוגמנים או דוגמנים לעתיד. את לא בקטע של דוגמנים. הן מבחינת המראה והן מבחינת הקונספט. יכול להיות. אני אומר שאת מחפשת מישהו שנראה לפי טעמך האישי! שימי לב לדברים. את מתארת מצב של "מתפתחת שיחה". זה בדיוק שלב ההיכרות... באתר היכרויות, אם אני כותב על עצמי ומה אני מחפש וזה לא מייצג את האמת או את המציאות, אז מה זה שווה? בפייס, אין שום דרך לדעת מי אני ומה אני מחפש. אלא אם ראית אותי בתמונה על אופניים, אז תדעי שאני חובב ספורט/אופניים. ואולי זה היה רק מעשה חד פעמי?! אקיצר, אני לא רואה הבדל גדול בין הפייס לאתר היכרויות "סטנדרטי". יש לכל מקום את היתרונות שלו ואת החסרונות שלו. באתר היכרויות יותר לגטימי להתחיל עם בחורה מאשר להתחיל איתה בפייס.
 

ה אiר

New member
../images/Emo20.gif

אני מעדיפה פחות ייחצנות עצמית ויותר גישוש עצמאי. אני נרתעת מהרישמיות ומהמכניות שיש בזה. לעומת הפייסבוק שבו אתה יכול לעשות את זה בצורה פחות מרתיעה, יותר קלילה... אף אחד לא לחוץ לכלום... אני חושבת שתמונה שווה אלף מילים בעיניין האופניים. אם יהיה לי קריטי לדעת האם אתה חובב מושבע של רכיבה - אני אשאל. אני נהנת משלב השאלות, סולדת מרשימות מכולת מתרברבת. אם אני אראה הרבה רכיבות אני אוכל להסיק שאתה אוהב...
. כאן קבור ה-
נשמה, בפייסבוק זה לא מכני, זה פשוט קורה מעצמו כמו בכל מקום אחר (לא חייבים לכתוב לה "אפשר לצאת איתך?" על ההודעה הראשונה). באתר היכרויות זה יותר מדי רשמי ועינייני... ככה זה מרגיש לי בכל אופן.
 

aaronc76

New member
../images/Emo141.gif

אבל, אם אני כותב באתר היכרויות שאני מעדיף... - לא מעשנת - חובבת סיפרות ושירה. - 165 ומעלה - בשלנית מעולה ... את יודעת אם לפסול את עצמך על הסף או לא. כמו כן אם אני כותב על עצמי דברים כאלה ואחרים. כפי שכתבתי כבר קודם, יש יתרונות וחסרונות לכל אחד מהמקומות האלה. לא שולל אף אחד מהם על הסף. אישית, אוהב מאוד את הפייס ואת מה שיש לו להציע.
 

ה אiר

New member
משוש חיי,

כאן אנחנו חלוקים - ראש פתוח. תראה, דברים עקרוניים בשבילי הם לא דברים שניתן להגדיר ולא הייתי רוצה להגדיר בפני מועמד פוטנציאלי כי אני רוצה לראות את זה כדבר שהוא טבעי אצלו ולא מתוך רצון לעשות רושם. דברים פחות עקרוניים בשבילי הם דברים שאני מוכנה לגלות בהמשך... אני אישית אין לי איזה שעון ביולוגי מתקתק - אני לא אסבול אם אני אקשקש עם מישהו תקופה ואז אגלה שהוא מעשן למרות שאני לא סובלת סיגריות. א. בשביל זה הפוטנציאלי איש שיחה מעניין ולא בעל בפוטנציה. לא הפסדתי כלום. ב. אם זה "מנט טו בי" אני אסלח לו שהוא מעשן\לא יודע לבשל\רואה כדורגל כל יום שני וחמישי\אוהד את הקבוצה שאני הכי שונאת וכו'... אם מישהו מחפש נטו היכרות ולחוץ לגבי זה - אז כן, הפייסבוק לא מקצר לו את הדרך. פה אני מסכימה איתך.
 

aaronc76

New member
../images/Emo5.gif

כן. זה ההבדל הגדול בתפיסה שלנו. הגילים שלנו. לא בא לי לבזבז 3 חודשים עם מישהי שאני יכול לשלול אחרי שעת היכרות איתה.
 

ה אiר

New member
../images/Emo151.gif

זה הבדל של צרכים ושל תפיסה - איך מכירים. לא עניין של גיל. הרי אם תחפש תמצא בנות בגילי באתר היכרות. זה לא אומר שאני לא מחפשת קשר רציני וזה לא אומר שאחפש אותו בדרך שמרגישה לי טכנית מדי. אתה קורא לזה ביזבוז זמן אני קוראת לזה אינטרקציה לא מזיקה. חוץ מזה אם יש משהו כל כך קריטי - תדאג לברר אותו מראש, אתר היכרויות או פייסבוק - תמיד אפשר לשאול מה שקריטי. ואז היתרון של הפייסבוק במקרה שלך, אכן במבחר התמונות. [אני כמוך לא שוללת את שתי הדרכים אלא מסבירה מה יותר מתאים לי בנסיבות שלי.]
 

ה אiר

New member
כן אבל בהיכרות עסקינן עכשיו.

אל תערבב בשר וחלב. חוץ מזה אם תמצא אותי ותציג את עצמך, רק על ההצלחה אני אאשר אותך.
 

Krishi

New member
סתם פרסומת לפייסבוק

אפשר לחשוב זה כזה חריג למצוא קשרים רומנטיים בפייסבוק או באינטרנט בכלל. מזמן מזמן עברנו את השלב הזה. גם פייסבוק וגם כל פלטפורמה אינטרנטית אחרת הם אמצעים לגיטימיים בימינו להכרות רומנטית.
 
למעלה