הכפר הפניקי - הסבר על המקום

הכפר הפניקי - הסבר על המקום

הכפר הפניקי ממוקם צפונית לנהריה, בין ראש הנקרה לאכזיב מול הים התיכון. במקום חדרי ארוח, הצוות הוא צוות נפלא ונהדר שדאג לפנק אותנו בפעם שבערה כשהיינו שם בספטמבר. במקום יש מועדון לילה הכולל מוזיקה מכל הזמנים - כל חברים הפורום שהיו במפגש בספטמבר נהנו מאוד במועדון. החדרים כוללים:
חדר שינה עם מיטה זוגית.
+ מיטת יחיד ומיטת קומותיים בחדר נוסף.
טלויזיה בכל חדר.
מטבחון.
שרותים ומקלחת. הארוח הוא ארוח חצי פנסיון (ארוחת ערב וארוחת בוקר) כשארוחת הערב תהיה ארוחה חגיגית מיוחדת בשבילנו. בעיקרון המחיר שאני אקבע יהיה מראש מחיר מוזל עקב הכרותי האישית עם בעלי המקום, וגם בגלל שזה ארוח חוזר של הפורום המהולל שלנו. אני מתכוונת לברר מחירים לילדים, ומי שירצה יוכל להביא עימו הפעם גם את ילדיו. בודדים שמגיעים יכולים להתארן בחדר אחד וכך העלות תהיה נמוכה יותר. אנשים שמגיעים עם ילדים - גם יכולים להתחלק בעלות החדר ולאכסן ילדים בחדרים נפרדים - גם להם יהיה ככה יותר סבאבה....איך שתרצו. בהמשך היום יבואו יותר פרטים.... אני בעיקרון סוגרת על התאריכים 24-25/02/03. ומי שירצה יהיו פה גם מחירים למי שיעדיף להגיע כבר בחמישי (מומלץ בחום).
 
א. נא לשרשר פה רק לגבי המפגש.

ב. לדאוג בבקשה להקפיץ את ההודעה מידי פעם.
 
../images/Emo52.gif טעיתי בתאריכים

התאריכים הנכונים הם: 21-22/02/03 ותודה לפושפוש על הפניית תשומת ליבי....
 

michalulash

New member
שנהביייי../images/Emo124.gif

שלחתי לך מסר (פעם עשירית שאני קוראת לך)
 
ציפי

יש את החדרים הבנויים....(לא הקרואונים)...שאולי בתקופה הזאת קצת יותר חם בהם... אולי תוכלי לבדוק אופציה גם לגביהם..... כמדומני בפנים הם בנויים באותה הצורה לא?
 
../images/Emo124.gifפרטים, מחירים, ההרשמה נפתחת

תאריכים: 21-22/02/03 הפעם נקבל את החדרים ולא את הקראוונים כמו בפעם הקודמת. ישל ציין שבכל חדר יש מזגן.
מחירים:
לאדם בודד 195 ש"ח כולל: 2 ארוחות (ערב + בוקר), לינה, כניסה למועדון הלילה.
מי שמעוניין להגיע כבר ביום חמישי: תוספת של 150 ש"ח כולל ארוחת ערב, או 100 ש"ח לא כולל ארוחת ערב.
מחיר מיוחד לילד: 150 ש"ח לכל ילד (לשישבת). אבקש להתייחס להצעה זו ברצינות, אני צריכה לסגור עוד עניינים, נא להרשם. מי שמעוניין לדבר איתי ישירות שישאיר לי מסר ואני אדאג להעביר מספר טלפון. בעיקרון אני צריכה לדעת מי מגיע? כמה מגיעים? מי רוצה לישון עם מי? בחדרים יש מיטה זוגית + מיטה בודדת נוספת, או חדר עם 4 מיטות בודדות. קדימה להרשם.
 

anati31

New member
ציפוש , תפתחי הודעה חדשה../images/Emo91.gif

שבה רק ישרשרו מי מצטרף
 
תשתקי!

אין צורך לפתוח הודעה חדשה בגלל שמיכל כתבה משהו..... כבר שירשרו לכאן תגובות....ולא על כל פיפס פותחים הודעה חדשה... ותמשיכי לשתוק....עד אווזי!
 

anati31

New member
../images/Emo46.gifתזהרי ממני../images/Emo70.gif../images/Emo91.gif

בלי קשר למה שמיכל רשמה..... פשוט זה יהיה יותר מסודר אם תהיה הודעה אחת עם כל בפרטים, כולל אלו שנוספו עכשיו
ומתחתייה ישרשרו האנשים שרוצים להצטרף
קאפיש
מה שלומך יפתי, התגעגעת אלי כמו שאני געגעתי לך..
 

jaky1jaky

New member
../images/Emo18.gif היי מקסימה,,,,,,,,,,,,,

מה אמרו מזג האויר היום? [ עכשיו בטח תשבי עלי ,,,,,,]
 

Kesem_

New member
אמא´לה ../images/Emo12.gif

את מפחידה היום.... מה יש לך
את באה היום
 

Kesem_

New member
הצעת ייעול ../images/Emo59.gif../images/Emo91.gif

אני חושבת, שכדי למנוע בלאגנים מיותרים, ושרשורים ארוכים מידי בנושא הזה, מעבר לאלה שכבר נעשו, ושאלות ש"נדחפות" באמצע, וכל מה שקשור... כל מי שרוצה להירשם, יעשה את זה ע"י שליחת מסר פרטי לציפוש. ככה גם ציפוש לא תוכל להתלונן שתיבת המסרים שלה ריקה...
, וגם לא יהיה פה בלאגן מיותר.... מה אתם אומרים ?
 
למעלה