הכפלת נען - ב"ש. עדכון לשנה החדשה.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הכפלת נען - ב"ש. עדכון לשנה החדשה.

הכפלת נען - ב"ש. עדכון לשנה החדשה.
חובבי התשתיות שבפורום ישמחו ודאי לראות כי עבודות הכפלת מסילת הרכבת בקטע נען -ב"ש (נו טוב, לא בדיוק נען) מתקדמות לעבר נקודת מפגש הרכבות בנען - שם נכון להן מאבק קשה בתושבי הקיבוץ וברשות העתיקות . בתמונה - עבודות ההכפלה, מאות מטרים בלבד לפני מפגש מסילת הרכבת עם כביש 411 מדרום לנען (לא להתעצל ולהוציא מפות - למי שלא מכיר
)
 

בועז ל

New member
ועוד תמונה ועדכון.

הכפלת נען - ב"ש. עדכון לשנה החדשה.
חובבי התשתיות שבפורום ישמחו ודאי לראות כי עבודות הכפלת מסילת הרכבת בקטע נען -ב"ש (נו טוב, לא בדיוק נען) מתקדמות לעבר נקודת מפגש הרכבות בנען - שם נכון להן מאבק קשה בתושבי הקיבוץ וברשות העתיקות . בתמונה - עבודות ההכפלה, מאות מטרים בלבד לפני מפגש מסילת הרכבת עם כביש 411 מדרום לנען (לא להתעצל ולהוציא מפות - למי שלא מכיר
)
ועוד תמונה ועדכון.
בתמונה זו המצולמת לכיוון דרום, ניתן לראות את תוואי המסילה העובר מתחת לגשר כביש 3 . אגב, באיזור מתבצע כרגע פרויקט חשוב אף הוא : הרחבת כביש 3 המשמש את תושבי הדרום העושים דרכם לי-ם ואת אלה המגיעים בכיוון ההפוך.הפרויקט מתקדם בקצב מ ע ו ל ה ! (בתקווה שהשטן לא קורא בפורום 394
).
 

talitalitali

New member
תודה בועז

ועוד תמונה ועדכון.
בתמונה זו המצולמת לכיוון דרום, ניתן לראות את תוואי המסילה העובר מתחת לגשר כביש 3 . אגב, באיזור מתבצע כרגע פרויקט חשוב אף הוא : הרחבת כביש 3 המשמש את תושבי הדרום העושים דרכם לי-ם ואת אלה המגיעים בכיוון ההפוך.הפרויקט מתקדם בקצב מ ע ו ל ה ! (בתקווה שהשטן לא קורא בפורום 394
).
תודה בועז
ובגלל ההשקעה שלך אחרוג ממנהגיי העצלניים ואפרט כמה וכמה פרוייקטים המקודמים במקביל לאורכו של כביש 411 האלמוני והנידח. ראשית, שתי נקודות החציה שעל הכביש (מפגשי כביש-מסילה) אמורות להיעלם. הן הקו לירושלים והן הקו לבאר שבע אמורים לעבור מתחת/ מעל לכביש, כאשר אם איני טועה באחד המקומות כבר החלו בבניית מנהרה. (שתי הנקודות מצויות משני עבריו של הגשר הארוך מאד מעל כביש חוצה ישראל). שנית, הקטע הרלבנטי בין מזכרת בתיה לצומת חולדה (411/3) אמור לעבור אוברול רציני, להפוך לכביש עם שטח הפרדה, ישר יותר ורב נתיבי. (זה - עוד חזון למועד). להדגשי - הכביש כולו נכלל ברשימת כבישי הרוחב לכביש 6 כפי שהוצגו ע"י מע"צ כאשר פעלה "מנהלת כבישי הרוחב" הכושלת (סללה כביש אחד בלבד מתוך תשעה). באתר מע"צ הישן היתה מצגת כבישי רוחב שכללה גם את כביש 411. האתר החדש כבר אינו כולל מצגת כזו כי הבלוף כבר נחשף... כיום יש שתי בעיות: א. לא ממש עובדים על הרחבת הכביש. ב. לא מקדמים שום תכניות למחלף בין כביש 6 וכביש 411, למרות שהתכניות קיימות ויש אפילו מקום למחלף כזה (נקודת החציה נמצאת בלב שטחים פתוחים נרחבים). שלישית, לאחרונה הרחיבו והסדירו את צומת 40/411 (צומת עקרון - בילו סנטר בפי העם) כך שהפניה מכביש 40 לכיוון בילו סנטר קלה יותר. העבודות כמעט הסתיימו. רביעית, מקודמות תכניות להמשך כביש 411 לכיוון צפון מערב מצומת עקרון על תוואי כביש עוקף ברנר, שמשמש היום ככניסה דרומית אלטרנטיבית לרחובות. קיים קטע חסר של כ-1.2 ק"מ בלבד מנקודה מסויימת על כביש זה ועד כביש קיים בשכונת קרית משה במערב רחובות. סלילת קטע זה תיצור חיבור ישיר בין צומת בילו וצומת עקרון למערב רחובות ללא כל צורך לעבור דרך מרכז העיר והפקקים שבו, ולמעשה ייווצר כביש עוקף דרומי-מערבי של רחובות שיקשר את כל התנועה מכיוון דרום לעבר איזור יבנה. (בשעות העומס - חסכון של 45 דקות!). חמישית וחשוב יותר מכל, סוף סוף אחרי עשרות שנים ומאות תאונות, כולל הרוגים רבים, אושר תקציב ונבחר קבלן במכרז לביצוע הכניסה המערבית לרחובות. בניגוד לנהוג לגבי תכניות תחבורה בארצנו (ועל כך דנו כאן בהרחבה בשבועות האחרונים), ניסו הפעם לקדם תכנית כוללת שתפתור את כלל בעיות התחבורה בכניסה (המזעזעת והקטלנית) לעיר. ואני אפרט: כביש 410 (דרך הים ההסטורית) יורחב ויהפוך לדו מסלולי לכל אורכו; בנקודת החציה של כביש 411 יהיה מחלף שיכלול גם הפרדה מפלסית בין כביש לרכבת, גם הסדרת הצומת שהיום הוא מפגע בטיחותי חמור, וגם גישה לשכונות החדשות שנבנות במערב העיר; כביש 411 בשכונת קרית משה יורחב ויוסדר; והשוס הגדול - כביש 411 יוארך בעוד כ-400 מטר ויתחבר לכביש 42 (יבנה-עין הקורא), מדרום לכפר הנוער עיינות. ולמה השוס הגדול? כי 400 המטר האלה יפתרו בעיה שנראתה בלתי פתירה - היום כל מי שרוצה לנסוע מערבה מרחובות חייב להשתמש בכניסה הצפונית של העיר, כי הכניסה המערבית כל כך פקוקה, וגם אחרי שמצליחים לצאת ממנה- עדיין צריכים לנסוע ליבנה, לעמוד שם באינספור רמזורים, ולהגיע בסוף למחלף בכביש 4. אין סיבה הגיונית לעבור סיוט כזה. אבל כשהתכנית הנ"ל תבוצע, כל מי שגר במערב רחובות יוכל תוך דקות ספורות לעלות על כביש מהיר לתל אביב, וכל מי שגר ברחובות יוכל לנסוע מערבה בלי לעבור דרך יבנה. כך שבמחי 400 מטר פותרים גם את בעיית הכניסה המערבית וגם את בעיית הכניסה הצפונית לעיר! ועכשיו נשאלת השאלה: למה חיכו 50 שנה לסלול 400 מ'???? בכל מקרה כביש 411 הפך למוקד של פרוייקטים בעוד שלפני כ-3 שנים לא התקדם כלום באיזור. האם הגיעו ימות המשיח? מה אומרים שם בירושלים?
 

בועז ל

New member
תודה רבה גם לך, וילהלם !

תודה בועז
ובגלל ההשקעה שלך אחרוג ממנהגיי העצלניים ואפרט כמה וכמה פרוייקטים המקודמים במקביל לאורכו של כביש 411 האלמוני והנידח. ראשית, שתי נקודות החציה שעל הכביש (מפגשי כביש-מסילה) אמורות להיעלם. הן הקו לירושלים והן הקו לבאר שבע אמורים לעבור מתחת/ מעל לכביש, כאשר אם איני טועה באחד המקומות כבר החלו בבניית מנהרה. (שתי הנקודות מצויות משני עבריו של הגשר הארוך מאד מעל כביש חוצה ישראל). שנית, הקטע הרלבנטי בין מזכרת בתיה לצומת חולדה (411/3) אמור לעבור אוברול רציני, להפוך לכביש עם שטח הפרדה, ישר יותר ורב נתיבי. (זה - עוד חזון למועד). להדגשי - הכביש כולו נכלל ברשימת כבישי הרוחב לכביש 6 כפי שהוצגו ע"י מע"צ כאשר פעלה "מנהלת כבישי הרוחב" הכושלת (סללה כביש אחד בלבד מתוך תשעה). באתר מע"צ הישן היתה מצגת כבישי רוחב שכללה גם את כביש 411. האתר החדש כבר אינו כולל מצגת כזו כי הבלוף כבר נחשף... כיום יש שתי בעיות: א. לא ממש עובדים על הרחבת הכביש. ב. לא מקדמים שום תכניות למחלף בין כביש 6 וכביש 411, למרות שהתכניות קיימות ויש אפילו מקום למחלף כזה (נקודת החציה נמצאת בלב שטחים פתוחים נרחבים). שלישית, לאחרונה הרחיבו והסדירו את צומת 40/411 (צומת עקרון - בילו סנטר בפי העם) כך שהפניה מכביש 40 לכיוון בילו סנטר קלה יותר. העבודות כמעט הסתיימו. רביעית, מקודמות תכניות להמשך כביש 411 לכיוון צפון מערב מצומת עקרון על תוואי כביש עוקף ברנר, שמשמש היום ככניסה דרומית אלטרנטיבית לרחובות. קיים קטע חסר של כ-1.2 ק"מ בלבד מנקודה מסויימת על כביש זה ועד כביש קיים בשכונת קרית משה במערב רחובות. סלילת קטע זה תיצור חיבור ישיר בין צומת בילו וצומת עקרון למערב רחובות ללא כל צורך לעבור דרך מרכז העיר והפקקים שבו, ולמעשה ייווצר כביש עוקף דרומי-מערבי של רחובות שיקשר את כל התנועה מכיוון דרום לעבר איזור יבנה. (בשעות העומס - חסכון של 45 דקות!). חמישית וחשוב יותר מכל, סוף סוף אחרי עשרות שנים ומאות תאונות, כולל הרוגים רבים, אושר תקציב ונבחר קבלן במכרז לביצוע הכניסה המערבית לרחובות. בניגוד לנהוג לגבי תכניות תחבורה בארצנו (ועל כך דנו כאן בהרחבה בשבועות האחרונים), ניסו הפעם לקדם תכנית כוללת שתפתור את כלל בעיות התחבורה בכניסה (המזעזעת והקטלנית) לעיר. ואני אפרט: כביש 410 (דרך הים ההסטורית) יורחב ויהפוך לדו מסלולי לכל אורכו; בנקודת החציה של כביש 411 יהיה מחלף שיכלול גם הפרדה מפלסית בין כביש לרכבת, גם הסדרת הצומת שהיום הוא מפגע בטיחותי חמור, וגם גישה לשכונות החדשות שנבנות במערב העיר; כביש 411 בשכונת קרית משה יורחב ויוסדר; והשוס הגדול - כביש 411 יוארך בעוד כ-400 מטר ויתחבר לכביש 42 (יבנה-עין הקורא), מדרום לכפר הנוער עיינות. ולמה השוס הגדול? כי 400 המטר האלה יפתרו בעיה שנראתה בלתי פתירה - היום כל מי שרוצה לנסוע מערבה מרחובות חייב להשתמש בכניסה הצפונית של העיר, כי הכניסה המערבית כל כך פקוקה, וגם אחרי שמצליחים לצאת ממנה- עדיין צריכים לנסוע ליבנה, לעמוד שם באינספור רמזורים, ולהגיע בסוף למחלף בכביש 4. אין סיבה הגיונית לעבור סיוט כזה. אבל כשהתכנית הנ"ל תבוצע, כל מי שגר במערב רחובות יוכל תוך דקות ספורות לעלות על כביש מהיר לתל אביב, וכל מי שגר ברחובות יוכל לנסוע מערבה בלי לעבור דרך יבנה. כך שבמחי 400 מטר פותרים גם את בעיית הכניסה המערבית וגם את בעיית הכניסה הצפונית לעיר! ועכשיו נשאלת השאלה: למה חיכו 50 שנה לסלול 400 מ'???? בכל מקרה כביש 411 הפך למוקד של פרוייקטים בעוד שלפני כ-3 שנים לא התקדם כלום באיזור. האם הגיעו ימות המשיח? מה אומרים שם בירושלים?
תודה רבה גם לך, וילהלם !
שמע , התמונה העתידית שאתה מצייר לנו אכן מזכירה במשהו את ימות המשיח. להשלמת התמונה חסרה רק שלוחה מסילתית מ A1 לצומת בילו...
 

קובי לו

New member
כמאמר שירו, הנפלא, של דני ליטאני

תודה בועז
ובגלל ההשקעה שלך אחרוג ממנהגיי העצלניים ואפרט כמה וכמה פרוייקטים המקודמים במקביל לאורכו של כביש 411 האלמוני והנידח. ראשית, שתי נקודות החציה שעל הכביש (מפגשי כביש-מסילה) אמורות להיעלם. הן הקו לירושלים והן הקו לבאר שבע אמורים לעבור מתחת/ מעל לכביש, כאשר אם איני טועה באחד המקומות כבר החלו בבניית מנהרה. (שתי הנקודות מצויות משני עבריו של הגשר הארוך מאד מעל כביש חוצה ישראל). שנית, הקטע הרלבנטי בין מזכרת בתיה לצומת חולדה (411/3) אמור לעבור אוברול רציני, להפוך לכביש עם שטח הפרדה, ישר יותר ורב נתיבי. (זה - עוד חזון למועד). להדגשי - הכביש כולו נכלל ברשימת כבישי הרוחב לכביש 6 כפי שהוצגו ע"י מע"צ כאשר פעלה "מנהלת כבישי הרוחב" הכושלת (סללה כביש אחד בלבד מתוך תשעה). באתר מע"צ הישן היתה מצגת כבישי רוחב שכללה גם את כביש 411. האתר החדש כבר אינו כולל מצגת כזו כי הבלוף כבר נחשף... כיום יש שתי בעיות: א. לא ממש עובדים על הרחבת הכביש. ב. לא מקדמים שום תכניות למחלף בין כביש 6 וכביש 411, למרות שהתכניות קיימות ויש אפילו מקום למחלף כזה (נקודת החציה נמצאת בלב שטחים פתוחים נרחבים). שלישית, לאחרונה הרחיבו והסדירו את צומת 40/411 (צומת עקרון - בילו סנטר בפי העם) כך שהפניה מכביש 40 לכיוון בילו סנטר קלה יותר. העבודות כמעט הסתיימו. רביעית, מקודמות תכניות להמשך כביש 411 לכיוון צפון מערב מצומת עקרון על תוואי כביש עוקף ברנר, שמשמש היום ככניסה דרומית אלטרנטיבית לרחובות. קיים קטע חסר של כ-1.2 ק"מ בלבד מנקודה מסויימת על כביש זה ועד כביש קיים בשכונת קרית משה במערב רחובות. סלילת קטע זה תיצור חיבור ישיר בין צומת בילו וצומת עקרון למערב רחובות ללא כל צורך לעבור דרך מרכז העיר והפקקים שבו, ולמעשה ייווצר כביש עוקף דרומי-מערבי של רחובות שיקשר את כל התנועה מכיוון דרום לעבר איזור יבנה. (בשעות העומס - חסכון של 45 דקות!). חמישית וחשוב יותר מכל, סוף סוף אחרי עשרות שנים ומאות תאונות, כולל הרוגים רבים, אושר תקציב ונבחר קבלן במכרז לביצוע הכניסה המערבית לרחובות. בניגוד לנהוג לגבי תכניות תחבורה בארצנו (ועל כך דנו כאן בהרחבה בשבועות האחרונים), ניסו הפעם לקדם תכנית כוללת שתפתור את כלל בעיות התחבורה בכניסה (המזעזעת והקטלנית) לעיר. ואני אפרט: כביש 410 (דרך הים ההסטורית) יורחב ויהפוך לדו מסלולי לכל אורכו; בנקודת החציה של כביש 411 יהיה מחלף שיכלול גם הפרדה מפלסית בין כביש לרכבת, גם הסדרת הצומת שהיום הוא מפגע בטיחותי חמור, וגם גישה לשכונות החדשות שנבנות במערב העיר; כביש 411 בשכונת קרית משה יורחב ויוסדר; והשוס הגדול - כביש 411 יוארך בעוד כ-400 מטר ויתחבר לכביש 42 (יבנה-עין הקורא), מדרום לכפר הנוער עיינות. ולמה השוס הגדול? כי 400 המטר האלה יפתרו בעיה שנראתה בלתי פתירה - היום כל מי שרוצה לנסוע מערבה מרחובות חייב להשתמש בכניסה הצפונית של העיר, כי הכניסה המערבית כל כך פקוקה, וגם אחרי שמצליחים לצאת ממנה- עדיין צריכים לנסוע ליבנה, לעמוד שם באינספור רמזורים, ולהגיע בסוף למחלף בכביש 4. אין סיבה הגיונית לעבור סיוט כזה. אבל כשהתכנית הנ"ל תבוצע, כל מי שגר במערב רחובות יוכל תוך דקות ספורות לעלות על כביש מהיר לתל אביב, וכל מי שגר ברחובות יוכל לנסוע מערבה בלי לעבור דרך יבנה. כך שבמחי 400 מטר פותרים גם את בעיית הכניסה המערבית וגם את בעיית הכניסה הצפונית לעיר! ועכשיו נשאלת השאלה: למה חיכו 50 שנה לסלול 400 מ'???? בכל מקרה כביש 411 הפך למוקד של פרוייקטים בעוד שלפני כ-3 שנים לא התקדם כלום באיזור. האם הגיעו ימות המשיח? מה אומרים שם בירושלים?
כמאמר שירו, הנפלא, של דני ליטאני
ראיתי שיש איזה חמור לבן שחונה ליד בית התפוצות... ותודה, רבה רבה מאוד, על העדכונים הללו. אכן, עדכונים מבורכים.
 

raminec

New member
אשליותתתתתת

תודה בועז
ובגלל ההשקעה שלך אחרוג ממנהגיי העצלניים ואפרט כמה וכמה פרוייקטים המקודמים במקביל לאורכו של כביש 411 האלמוני והנידח. ראשית, שתי נקודות החציה שעל הכביש (מפגשי כביש-מסילה) אמורות להיעלם. הן הקו לירושלים והן הקו לבאר שבע אמורים לעבור מתחת/ מעל לכביש, כאשר אם איני טועה באחד המקומות כבר החלו בבניית מנהרה. (שתי הנקודות מצויות משני עבריו של הגשר הארוך מאד מעל כביש חוצה ישראל). שנית, הקטע הרלבנטי בין מזכרת בתיה לצומת חולדה (411/3) אמור לעבור אוברול רציני, להפוך לכביש עם שטח הפרדה, ישר יותר ורב נתיבי. (זה - עוד חזון למועד). להדגשי - הכביש כולו נכלל ברשימת כבישי הרוחב לכביש 6 כפי שהוצגו ע"י מע"צ כאשר פעלה "מנהלת כבישי הרוחב" הכושלת (סללה כביש אחד בלבד מתוך תשעה). באתר מע"צ הישן היתה מצגת כבישי רוחב שכללה גם את כביש 411. האתר החדש כבר אינו כולל מצגת כזו כי הבלוף כבר נחשף... כיום יש שתי בעיות: א. לא ממש עובדים על הרחבת הכביש. ב. לא מקדמים שום תכניות למחלף בין כביש 6 וכביש 411, למרות שהתכניות קיימות ויש אפילו מקום למחלף כזה (נקודת החציה נמצאת בלב שטחים פתוחים נרחבים). שלישית, לאחרונה הרחיבו והסדירו את צומת 40/411 (צומת עקרון - בילו סנטר בפי העם) כך שהפניה מכביש 40 לכיוון בילו סנטר קלה יותר. העבודות כמעט הסתיימו. רביעית, מקודמות תכניות להמשך כביש 411 לכיוון צפון מערב מצומת עקרון על תוואי כביש עוקף ברנר, שמשמש היום ככניסה דרומית אלטרנטיבית לרחובות. קיים קטע חסר של כ-1.2 ק"מ בלבד מנקודה מסויימת על כביש זה ועד כביש קיים בשכונת קרית משה במערב רחובות. סלילת קטע זה תיצור חיבור ישיר בין צומת בילו וצומת עקרון למערב רחובות ללא כל צורך לעבור דרך מרכז העיר והפקקים שבו, ולמעשה ייווצר כביש עוקף דרומי-מערבי של רחובות שיקשר את כל התנועה מכיוון דרום לעבר איזור יבנה. (בשעות העומס - חסכון של 45 דקות!). חמישית וחשוב יותר מכל, סוף סוף אחרי עשרות שנים ומאות תאונות, כולל הרוגים רבים, אושר תקציב ונבחר קבלן במכרז לביצוע הכניסה המערבית לרחובות. בניגוד לנהוג לגבי תכניות תחבורה בארצנו (ועל כך דנו כאן בהרחבה בשבועות האחרונים), ניסו הפעם לקדם תכנית כוללת שתפתור את כלל בעיות התחבורה בכניסה (המזעזעת והקטלנית) לעיר. ואני אפרט: כביש 410 (דרך הים ההסטורית) יורחב ויהפוך לדו מסלולי לכל אורכו; בנקודת החציה של כביש 411 יהיה מחלף שיכלול גם הפרדה מפלסית בין כביש לרכבת, גם הסדרת הצומת שהיום הוא מפגע בטיחותי חמור, וגם גישה לשכונות החדשות שנבנות במערב העיר; כביש 411 בשכונת קרית משה יורחב ויוסדר; והשוס הגדול - כביש 411 יוארך בעוד כ-400 מטר ויתחבר לכביש 42 (יבנה-עין הקורא), מדרום לכפר הנוער עיינות. ולמה השוס הגדול? כי 400 המטר האלה יפתרו בעיה שנראתה בלתי פתירה - היום כל מי שרוצה לנסוע מערבה מרחובות חייב להשתמש בכניסה הצפונית של העיר, כי הכניסה המערבית כל כך פקוקה, וגם אחרי שמצליחים לצאת ממנה- עדיין צריכים לנסוע ליבנה, לעמוד שם באינספור רמזורים, ולהגיע בסוף למחלף בכביש 4. אין סיבה הגיונית לעבור סיוט כזה. אבל כשהתכנית הנ"ל תבוצע, כל מי שגר במערב רחובות יוכל תוך דקות ספורות לעלות על כביש מהיר לתל אביב, וכל מי שגר ברחובות יוכל לנסוע מערבה בלי לעבור דרך יבנה. כך שבמחי 400 מטר פותרים גם את בעיית הכניסה המערבית וגם את בעיית הכניסה הצפונית לעיר! ועכשיו נשאלת השאלה: למה חיכו 50 שנה לסלול 400 מ'???? בכל מקרה כביש 411 הפך למוקד של פרוייקטים בעוד שלפני כ-3 שנים לא התקדם כלום באיזור. האם הגיעו ימות המשיח? מה אומרים שם בירושלים?
אשליותתתתתת
מתי תתפקחו מאשליית הכבישים?
 

קובי לו

New member
רמי אל תעצבן אותי, ואני רציני !

אשליותתתתתת
מתי תתפקחו מאשליית הכבישים?
רמי אל תעצבן אותי, ואני רציני !
אתה שבוי בדיוק בדעה ההפוכה, שמעולם לא הוכחה ולא נוסתה בשום מקום בעולם, של פתרונות רק מסילתיים ומסלולים/נתיבי תח"ץ. בשום מקום בעולם הפתרון הזה לא רק שלא עבד אלא אפילו לא נוסה. הפתרון המושלם הוא שילוב של אמצעים מסילתיים, נתיבי/מסלולי תח"ץ וגם, כן, גם, הרבה כבישים עוקפי ערים ומטרופולינים. אין שום סיבה ושום זכות לממשל לחייב אנשים שרוצים לסוע מרחובות מערבה לעבור דרך יבנה. בין אם הם עושים זאת במכוניתם הפרטית או באומניבוס אבטומוביל (אוטובוס ציבורי בשפה הרווחת יותר). אתה מוזמן לתת לי דוגמא אחת, כן, אפילו רק אחת של מדינה מתוקנת (עולם מערבי או מזרח אירופה או חלקים שפויים של עולם שלישי, נניח ברזיל או צ'ילה) שבהם נתנו רק פתרון של מסילות ונת"צים מבלי לפתח גם מחלפים וכבישים עוקפים. דוגמא אחת בלבד. לא תמצא כזו.
 

raminec

New member
אתה יכול להתעצבן עד השמיים../images/Emo70.gif

רמי אל תעצבן אותי, ואני רציני !
אתה שבוי בדיוק בדעה ההפוכה, שמעולם לא הוכחה ולא נוסתה בשום מקום בעולם, של פתרונות רק מסילתיים ומסלולים/נתיבי תח"ץ. בשום מקום בעולם הפתרון הזה לא רק שלא עבד אלא אפילו לא נוסה. הפתרון המושלם הוא שילוב של אמצעים מסילתיים, נתיבי/מסלולי תח"ץ וגם, כן, גם, הרבה כבישים עוקפי ערים ומטרופולינים. אין שום סיבה ושום זכות לממשל לחייב אנשים שרוצים לסוע מרחובות מערבה לעבור דרך יבנה. בין אם הם עושים זאת במכוניתם הפרטית או באומניבוס אבטומוביל (אוטובוס ציבורי בשפה הרווחת יותר). אתה מוזמן לתת לי דוגמא אחת, כן, אפילו רק אחת של מדינה מתוקנת (עולם מערבי או מזרח אירופה או חלקים שפויים של עולם שלישי, נניח ברזיל או צ'ילה) שבהם נתנו רק פתרון של מסילות ונת"צים מבלי לפתח גם מחלפים וכבישים עוקפים. דוגמא אחת בלבד. לא תמצא כזו.
אתה יכול להתעצבן עד השמיים

אתה יודע יפה מאוד את תופעות הלוואי של סלילת עוד ועוד ועוד ועוד כבישים. אף אחת מתופעות הלוואי האלו לא כוללת קיצור של זמן הנסיעה של בני אדם.
 

talitalitali

New member
זה לא מדוייק

אתה יכול להתעצבן עד השמיים

אתה יודע יפה מאוד את תופעות הלוואי של סלילת עוד ועוד ועוד ועוד כבישים. אף אחת מתופעות הלוואי האלו לא כוללת קיצור של זמן הנסיעה של בני אדם.
זה לא מדוייק
מובן שיש צורך בפתרונות מסילתיים, אבל לא ניתן לסלול רק מסילות וזה גם לא מציאותי. כבישי טבעת הם פתרון חיוני וברוב המדינות הם מובנים מאליהם. ראה בכל עיר גדולה בארה"ב - תמיד יש כבישי טבעת שלא מחייבים אותך להיכנס למרכז. אצלנו יש כביש חצי טבעת בתל אביב (איילון), התחלות של טבעת בחיפה (נתיבי המפרץ, מנהרות הכרמל, כביש עוקף קריות), וכמה קטעים של טבעת בירושלים (9 הוא הדוגמה המרכזית). אתה באמת מנסה לטעון שאם אדם נוסע מהרצליה לבת ים אין הבדל אם הוא ייסע בכביש נמיר, דרך בגין, דרך יפו ושדרות ירושלים או שייסע באיילון? זו טענה מגוחכת. אזכיר לך שבלונדון, מרכז תחבורה מסילתית מסועפת במשך 150 שנה, יש שני כבישי טבעת (כן, שניים) - פנימי וחיצוני. אז מה, גם הבריטים מטומטמים? הם פשוט הבינו שאין כל סיבה לחייב כל נוסע לעבור דרך מרכז העיר. תאר לך את המצב ללא כבישי הטבעת בלונדון! חוץ מזה, גם אוטובוסים יכולים להשתמש בכבישי טבעת והם לא מוגבלים דווקא לרכב פרטי. אוטובוס שנוסע מראשון לציון לתל אביב דרך האיילון הוא כלי תחבורה ציבורית יעיל בהרבה מזה שנוסע דרך כביש השבעה (44), צומת חולון, דרך חיל השריון ורחוב החרש. הגישה שלך היתה משאירה את כל קווי התחבורה הציבורית בפקקים לנצח. בשם איזו אידיאולוגיה בדיוק? ודוגמא מהמקום עצמו: רחוב הרצל, הרחוב הראשי של רחובות, היה פקוק עוד יותר לפני סלילת הכביש העוקף המזרחי. למרות שכביש זה הוא לא כביש עוקף קלאסי, כי הוא מסתיים לפני קצה העיר ומחזיר את התנועה לתוך דרום העיר - פתיחתו שיפרה באופן משמעותי את הכניסה לעיר מצפון והפקקים שקיימים היום אפסיים בהשוואה למצב לפני 2002. תשאל כל מי שגר בשכונות מערב רחובות איזה שינוי עצום באיכות חייו יתרמו כמה מאות מטרים של כביש שיחברו את כביש 410 עם כביש 42 מצפון ליבנה. ואח"כ תכפיל את זה בשלושה - כי גם תושבי מרכז ומזרח העיר ייהנו מהעובדה שלא ייאלצו לחלוק את היציאה הצפונית של העיר עם כל תושבי המערב. זו בדיוק המשמעות של כביש טבעת.
 

קובי לו

New member
סתם ססמאות ריקות מתוכן, רמי

אתה יכול להתעצבן עד השמיים

אתה יודע יפה מאוד את תופעות הלוואי של סלילת עוד ועוד ועוד ועוד כבישים. אף אחת מתופעות הלוואי האלו לא כוללת קיצור של זמן הנסיעה של בני אדם.
סתם ססמאות ריקות מתוכן, רמי
כבישים עוקפים, ועוד איך, חוסכים זמן נסיעה ממקום א' לב' אם בדרך עוקפים את עיר ג'. לא יעזור לך. הראה לי בבקשה מומחה תחבורה אחד, אחד בלבד אפילו שטוען שלא צריך לסלול כבישים בכלל. אחד כזה. לא תמצא. אתה ממשיך להתעקש סתם, בלי שום סיבה וללא שום תימוכין על תיאוריה מבית מדרשם של אנשי אינדימדיה או סתם סהרורים אחרים. אין הדבר דומה להוספת כבישים בכניסה למטרופולין מסויים, נניח ת"א או חיפה והקריות. כל הכבישים שטליטלי הביא בסקירה/סריקה שלו הם או מחלפים חדשים או הפרדה מפלסית בין כביש למסילה או כבישים עוקפי ערים. בכל מקרה אף פרוייקט מהפרוייקטים שהוא תאר לא יגרמו לתוספת כניסת מכוניות לת"א, או שתביא לגידול קטן ביותר בכניסה של אותן מכוניות. אבל, זה כן יגדיל את הבטיחות בדרכים, זה כן יקטין את העומס ביבנה וברחובות וכן בצומת ביל"ו ובעוד מקומות וכן יקטין את זיהום האויר באזורים הללו ומנגד כמעט ולא ישפיע על כמות כניסת המכוניות למטרופולין גוש דן. אתה יודע יפה מאוד שאני לא תומך בהכנסת מכוניות פרטיות לתוך ת"א (חוץ מנכים ותושבי מרכז העיר עצמם), הרי הייתי איתך לפני שבוע בדיוק בהפגנה בעד סגירת העיר למכוניות פרט לתח"ץ. אבל, אין לאף אחד שום זכות (כן, אין זכות) להתנגד לסלילת כבישים שעוקפים ערים. כי באי עקיפת ערים אתה מחייב הן את הפרייבטים והן את האוטובוסים והמוניות (וכן רכבי חרום ורכבים צבאיים) (וגם את משאיות האספקה) לעבור דרך עיר מסויימת שהיא לא היעד של אותה נסיעה. סתם להגדיל את זמן הנסיעה, לסכן הולכי רגל ולהגדיל את בזבוז הדלק ואת זיהום האויר. זה בתנאי שהכביש העוקף לא יהרוס שמורות טבע או פארקים לאומיים וכו'.
 

talitalitali

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

סתם ססמאות ריקות מתוכן, רמי
כבישים עוקפים, ועוד איך, חוסכים זמן נסיעה ממקום א' לב' אם בדרך עוקפים את עיר ג'. לא יעזור לך. הראה לי בבקשה מומחה תחבורה אחד, אחד בלבד אפילו שטוען שלא צריך לסלול כבישים בכלל. אחד כזה. לא תמצא. אתה ממשיך להתעקש סתם, בלי שום סיבה וללא שום תימוכין על תיאוריה מבית מדרשם של אנשי אינדימדיה או סתם סהרורים אחרים. אין הדבר דומה להוספת כבישים בכניסה למטרופולין מסויים, נניח ת"א או חיפה והקריות. כל הכבישים שטליטלי הביא בסקירה/סריקה שלו הם או מחלפים חדשים או הפרדה מפלסית בין כביש למסילה או כבישים עוקפי ערים. בכל מקרה אף פרוייקט מהפרוייקטים שהוא תאר לא יגרמו לתוספת כניסת מכוניות לת"א, או שתביא לגידול קטן ביותר בכניסה של אותן מכוניות. אבל, זה כן יגדיל את הבטיחות בדרכים, זה כן יקטין את העומס ביבנה וברחובות וכן בצומת ביל"ו ובעוד מקומות וכן יקטין את זיהום האויר באזורים הללו ומנגד כמעט ולא ישפיע על כמות כניסת המכוניות למטרופולין גוש דן. אתה יודע יפה מאוד שאני לא תומך בהכנסת מכוניות פרטיות לתוך ת"א (חוץ מנכים ותושבי מרכז העיר עצמם), הרי הייתי איתך לפני שבוע בדיוק בהפגנה בעד סגירת העיר למכוניות פרט לתח"ץ. אבל, אין לאף אחד שום זכות (כן, אין זכות) להתנגד לסלילת כבישים שעוקפים ערים. כי באי עקיפת ערים אתה מחייב הן את הפרייבטים והן את האוטובוסים והמוניות (וכן רכבי חרום ורכבים צבאיים) (וגם את משאיות האספקה) לעבור דרך עיר מסויימת שהיא לא היעד של אותה נסיעה. סתם להגדיל את זמן הנסיעה, לסכן הולכי רגל ולהגדיל את בזבוז הדלק ואת זיהום האויר. זה בתנאי שהכביש העוקף לא יהרוס שמורות טבע או פארקים לאומיים וכו'.
 
בועז, וודאי התכוונת לכביש 6..

ועוד תמונה ועדכון.
בתמונה זו המצולמת לכיוון דרום, ניתן לראות את תוואי המסילה העובר מתחת לגשר כביש 3 . אגב, באיזור מתבצע כרגע פרויקט חשוב אף הוא : הרחבת כביש 3 המשמש את תושבי הדרום העושים דרכם לי-ם ואת אלה המגיעים בכיוון ההפוך.הפרויקט מתקדם בקצב מ ע ו ל ה ! (בתקווה שהשטן לא קורא בפורום 394
).
בועז, וודאי התכוונת לכביש 6..
 

בועז ל

New member
כמובן הסדר שציינת זהו הסדר הנכון.

(המסילה שבתמונה עוברת תחת כביש 6)
כביש 3 עובר מעל המסילה לב"ש ומעל כביש 6 ביחד דרומית יותר , כאשר המסילה כבר בין נתיבי כביש 6..
כמובן הסדר שציינת זהו הסדר הנכון.
ככה זה כשממהרים
 

jarondl

New member
נדמה לי שראיתי חפירות הצלה לאורך כב

ועוד תמונה ועדכון.
בתמונה זו המצולמת לכיוון דרום, ניתן לראות את תוואי המסילה העובר מתחת לגשר כביש 3 . אגב, באיזור מתבצע כרגע פרויקט חשוב אף הוא : הרחבת כביש 3 המשמש את תושבי הדרום העושים דרכם לי-ם ואת אלה המגיעים בכיוון ההפוך.הפרויקט מתקדם בקצב מ ע ו ל ה ! (בתקווה שהשטן לא קורא בפורום 394
).
נדמה לי שראיתי חפירות הצלה לאורך כב
הי.. במהלך נסיעה לי-ם לפני מספר חודשים ראיתי חפירות הצלה בכביש שלוש בקטע שבין מחלף שורק לצומת חולדה.. מישהו יודע מה נסגר עם החפירות? האם צפוי עיכוב בסלילה, או שאין שם משהו משמעותי?
 

בועז ל

New member
האם תוכל לציין מראה מקום מדויק יותר

נדמה לי שראיתי חפירות הצלה לאורך כב
הי.. במהלך נסיעה לי-ם לפני מספר חודשים ראיתי חפירות הצלה בכביש שלוש בקטע שבין מחלף שורק לצומת חולדה.. מישהו יודע מה נסגר עם החפירות? האם צפוי עיכוב בסלילה, או שאין שם משהו משמעותי?
האם תוכל לציין מראה מקום מדויק יותר
?
 
../images/Emo51.gif

הכפלת נען - ב"ש. עדכון לשנה החדשה.
חובבי התשתיות שבפורום ישמחו ודאי לראות כי עבודות הכפלת מסילת הרכבת בקטע נען -ב"ש (נו טוב, לא בדיוק נען) מתקדמות לעבר נקודת מפגש הרכבות בנען - שם נכון להן מאבק קשה בתושבי הקיבוץ וברשות העתיקות . בתמונה - עבודות ההכפלה, מאות מטרים בלבד לפני מפגש מסילת הרכבת עם כביש 411 מדרום לנען (לא להתעצל ולהוציא מפות - למי שלא מכיר
)
 

אורי404

New member
תודה, בועז.

הכפלת נען - ב"ש. עדכון לשנה החדשה.
חובבי התשתיות שבפורום ישמחו ודאי לראות כי עבודות הכפלת מסילת הרכבת בקטע נען -ב"ש (נו טוב, לא בדיוק נען) מתקדמות לעבר נקודת מפגש הרכבות בנען - שם נכון להן מאבק קשה בתושבי הקיבוץ וברשות העתיקות . בתמונה - עבודות ההכפלה, מאות מטרים בלבד לפני מפגש מסילת הרכבת עם כביש 411 מדרום לנען (לא להתעצל ולהוציא מפות - למי שלא מכיר
)
תודה, בועז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה