הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.

מצב
הנושא נעול.
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
רבה על הסקירה והתמונות המעולות!
איזה השקעה!
 
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
רבה על הסקירה המעולה!
 

עוזי ק

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
אני רואה שעודדתי אותך לצאת למסע
בעקבות החידה אצל השכנים. מאחר ואני סוקר את השטח רגלית, אני מגיע לנקודות המשלימות את המבט הרחב שאתה מביא, תודה. השבוע סימנתי לי להגיע להר ענק שנבנה בין צומת גורל לרמות, נראה מתי יגיע המועד.
 

בועז ל

New member
אני רואה שעודדתי אותך לצאת למסע
בעקבות החידה אצל השכנים. מאחר ואני סוקר את השטח רגלית, אני מגיע לנקודות המשלימות את המבט הרחב שאתה מביא, תודה. השבוע סימנתי לי להגיע להר ענק שנבנה בין צומת גורל לרמות, נראה מתי יגיע המועד.
בהצלחה!
שרשור החידה שלך אכן היה שרשור מרענן ומיוחד. אותי, אגב, אין צורך לעודד ע"מ שאצא לסקר את הקו לב"ש. זהו הפרויקט החביב עליי מכולם בשל המרחבים ותחושה אמיתית של שטח שהוא מספק.חשיבותו התחבורתית והחברתית של הפרויקט הם בגדר ממריץ טבעי עבורי לצאת לדרום.
 

עוזי ק

New member
בהצלחה!
שרשור החידה שלך אכן היה שרשור מרענן ומיוחד. אותי, אגב, אין צורך לעודד ע"מ שאצא לסקר את הקו לב"ש. זהו הפרויקט החביב עליי מכולם בשל המרחבים ותחושה אמיתית של שטח שהוא מספק.חשיבותו התחבורתית והחברתית של הפרויקט הם בגדר ממריץ טבעי עבורי לצאת לדרום.
גם עלי הפרוייקט יכל להיות חביב
עם הוא היה זז קצת יותר מהר, ועם קצת פחות הפרעות לשרות הסדיר. כמי שתכנן מחר רכבת לת"א והתבדה, כמעט כרגיל, ודאי שאני מייכל להשלמתו. מה עוד שבמבט מדרום משרד התחבורה אפילו לא מצליח לתגבר בצורה עניינית את שרות האוטובוסים בזמנים בהם אין רכבת. קו 380 שהוא התחליף הישיר לרכבת שומר באדיקות על הקצב הרגיל בזכות הרוטציה הקדושה בין שני מפעילי הקו.
 

mister K

New member
גם עלי הפרוייקט יכל להיות חביב
עם הוא היה זז קצת יותר מהר, ועם קצת פחות הפרעות לשרות הסדיר. כמי שתכנן מחר רכבת לת"א והתבדה, כמעט כרגיל, ודאי שאני מייכל להשלמתו. מה עוד שבמבט מדרום משרד התחבורה אפילו לא מצליח לתגבר בצורה עניינית את שרות האוטובוסים בזמנים בהם אין רכבת. קו 380 שהוא התחליף הישיר לרכבת שומר באדיקות על הקצב הרגיל בזכות הרוטציה הקדושה בין שני מפעילי הקו.
זה לא מדויק בכלל.
בימים בהם אין רכבת, קווים 370 ו-380 מתוגברים משמעותית בעיקר ע"י מטרופולין שבדר"כ מצליחים להשתלט בצורה טובה על הלחץ. בשעות העומס יוצא אוטובוס כל רבע שעה בערך.
 

amit1270

New member
בהצלחה!
שרשור החידה שלך אכן היה שרשור מרענן ומיוחד. אותי, אגב, אין צורך לעודד ע"מ שאצא לסקר את הקו לב"ש. זהו הפרויקט החביב עליי מכולם בשל המרחבים ותחושה אמיתית של שטח שהוא מספק.חשיבותו התחבורתית והחברתית של הפרויקט הם בגדר ממריץ טבעי עבורי לצאת לדרום.
מה גם שמדובר במסורת ארוכת-שנים
(טוב, לא כל כך ארוכה, עדיין...)
 

דביר419

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
תודה רבה על כל התמונות והסקירה
 
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
תודה רבה ויישר כוח!
תודה על הסקירה המקצועית ממש, המאפשרת התמצאות באיזורים הרלוונטיים - ממש כאילו הצופה נמצא שם. הבעיה היא שגם אם תקוותנו תתגשם, ובשנה הבאה קטע זה אכן יוכפל, הרי שהוא יאפשר לכל היותר הוספה של מספר רכבות במסלול ב"ש - אשקלון - ת"א (ואולי בנוסף רק בין ב"ש ואשקלון) בשעות השיא.
 

amit1270

New member
תודה רבה ויישר כוח!
תודה על הסקירה המקצועית ממש, המאפשרת התמצאות באיזורים הרלוונטיים - ממש כאילו הצופה נמצא שם. הבעיה היא שגם אם תקוותנו תתגשם, ובשנה הבאה קטע זה אכן יוכפל, הרי שהוא יאפשר לכל היותר הוספה של מספר רכבות במסלול ב"ש - אשקלון - ת"א (ואולי בנוסף רק בין ב"ש ואשקלון) בשעות השיא.
ממש לא הבנתי את הפיסקה האחרונה שלך
 

mister K

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
כל הכבוד על הפרויקט
אם כי קצב העבודות מאוד מאכזב ובכל פעם אני תוהה מדוע במדינת החלם שלנו כל דבר לוקח פי 5 זמן ממה שלוקח ברוב מדינות המערב... והדבר הכי מאכזב הוא שגם עם העבודות בין באר שבע לנען יושלמו עד 2012, זה עדיין לא ישנה כלום עד שתושלם ההכפלה בין נען ללוד. ונראה לי שזה יקח עוד הרבה יותר מ-4 שנים (מה לעשות שהמדינה שלנו לא מסוגלת אפילו להפקיע שטחים כמו שצריך לטובת מטרה לאומית, פשוט בזיון). אז בשנים הקרובות נראה שהרכבת תמשיך להזדחל באיטיות כל הדרך לבאר שבע. מזל שיש את 370 ו-380...
 

mister K

New member
כל הכבוד על הפרויקט
אם כי קצב העבודות מאוד מאכזב ובכל פעם אני תוהה מדוע במדינת החלם שלנו כל דבר לוקח פי 5 זמן ממה שלוקח ברוב מדינות המערב... והדבר הכי מאכזב הוא שגם עם העבודות בין באר שבע לנען יושלמו עד 2012, זה עדיין לא ישנה כלום עד שתושלם ההכפלה בין נען ללוד. ונראה לי שזה יקח עוד הרבה יותר מ-4 שנים (מה לעשות שהמדינה שלנו לא מסוגלת אפילו להפקיע שטחים כמו שצריך לטובת מטרה לאומית, פשוט בזיון). אז בשנים הקרובות נראה שהרכבת תמשיך להזדחל באיטיות כל הדרך לבאר שבע. מזל שיש את 370 ו-380...
*עם=אם
 

בועז ל

New member
כל הכבוד על הפרויקט
אם כי קצב העבודות מאוד מאכזב ובכל פעם אני תוהה מדוע במדינת החלם שלנו כל דבר לוקח פי 5 זמן ממה שלוקח ברוב מדינות המערב... והדבר הכי מאכזב הוא שגם עם העבודות בין באר שבע לנען יושלמו עד 2012, זה עדיין לא ישנה כלום עד שתושלם ההכפלה בין נען ללוד. ונראה לי שזה יקח עוד הרבה יותר מ-4 שנים (מה לעשות שהמדינה שלנו לא מסוגלת אפילו להפקיע שטחים כמו שצריך לטובת מטרה לאומית, פשוט בזיון). אז בשנים הקרובות נראה שהרכבת תמשיך להזדחל באיטיות כל הדרך לבאר שבע. מזל שיש את 370 ו-380...
אתה צודק. גם אותי זה משגע כל פעם מחדש
להיווכח בניגוד שבין חשיבותו הלאומית של הפרויקט, לבין אופן "קידומו" ע"י הרשויות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה