הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
סגירת חוב- "גדר ההפרדה".
חשבתם שתצליחו להימלט מזה? אז לא! שלט המסביר את הקיר שנבנה לאורך המסילה. מעניין אם עיכוב העבודות בב"ש קשור לבניית הקיר האקוסטי. כלומר, עיכוב שנגרם בעקבות תביעה של התושבים באזור. נו טוב, את זה אצטרך לשאול את סמנכ"ל תשתיות בר"י.
 

amit1270

New member
סגירת חוב- "גדר ההפרדה".
חשבתם שתצליחו להימלט מזה? אז לא! שלט המסביר את הקיר שנבנה לאורך המסילה. מעניין אם עיכוב העבודות בב"ש קשור לבניית הקיר האקוסטי. כלומר, עיכוב שנגרם בעקבות תביעה של התושבים באזור. נו טוב, את זה אצטרך לשאול את סמנכ"ל תשתיות בר"י.
נראה לך שהעיכוב הוא בגלל התושבים?
 

amit1270

New member
כמו מה, למשל?
קירות אקוסטיים + תושבים עיכבו לא אחת פרויקטים שונים, כך שבהחלט מתקבל על הדעת שגם כאן קרה משהו דומה.
הקו הזה לא צריך תושבים וקירות אקוסטיים
כדי להיות מעוכב (שלא לומר תקוע) שנים רבות. הקיר הזה הוא ממש "כסף קטן" מול העיכובים בנען-לוד למשל.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
תמונה לפני אחרונה - בקרבת ב"ש מרכז
הגשר שבתמונה (נקודה מס' 15 במפת ההתמצאות) אמור להיות מורחב ע"מ לקלוט מסילות נוספות.במקום תקועים להם עמודי בטון כהכנה לקראת הרחבת הגשר. בשטח אין שום סימן לתזוזה קרובה. מעצבן!
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
תמונה אחרונה -תחנת ב"ש מרכז.
תם ונשלם המדריך השלם לפרויקט הכפלת מסילת ק.גת-ב"ש. אני מקווה שהצלחתי להעביר תמונת מצב בהירה לגבי מצבו של הפרויקט. לאמר שאני מאוכזב ומתוסכל מקצב העבודות לא ישקף את תחושתי. מאידך, איני מרוצה יתר על המידה. כשאני מביט בתמונות שצילמתי לפני שלוש שנים איני יכול שלא לתהות כיצד בקטעים מסוימים בוצעה העבודה בקצב כה אטי. אם נניח לרגע לבעיותיו של הפרויקט מצפון לקריית גת, נראה שלפחות בקטע ק.גת-ב"ש השד אינו נורא כ"כ. ניתן להשלים את כל העבודות בקטע זה בתוך פרק זמן בן שנה עד שנה וחצי, להערכתי. אך בל נשגה באשליות: תמיד קיים סיכוי, ובטח במציאות הישראלית, שמשהו ייתקע, ייעצר, או שביורוקרטיה כלשהי מלווה ב פוליטיקה נבזית שוב תעכב את השלמת הפרויקט. להתראות בסקירה של השנה הבאה, בתקווה שלא יהיה צורך בה.
 
תמונה אחרונה -תחנת ב"ש מרכז.
תם ונשלם המדריך השלם לפרויקט הכפלת מסילת ק.גת-ב"ש. אני מקווה שהצלחתי להעביר תמונת מצב בהירה לגבי מצבו של הפרויקט. לאמר שאני מאוכזב ומתוסכל מקצב העבודות לא ישקף את תחושתי. מאידך, איני מרוצה יתר על המידה. כשאני מביט בתמונות שצילמתי לפני שלוש שנים איני יכול שלא לתהות כיצד בקטעים מסוימים בוצעה העבודה בקצב כה אטי. אם נניח לרגע לבעיותיו של הפרויקט מצפון לקריית גת, נראה שלפחות בקטע ק.גת-ב"ש השד אינו נורא כ"כ. ניתן להשלים את כל העבודות בקטע זה בתוך פרק זמן בן שנה עד שנה וחצי, להערכתי. אך בל נשגה באשליות: תמיד קיים סיכוי, ובטח במציאות הישראלית, שמשהו ייתקע, ייעצר, או שביורוקרטיה כלשהי מלווה ב פוליטיקה נבזית שוב תעכב את השלמת הפרויקט. להתראות בסקירה של השנה הבאה, בתקווה שלא יהיה צורך בה.
 

raminec

New member
תמונה אחרונה -תחנת ב"ש מרכז.
תם ונשלם המדריך השלם לפרויקט הכפלת מסילת ק.גת-ב"ש. אני מקווה שהצלחתי להעביר תמונת מצב בהירה לגבי מצבו של הפרויקט. לאמר שאני מאוכזב ומתוסכל מקצב העבודות לא ישקף את תחושתי. מאידך, איני מרוצה יתר על המידה. כשאני מביט בתמונות שצילמתי לפני שלוש שנים איני יכול שלא לתהות כיצד בקטעים מסוימים בוצעה העבודה בקצב כה אטי. אם נניח לרגע לבעיותיו של הפרויקט מצפון לקריית גת, נראה שלפחות בקטע ק.גת-ב"ש השד אינו נורא כ"כ. ניתן להשלים את כל העבודות בקטע זה בתוך פרק זמן בן שנה עד שנה וחצי, להערכתי. אך בל נשגה באשליות: תמיד קיים סיכוי, ובטח במציאות הישראלית, שמשהו ייתקע, ייעצר, או שביורוקרטיה כלשהי מלווה ב פוליטיקה נבזית שוב תעכב את השלמת הפרויקט. להתראות בסקירה של השנה הבאה, בתקווה שלא יהיה צורך בה.
תודה רבה בועז
שוב שיחקת אותה בענק עם ההשקעה בתיעוד המשובח של ההתפתחויות בבניית אחד הפרוייקטים היותר חשובים בר"י ישראל בפרט ובתשתיות המדינה בכלל.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
תמונה אחרונה -תחנת ב"ש מרכז.
תם ונשלם המדריך השלם לפרויקט הכפלת מסילת ק.גת-ב"ש. אני מקווה שהצלחתי להעביר תמונת מצב בהירה לגבי מצבו של הפרויקט. לאמר שאני מאוכזב ומתוסכל מקצב העבודות לא ישקף את תחושתי. מאידך, איני מרוצה יתר על המידה. כשאני מביט בתמונות שצילמתי לפני שלוש שנים איני יכול שלא לתהות כיצד בקטעים מסוימים בוצעה העבודה בקצב כה אטי. אם נניח לרגע לבעיותיו של הפרויקט מצפון לקריית גת, נראה שלפחות בקטע ק.גת-ב"ש השד אינו נורא כ"כ. ניתן להשלים את כל העבודות בקטע זה בתוך פרק זמן בן שנה עד שנה וחצי, להערכתי. אך בל נשגה באשליות: תמיד קיים סיכוי, ובטח במציאות הישראלית, שמשהו ייתקע, ייעצר, או שביורוקרטיה כלשהי מלווה ב פוליטיקה נבזית שוב תעכב את השלמת הפרויקט. להתראות בסקירה של השנה הבאה, בתקווה שלא יהיה צורך בה.
בועז, מוריד בפניך את הכובע!
שיחקת אותה בענק עם הפרויקט שלך! המון תודה על ההשקעה.
 
תמונה אחרונה -תחנת ב"ש מרכז.
תם ונשלם המדריך השלם לפרויקט הכפלת מסילת ק.גת-ב"ש. אני מקווה שהצלחתי להעביר תמונת מצב בהירה לגבי מצבו של הפרויקט. לאמר שאני מאוכזב ומתוסכל מקצב העבודות לא ישקף את תחושתי. מאידך, איני מרוצה יתר על המידה. כשאני מביט בתמונות שצילמתי לפני שלוש שנים איני יכול שלא לתהות כיצד בקטעים מסוימים בוצעה העבודה בקצב כה אטי. אם נניח לרגע לבעיותיו של הפרויקט מצפון לקריית גת, נראה שלפחות בקטע ק.גת-ב"ש השד אינו נורא כ"כ. ניתן להשלים את כל העבודות בקטע זה בתוך פרק זמן בן שנה עד שנה וחצי, להערכתי. אך בל נשגה באשליות: תמיד קיים סיכוי, ובטח במציאות הישראלית, שמשהו ייתקע, ייעצר, או שביורוקרטיה כלשהי מלווה ב פוליטיקה נבזית שוב תעכב את השלמת הפרויקט. להתראות בסקירה של השנה הבאה, בתקווה שלא יהיה צורך בה.
תודה!
 

zvir1

New member
תמונה אחרונה -תחנת ב"ש מרכז.
תם ונשלם המדריך השלם לפרויקט הכפלת מסילת ק.גת-ב"ש. אני מקווה שהצלחתי להעביר תמונת מצב בהירה לגבי מצבו של הפרויקט. לאמר שאני מאוכזב ומתוסכל מקצב העבודות לא ישקף את תחושתי. מאידך, איני מרוצה יתר על המידה. כשאני מביט בתמונות שצילמתי לפני שלוש שנים איני יכול שלא לתהות כיצד בקטעים מסוימים בוצעה העבודה בקצב כה אטי. אם נניח לרגע לבעיותיו של הפרויקט מצפון לקריית גת, נראה שלפחות בקטע ק.גת-ב"ש השד אינו נורא כ"כ. ניתן להשלים את כל העבודות בקטע זה בתוך פרק זמן בן שנה עד שנה וחצי, להערכתי. אך בל נשגה באשליות: תמיד קיים סיכוי, ובטח במציאות הישראלית, שמשהו ייתקע, ייעצר, או שביורוקרטיה כלשהי מלווה ב פוליטיקה נבזית שוב תעכב את השלמת הפרויקט. להתראות בסקירה של השנה הבאה, בתקווה שלא יהיה צורך בה.
המון תודה על המאמץ העצום..
נראה לי שאם היו לוקחים את התקציבים שהושקעו בקו העיירות, היה לנו היום קו מהיר לב"ש.
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה -תחנת ב"ש מרכז.
תם ונשלם המדריך השלם לפרויקט הכפלת מסילת ק.גת-ב"ש. אני מקווה שהצלחתי להעביר תמונת מצב בהירה לגבי מצבו של הפרויקט. לאמר שאני מאוכזב ומתוסכל מקצב העבודות לא ישקף את תחושתי. מאידך, איני מרוצה יתר על המידה. כשאני מביט בתמונות שצילמתי לפני שלוש שנים איני יכול שלא לתהות כיצד בקטעים מסוימים בוצעה העבודה בקצב כה אטי. אם נניח לרגע לבעיותיו של הפרויקט מצפון לקריית גת, נראה שלפחות בקטע ק.גת-ב"ש השד אינו נורא כ"כ. ניתן להשלים את כל העבודות בקטע זה בתוך פרק זמן בן שנה עד שנה וחצי, להערכתי. אך בל נשגה באשליות: תמיד קיים סיכוי, ובטח במציאות הישראלית, שמשהו ייתקע, ייעצר, או שביורוקרטיה כלשהי מלווה ב פוליטיקה נבזית שוב תעכב את השלמת הפרויקט. להתראות בסקירה של השנה הבאה, בתקווה שלא יהיה צורך בה.
תודה רבה לכל אלה שהוסיפו מידיעותיהם
ולכל המגיבים.
 
תודה רבה לכל אלה שהוסיפו מידיעותיהם
ולכל המגיבים.
פשש איזו השקעה, איזה תמונות נהדרות...
רק חבל שלפי הסקירה כנראה שהמרוויח היחיד יהיה הקזינו
עצמו.הרי יש את כל הקטע הצפוני ששום דבר לא זז בו, ושם יהיו בעיות, הפקעות שטחים, ובכלל הרבה באלאגן ועיכובים במערכת המשפט "המצויינת" של ישראל. סקירה מעולה תודה רבה רבה, נתנחם בזה שלפחות יש טיפה עבודה על התוואי, בניגוד לקו המהיר(קצת אבסרוד לקרוא לו מהיר בהתחשב במשך הזמן שהוא נבנה) והצרה הגדולה מכולם זה מה שהולך בעיר החפירות הקדושה
ירושלים שאשכרה תעלת בלאומליך נראית יותר נורמלי מרחוב יפו בימים אלה, ש5 עובדים מרימים לבנה אחת וקצב העבודה הופך את המילה לאט למשהו אופטימי
, כאן נראה כאילו מנסים למשוך את זמן העבודה כנראה שלסיטיפס אין למה למהר אולי להיפך.
 

בועז ל

New member
פשש איזו השקעה, איזה תמונות נהדרות...
רק חבל שלפי הסקירה כנראה שהמרוויח היחיד יהיה הקזינו
עצמו.הרי יש את כל הקטע הצפוני ששום דבר לא זז בו, ושם יהיו בעיות, הפקעות שטחים, ובכלל הרבה באלאגן ועיכובים במערכת המשפט "המצויינת" של ישראל. סקירה מעולה תודה רבה רבה, נתנחם בזה שלפחות יש טיפה עבודה על התוואי, בניגוד לקו המהיר(קצת אבסרוד לקרוא לו מהיר בהתחשב במשך הזמן שהוא נבנה) והצרה הגדולה מכולם זה מה שהולך בעיר החפירות הקדושה
ירושלים שאשכרה תעלת בלאומליך נראית יותר נורמלי מרחוב יפו בימים אלה, ש5 עובדים מרימים לבנה אחת וקצב העבודה הופך את המילה לאט למשהו אופטימי
, כאן נראה כאילו מנסים למשוך את זמן העבודה כנראה שלסיטיפס אין למה למהר אולי להיפך.
צדקת בכל מה שכתבת, שבי.
 

raminec

New member
פשש איזו השקעה, איזה תמונות נהדרות...
רק חבל שלפי הסקירה כנראה שהמרוויח היחיד יהיה הקזינו
עצמו.הרי יש את כל הקטע הצפוני ששום דבר לא זז בו, ושם יהיו בעיות, הפקעות שטחים, ובכלל הרבה באלאגן ועיכובים במערכת המשפט "המצויינת" של ישראל. סקירה מעולה תודה רבה רבה, נתנחם בזה שלפחות יש טיפה עבודה על התוואי, בניגוד לקו המהיר(קצת אבסרוד לקרוא לו מהיר בהתחשב במשך הזמן שהוא נבנה) והצרה הגדולה מכולם זה מה שהולך בעיר החפירות הקדושה
ירושלים שאשכרה תעלת בלאומליך נראית יותר נורמלי מרחוב יפו בימים אלה, ש5 עובדים מרימים לבנה אחת וקצב העבודה הופך את המילה לאט למשהו אופטימי
, כאן נראה כאילו מנסים למשוך את זמן העבודה כנראה שלסיטיפס אין למה למהר אולי להיפך.
"הקזינו תמיד מנצח"
 

692לאלתר

New member
תמונה אחרונה -תחנת ב"ש מרכז.
תם ונשלם המדריך השלם לפרויקט הכפלת מסילת ק.גת-ב"ש. אני מקווה שהצלחתי להעביר תמונת מצב בהירה לגבי מצבו של הפרויקט. לאמר שאני מאוכזב ומתוסכל מקצב העבודות לא ישקף את תחושתי. מאידך, איני מרוצה יתר על המידה. כשאני מביט בתמונות שצילמתי לפני שלוש שנים איני יכול שלא לתהות כיצד בקטעים מסוימים בוצעה העבודה בקצב כה אטי. אם נניח לרגע לבעיותיו של הפרויקט מצפון לקריית גת, נראה שלפחות בקטע ק.גת-ב"ש השד אינו נורא כ"כ. ניתן להשלים את כל העבודות בקטע זה בתוך פרק זמן בן שנה עד שנה וחצי, להערכתי. אך בל נשגה באשליות: תמיד קיים סיכוי, ובטח במציאות הישראלית, שמשהו ייתקע, ייעצר, או שביורוקרטיה כלשהי מלווה ב פוליטיקה נבזית שוב תעכב את השלמת הפרויקט. להתראות בסקירה של השנה הבאה, בתקווה שלא יהיה צורך בה.
בהמשך לדבריך-
קודם כל סחתיין על כל המאמץ, באמת סיקור מושקע ומפורט - אז תודה רבה. ובנוגע להערכה שלך שקטע ק.גת - ב"ש יכול להיות מושלם תוך שנה-שנה וחצי, במקרה שכל התוואי מוכן (מוכפל-מיושר-הפרדות מפלסיות וכו'), א-האם זה יורגש בנסיעה? ב-מה הסיכוי שישתמשו בו (השאלה מופנית לכל יודעי-דבר)? ג-האם השימוש בו יקצר את הזמן בין ק.גת לב"ש משמעותית? תודה.
 

amit1270

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
תודה רבה לך על הסקירה המקיפה והתמונות המעולות
(את חלקן אפשר בקלות לשלוח לאתרים כמו RP). מה יש לי לומר על הפרויקט? במילה אחת - ביזיון. גם במקומות שיש בהם התקדמות זה מעט מדי ובד"כ עקב אילוצי כביש 6 וכדומה. איך שהדברים נראים, מעט מאוד השתנה מאז ימי הכפלת קו החוף. מי יודע, אולי כאן יישבר שיא חדש.
 

ניקולאי

New member
הכפלת מסילת ק.גת-באר שבע. סקירה שנתית.
חלפה שנה מאז סקרה הוועדה לענייני אי-הכפלת מסילת לוד-ב"ש את הפרויקט. בתום השנה יצאתי להתעדכן בקורות הפרויקט המדשדש.רמי'ש, יו"ר הוועדה, נעדר הפעם מהסקירה, אך אל דאגה: בקרוב תושלם סקירת הפרויקט גם במקטעו הצפוני (ק.גת-לוד) , אז נשוב לסקר יחדיו את המשך עלילות הפרויקט. בדיעבד, התברר לי שרמי'ש היקר חסך מעצמו סבל וטרחה, אך בעיקר אבק דרכים. חדשות גדולות אין בסקירה זו. לא חדשות טובות מדי וגם לא רעות מדי. לנגב קצב משלו, וכנראה שאין בררה אלא לזרום עם הקצב הזה. את השרשור בחרתי לפתוח דווקא בתמונה מעודדת: צוות עובדים שנתגלה מניח מסילה מצפון לנחל שקמה. אז יאללה, לדרך!
תודה בועז על הסקירה הנרחבת והמעקב השוטף!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה