הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.

מצב
הנושא נעול.

ניקולאי

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
תודה רבה על הסיקור המעניין!
 
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
תודה גדולה!
 

Rubim88

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
תודה על הסקירה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה