הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
מדוע נדרשה הפקעה באל עזי?
את התשובה ניתן לגלות בתמונה שצילמתי. ע"מ ליישר את העיקול החד שנמצא בק"מ ה-21 (ואחריו עיקול נוסף) יש צורך בהסטת התוואי מערבה (צד ימין של התמונה) כמה עשרות מטרים. הסטה זו חדרה לשטחים החקלאיים של עזי וההמשך ידוע.
 

easylivin

New member
מדוע נדרשה הפקעה באל עזי?
את התשובה ניתן לגלות בתמונה שצילמתי. ע"מ ליישר את העיקול החד שנמצא בק"מ ה-21 (ואחריו עיקול נוסף) יש צורך בהסטת התוואי מערבה (צד ימין של התמונה) כמה עשרות מטרים. הסטה זו חדרה לשטחים החקלאיים של עזי וההמשך ידוע.
האם יש עבודות גם בחיבור הצפוני של הקטע החדש?
זכור לי שהפער שם היה גדול יותר, מאשר באזור חיבור הדרומי.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
עוד הברקה של רמי
הגב' סימה על גשר נחל האלה. עקב הסטת התוואי מערבה יתבטל גשר זה ובמקומו יוקם גשר דנדש. את התמונה הזו של רמי כבר קבעתי כטפט לדסקטופ שלי.
 

raminec

New member
עוד הברקה של רמי
הגב' סימה על גשר נחל האלה. עקב הסטת התוואי מערבה יתבטל גשר זה ובמקומו יוקם גשר דנדש. את התמונה הזו של רמי כבר קבעתי כטפט לדסקטופ שלי.
הינה עוד אחת, בלי הגשר
שמח לקרוא שאהבתם.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
מפגש 251 ליד הישוב ורדון
קפיצה קטנה בת כמה ק"מ דרומה לעבר הישוב ורדון (כביש 3553). במקום מוקמת הפרדה מפלסית. בדומה להפרדה 252 (עוד אגיע גם אליה) גם הפרדה זו אינה מתקדמת בקצב משביע רצון. הסיבה עיכוב בהעתקת תשתיות של חב' החשמל. עם זאת ובכ"ז הושלמו במקום כמה אלמנטים חשובים. התוואי הוסט מזרחה כמה עשרות מטרים לתוואי החדש, הוקמה רמפת מעקף לכביש ובימים האחרונים הוחל בהעתקתן של התשתיות המעכבות. לו"ז לסיום ההפרדה- אפריל 2010.
 

luckydude

Member
מפגש 251 ליד הישוב ורדון
קפיצה קטנה בת כמה ק"מ דרומה לעבר הישוב ורדון (כביש 3553). במקום מוקמת הפרדה מפלסית. בדומה להפרדה 252 (עוד אגיע גם אליה) גם הפרדה זו אינה מתקדמת בקצב משביע רצון. הסיבה עיכוב בהעתקת תשתיות של חב' החשמל. עם זאת ובכ"ז הושלמו במקום כמה אלמנטים חשובים. התוואי הוסט מזרחה כמה עשרות מטרים לתוואי החדש, הוקמה רמפת מעקף לכביש ובימים האחרונים הוחל בהעתקתן של התשתיות המעכבות. לו"ז לסיום ההפרדה- אפריל 2010.
כדאי לציין שהסטת התוואי גם יישרה עיקול במקום
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
מעקף כביש במפגש 251
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
עוד מ-251
המסילה בתוואי החדש.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
שלטומניה ב-251
אי אפשר בלי לפחות שלט אחד קטנטן.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
מבט לדרום על התוואי ב-251
מק"מ 24 ועד ק"מ 31 קיימת מסילה חדשה ופעילה בתוואי החדש.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
שאלה
ע"ג הפרדה 251 נפרשו יריעות שטרם עמדתי על טיבן. האם מישהו יודע למה הן משמשות? אולי הגנה מגשמים?
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
כנ"ל
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
מפגש 252 ליד הישוב מנוחה
מנוחה? וואלה! מצב ההפרדה אינו מזהיר בלשון המעטה. גם כאן הוסטה המסילה לתוואי החדש.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
מבט צפונה מ-252
המסילה החדשה בתוואי החדש. בצמוד אליה הכנה למסילה הנוספת.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
נפרדים מ-252
שרידי המסילה הישנה מבצבצים מהשטח.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
מבט מכביש 35 צפונה אל התוואי.
הכביש סמוך מאוד לתחנת קריית גת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה