הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
תיקון קטן ושאלה ברשותך, בועז:
תוואי המסילה יוצא מבין מסלולי הכביש לא מדרום, אלא מצפון לתחנת כפר מנחם, בק"מ 11.3 בערך (רואים את זה גם בתמונות הקודמות). והשאלה היא: האם ניתן לראות כבר סימנים לתחילת עבודות ההקמה של תחנת הנוסעים בכפר מנחם?
רות קיבלתי את התיקון. לשאלתך: עדיין לא.
 

בועז ל

New member
תיקון קטן ושאלה ברשותך, בועז:
תוואי המסילה יוצא מבין מסלולי הכביש לא מדרום, אלא מצפון לתחנת כפר מנחם, בק"מ 11.3 בערך (רואים את זה גם בתמונות הקודמות). והשאלה היא: האם ניתן לראות כבר סימנים לתחילת עבודות ההקמה של תחנת הנוסעים בכפר מנחם?
עוד כמה מלים לגבי תחנת כפר מנחם.
הקמת התחנה מתעכבת בשל סיבות חיצוניות שאינן תלויות בר"י. ככל הנראה ב-2010 יוקמו במקום רק הרציפים בתוספת מעבר תת-קרקעי. כך הדבר לא יעכב את המשך הפרויקט. ומה אח"כ? אלוהים גדול.
 

easylivin

New member
עוד כמה מלים לגבי תחנת כפר מנחם.
הקמת התחנה מתעכבת בשל סיבות חיצוניות שאינן תלויות בר"י. ככל הנראה ב-2010 יוקמו במקום רק הרציפים בתוספת מעבר תת-קרקעי. כך הדבר לא יעכב את המשך הפרויקט. ומה אח"כ? אלוהים גדול.
נקווה שאכן לא ייגרם עיכוב נוסף,
ובלי עין הרע, שימשיכו לעבוד לפחות בקצב הזה.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
הק"מ ה-16
מבט דרומה. שוב מאותה הפרדה שבתמונה הקודמת.
 

luckydude

Member
הק"מ ה-16
מבט דרומה. שוב מאותה הפרדה שבתמונה הקודמת.
פה יישור של עיקול מסילה מעצבן באורך של 1500מ'
בערך. לפי "הג'ונגל" שצמח לו על המסילה המערבית בקצה הדרומי של המסילה נראה שהמסילה השנייה מונחת פה כבר די הרבה זמן. תודה על התמונות!
 

אורי404

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
רמי ובועז וערן על שרשור מעולה.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
התחנה הבאה: אל עזי
ממשיכים דרומה: הקטע הבא בו מתבצעות עבודות נמצא באדמות אל עזי שהופקעו בהצלחה לפני מס' חודשים. מדובר בקטע בן כ-2.5 ק"מ ובו צפויה בניית גשר חדש מעל נחל האלה, הוספת חצי גשר בקצה הצפוני של הקטע והסטת התוואי כמה עשרות מטרים מערבה. בתמונה: קצה הקטע הצפוני ועליו חצי הגשר. כמה מאות מטרים צפונה מסתיימת למעשה המסילה הכפולה שמוצאה במפגש 244.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
מבט משופר על חצי הגשר באל עזי.
המבט משופר, התמונה שצילמתי לפני כשבועיים - לא ממש...
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
אל עזי לפני כשבועיים
זוהי תחילתו הדרומית של מקטע אל עזי בק"מ ה-21.
 

בועז ל

New member
האם מתכוונים לבנות הפרדה מפלסית
במקום מפגש דרך-מסילה הקטן שליד על עזי תוך כדי הזזת המסילה טיפה מערבה שם?
אם כוונתך לדרך העפר היוצאת מהשטח החקלאי
(מפגש 249, כמדומני), התשובה לכך שלילית.
 

luckydude

Member
המעבר יבוטל.
מעניין...
הייתי בטוח שעם המלחמה שהיתה להם עם הרכבת על הקטע הזה הם לפחות היו "מרוויחים" הפרדה מפלסית מהעניין. ממה שאתה אומר נשמע שלא רק שהם לא מקבלים הפרדה כזאת אלא גם הולכים לבטל להם את המפגש הקיים.
 

בועז ל

New member
מעניין...
הייתי בטוח שעם המלחמה שהיתה להם עם הרכבת על הקטע הזה הם לפחות היו "מרוויחים" הפרדה מפלסית מהעניין. ממה שאתה אומר נשמע שלא רק שהם לא מקבלים הפרדה כזאת אלא גם הולכים לבטל להם את המפגש הקיים.
מנהל הקו מבקש להוסיף כי אכן המפגש עומד
להתבטל, אך המעבר שקיים היום מתחת לגשר שמעל נחל האלה ימשיך לשמש כמעבר גם לאחר הקמת הגשר החדש.
 

בועז ל

New member
הכפלת מסילת ב"ש - סקירה שנתית.
סקירת פרויקט הכפלת מסילת לוד-ב"ש סוגרת עונה רביעית בפורום. להבדיל משנים קודמות, התאפיינה שנה זו בפריצת דרך משמעותית בקידום הפרויקט. מכשולים, שעד לא מזמן נראו כבלתי עבירים, הוסרו. ביניהם: אדמות המחלוקת ואמת המים מנען, מציאת קברים מדרום לקריית גת וביציץ, הבתים הבלתי חוקיים בתחנת רמלה, הפקעת קרקעות אל עזי ועוד מכשולים רבים. את ההתקדמות הרבה בפרויקט יש לזקוף בראש ובראשונה למנכ"ל הרכבת שהעמיד (בצדק רב, לטעמי) את הקו לב"ש בראש סדרי העדיפויות של הרכבת. התערבותו של המנכ"ל בפרויקט רבה מאוד, והנו מעורב אישית בתהליכי העבודה וההשבתות המתחייבות בקו מעת לעת. במקביל, שופרו תהליכי העבודה, הוקצו משאבים נוספים, שודרג הגוף המטפל בהפקעת קרקעות בר"י, ואת הפרויקט מנהל במסירות ובאמונה (תרתי משמע) מנהל הקו, אייל פיטוסי הנמרץ. למי שמפקפק במידת השפעתו של הגורם האנושי, אני מציע להביט שנתיים אחורה ולהיזכר כיצד נראה הפרויקט אז. הסקירה: כמיטב המסורת, גם הפעם הצטרף אליי רמי ואתו מצלמתו המשובחת. מרבית התמונות שתוצגנה להלן צולמו במצלמתו. כאשר תופיע לעתים תמונה "איכותית", תהיה זו העבודה שלי
ברצוני להודות לרמי היקר על הצטרפותו לסיור, לערן (fireman)השריף מב"ש, שעמו סעדנו צהריים ואשר התיר לנו לצלם בעירו
, ותודה מיוחדת למנהל הקו על הליווי הטלפוני הצמוד לאורך כל הסקירה וההסברים המפורטים לכל שאלותינו. אפתח במספר תמונות מלפני כ-10 ימים שצולמו על ידי בנען. בתמונה הראשונה: עבודות הנחת תקשורת.
וכך זה נראה היום
מקטע אל עזי בקצהו הדרומי. ממקום זה (הק"מ ה-21) ודרומה עד ק"מ 24 קיימת מסילה כפולה, אך רק אחת מתוך השתיים פעילה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה