הכספומט..

טרמפיסט

New member
המקוריות מרקיעה שחקים

זאת פעם המאה-אלף שאני רואה את ההודעה הזאת, ולא רק בפורום הזה. קבלתי את זה לפחות פעמיים באי מייל, וספרו לי על זה לפחות עוד עשר...חבר`ה מה קורה פה?? כל הזמן מפרסמים פה קטעים ובדיחות שאבד עליהם הכלח זה מכבר - ומקבלים לעצמם את הקרדיט... איש חכם אמר לי פעם שמקוריות היא לספר משהו ששכחת איפה שמעת אותו. חוצמיזה שהשמטת חלקיק קטן מהקטע כדי להתאים אותו לרוח הפורום (בנוגע לאיפה רשום הקוד של הכרטיס - אם אני זוכר נכון). תפנימו, כדי שפורום לא יהפוך לפורום זבל. הוא גם ככה לא בשיאו בזמן האחרון. טרמפיסט.
 
טרמפיסט יקר,

נחון,צינזרתי,אם כי כתבתי משהו שרק חלק יבינו,על מנת שלא להרוס את המקור.. שנית,זאת פעם ראשונה שאני ראיתי את זה...ולכן החלטתי לשתף אתכם.. עוד משהו...סתם שאלה... למה בכל קטע שמישהו כותב,ישר יש את האנשים שכותבים,``אה,מכירה...`` או``אויש,זה כבר ישן...``,זה בשביל שחלילה לא יחשבו שהכותב הוא כישרוני.או שמא שחלילה לא יחשבו שאני כתבתי??? וכי אני כזאת כישרונית???????? סתם נראה לי תמוהה...
 

B-sh

New member
משהו טוב תמיד טוב לשמוע פעמיים

בס``ד נו אז? גם אני הכרתי את זה כבר. אבל...אתה שם לב שכמעט תמיד התגובה שלך היא צינית או שלילית וביקורתית? תתחיל לחשוב חיובי, תתחיל למצוא ולראות את הטוב בחיים, לטובתך! אז מה קרה? אז כבר שמעת את זה וקראת את זה? אז עוד פעם אחת בטח לא יזיק לך, נכון?
 

S.L.

New member
זה פורום דתיים?

:))) ------- אני רק מנסה להבין מה הקשר לפורום הזה?...
 
כן, זה פורום דתיים

דתיים זה מין סוג של אנשים שמעניינים אותם כל מיני דברים והם גם צוחקים מכל מיני דברים. ואאאאאאאאאאאוווווווווו!!!!!!!!!
 

איזבל

New member
פ-ע-ו-ר-ה

את בחורה פעורה בטירוף!!! תתפסי קצת שכל, תשבי עם עצמך תערכי תענית דיבור קצרה (-ארוכה.......) ותחזרי (או שלא...). ורציתי לשאול אותך אם את בת 5 או 6? פשוט קשה לי לקבוע...
 

אכפת- לי

New member
אי - זבל

אי- זבל אחרי ששהית באי הזבל שכחת שפת דיבור מהי? חבל... באמת ח-ב-ל
 

zipihersko

New member
אחרי שקראתי סוף סוף

אז... גדוללללללללללללללללללללל מקסיםםםםםםםםםםםםםםםם חחחחחחחחחחחחחח חוצמיזה, סליחה על הצעקות... לימונית
 
לא מצחיק

ממש, אבל ממש לא מצחיק. בגלל בדיחות טיפשיות כאלה, העולם שלנו נראה ככה. סגנון השוביניזם, היעני חינני-אוהב-נשים של דודו טופז.
 
חשבתי לעצמי...

כל כך נהנתי מההודעה של תחתיש שאולי כדאי להקפיץ את ההודעה לראש הפורום...
 
למעלה