הכנת קפה בשיטות אקזוטיות!

scoti5

New member
הכנת קפה בשיטות אקזוטיות!../images/Emo115.gif

בוקר טוב לכולם! אחד הנושאים במפגש יהיה הכנת קפה בשיטות אקזוטיות, לאחר שכמה מכם העלו את זה כרעיון. האם יש חברים בפורום שיש להם מכשיר אקזוטי כזה או אחר להכנת קפה? אם כן, שילחו לי מייל ([email protected]). תודה ויום טוב! ליאור
 

mr dish

New member
אולי אילן יכול להביא למפגש שלנו את ה-אקזוטיקה

שיש בתחום הקפה - את החיה הזו שממיעיה שותים האנינים-באמת את האספרסו שלהם........
 

ilancafe

New member
../images/Emo24.gif שתי תשובות בעניין קופי לואק../images/Emo107.gif

א. אם כבר מדברים על פלצנות, אז אני חושב שכולנו נכנסים בקלות להגדרה הזו, ורבים מבני ישראל היו מוקיעים אותנו תוך ידוי אבנים (סליחה, אצלנו היהודים זו סקילה). ב. האספרסו מהקופי לואק - מעולם לא טעמתי אספרסו מושלם מזה. ג. לא אוכל להביא לטעום במפגש - אנו קולים לפי הזמנה בלבד ובתשלום ידוע... קבלו חיוך וחיבוק, ובואאו כבר...
 

mr dish

New member
אילן, סלח לי על הנידנוד....אבל אם היה מישהו

מציע לך לטעום פלאפל שטרם טיגונו עבר דרך כיבה של פרה אדומה...אחת מ-4 הכיבות שלה..ואת הכדורים החומים הללו אוספים מתוך ערימות מהבילות-ירוקות שהפרה מטילה.....היית מעז לטעום?
 

knappertsbusch

New member
נו באמת... אפשר לחשוב?!

חלאס, זה לא יותר מגעיל מהתעסקות עם חלקים פנימיים של כל מיני בעלי חיים. חתכת פעם כבד עוף, עם כל שאריות הדם, העורקים והנימים? ולאן מחוברת הירך של העוף, לגב שלו? מה, אין לו מערכת עיכול כמו כל אחד? אגב, קקי של פרות נורמליות (שוויץ, למשל), האוכלות אוכל נורמלי (לא כמו בארץ) הוא בחיים לא ירוק, ודווקא מדיף ניחוח נעים.
בקיצור, יש דברים לא פחות מגעילים מכל מיני תחומים אחרים שקשורים לאוכל, ולא בטוח שכולם עוברים קלייה ב-200 מעלות. קריאות ה"איכסה" והבעות הגועל מזכירות לי במקרה הטוב גן טרום-חובה.
 

mr dish

New member
נו באמת?../images/Emo5.gif איך אפשר להשוות חרא שנדבק לאוכל

לחלקי פנים אשר מופשטים מהעור הפנימי שלהם ומבושלים? אני מאחל לך להמשיך ולהנות מאכילת חרא....אל תשליך את הנאותיך אלה על הכלל !
 

knappertsbusch

New member
אלא אם כן אתה צמחוני או טבעוני,

הרי שאתה אוכל מדי שבוע, במתכוון, כל מיני חלקים פנימיים, מעיים וכדומה, שממש לא בושלו ב-200 מעלות. נקניקיות, מישהו? Ignorance is a bliss.
 

mr dish

New member
איני צמחוני כלל...אבל חלקי פנים איני לועס !

אלא אם מדובר בפילטרים טריים של פרגית, מנוקים היטב מסימני כיס המרה ומטוגנים היטב עם הרבה בצל .....( זה טעים....מה זה טעים....) אני לא רוצה לקלקל לכם את ההנאה שיש לכם משתיית פולי קפה ששהו יותר מיממה במיעי מכרסם הרים מזרחי, שוחים בחרא .....לבריאות !
 

dpascal2

New member
LOL !!!!

"והשוק לאן מחובר ? לגב ?" הרגת אותי... מענין לנסות לטגן קציצות מהירוק של הפרות משוויץ... בטח טעם של לטקעס...או מקסימום ...קאקעס
 

knappertsbusch

New member
אחרי 4 קיבות, כנראה שלא נותר משהו ראוי לאכילה

אבל אם כבר אנחנו עוסקים בהפרשות, קקי מיובש של גמלים זה חומר בערה מוצלח יותר מטרפנטין נוזלי. מדהים! (כן, מר דיש, אוספים אותו בידיים)
 

mr dish

New member
הלו הלו - תן כבוד !!! אתה מעליב פה מושבניק בן

52 וחצי...חרא של בהמות אף פעם לא דחה אותי, אבל אף פעם לא חלקנו אבוס משותף - הפרות ואני....וגם החרא שניתז לפניי וחדר לפי כל פעם שניקיתי את תעלות הזבל עם את...נוקו בקפדנות כדי שלא אוכל להעיד על הטעם......כאשר הייתי קטן עדיין לא היו טפחות. פעמיים ביום הייתי מנקה לפרות את החרא כדי שהן לא תרבוצנה בזה ותלכלכנה את העטינים היקרים שלהן...טרם חליבה.
 

knappertsbusch

New member
אם אתה אכן כזה, תוכיח!

אם ח** לא מפחיד אותך, אני רוצה לראות אותך שותה את הקפה הזה, מול העיניים העירוניות שלי! ובלי למצמץ!
עזוב, סתם שטויות, הכול בחברות. נתראה בשבוע הבא, אני מניח?
 

mr dish

New member
אתה יודע למה להונגריות יש עיניים גדולות ופעור

ות לרווחה?
 

mr dish

New member
על אותו משקל של התשובה ..............

שאני אוכל חרא? כעת גם העיניים שלי נפערו...........טוב, אני גם הונגרי..........
 
למעלה