הכנתי לי לוגו..אני מתלבט בין כמה..

  • פותח הנושא jimos
  • פורסם בתאריך

jimos

New member
הכנתי לי לוגו..אני מתלבט בין כמה..

תודה על זמנכם..
 

DU12

New member
LOGO

לפי דעתי לוגו מספר 4- השילוב של העיגולים בין הפונטים והעיגולים מתחת(הצורות) מעניקות ללוגו השלמה מלאה
 

jimos

New member
תודה למגיבים..אשמח לעוד..ועוד שאלה קטנה..

איך אני מייצא את הקובץ ככה שיעבוד על עיקרון Transprant ?
 

oren*

New member
אי אפשר להגיב בלי לקבל רקע

מי אתה, מה תחום העיסוק, מה אומרים ראשי התיבות, האם ניסית להעביר מסר כלשהו? בגדול אהבתי את הנקיים יותר, בלי הקו המחבר או המסגרות מסביב.
 

jimos

New member
אז ככה..

אני בעיקרון מתאמן קצת עם התוכנה ומחדד את היכולות שלי.. אני בקרוב מתחיל קורס ורוצה להפוך מזה קריירה...ראשית או לפחות משנית.. psgd = Pascal Suissa Graphic Designer
 

oren*

New member
עם כזה שם, ראשי התיבות מיותרים

אתה לא תאגיד בינלאומי או חברה עם תיאור מורכב שמצריך שימוש בראשי תיבות וגם אז משתדלים שהם יהיו קצרים וברורים (IBM, MSN, CNN וכו...). בתור נותן שירות, האינטרס הוא שיזכרו את השם הפרטי או כינוי שמזוהה איתך, אף אחד לא יזכור ארבע אותיות, ללא קשר אחת לשניה ובוודאי שלא את הפירוש של כל אחת. פסקל סוויסה - מעצב גרפי זה אחלה, גם PASCALS או משהו בסגנון הזה, עם ניחוח אירופאי.
 

mega byte

Member
ללוגו שלי

לא הייתי משתמש בגופן מוכן אלא מעצב את האותיות לגמרי, או לפחות משנה קיימות לפי טעמי. לא הייתי משתמש כמו (שכבר נאמר כאן) בכל כך הרבה אותיות, הייתי מנסה למצוא איזון נחמד או מתחכם בין שתי אותיות מרכזיות או משחק מילים כמו נגיד קלpas או ההיפך או כל מה שיעלה בדמיונך. בקיצור שיהיה עניין בצורה או באופן השימוש באותיות. בכל מקרה התחלה נחמדה, אבל תמשיך לשבור ת'ראש (רק ככה יוצא לוגו טוב).
 

Nienna17

New member
הפסיק הסגול מוציא את הריכוז,

ומפנה את התשומת הלב אליו, ולא ממש במובן הטוב. אני מציעה לשנות את הצבע או בחזרה לשחור או למשהו אחר יותר נעים לעין.
 

MTB nc

New member
חוזר על מה שנאמר

שווה לנסות לשנות טיפה את האותיות, לפחות חלקן לי מפריע שאותיות שחוזרות על עצמן (ה-s וה-a) נראות בדיוק אותו הדבר בשני המקרים. את מה שכתוב למטה אפשר להשאיר זו דעתי (הלא מקצועית) אבל בסה"כ יפה בהצלחה.
 
למעלה