הכנתי את הסוכריות מקליפות פומלה

חגינה

New member
הכנתי את הסוכריות מקליפות פומלה

וזה יצא לי קצת מר אפשר לתקן את זה איכשהו? אמרו לי לשים בתנור מיד(עוד לא עבר לילה) האם כדאי לנסות? תודה
 
למעלה