הכנסת שמות שלא כדין לעצומה

סאאפיר

New member
דחוףףףףףףףףףףףף

אתר עצומה הסתומים האלה עשו על דעת עצמם סינון של חתמות כפולות ומחקו בבת אחת 300 חתימות!! עד שהגענו ל1000, הם פשוט מחקו את זה! צריך דחוף עוד 300 אנשים שיצביעו היום ומחר כי בזכו האלף שכבר השגנו הם אמרו שיש על מה לדבר וקבעו פגישה למחר עם WWE... אוף! איזה עיצבון!
 

rshamir

New member
טוב תקשיבי

מי שנמצא פה ורצה לחתום, כבר עשה את זה.מי שחשב שהוא צריך לעודד אחרים לחתום, גם עשה את זה. מי שלא קיים והחליטו לחתום בשבילו - גם זה כבר נעשה וטוב שהחתימות האלה נמחקו. זה שתכתבי פה הודעה היסטרית כל יומיים לא יעזור. ולמה מי שמנסה למנוע זיופים הוא "סתום"? אני רק מתפלא שמחקו רק 300 חתימות והשאירו 700, כי הייתי בטוח שהיחס יהיה הפוך.
 

Nurd4Life

New member
האם לא כדאי להציב יעדים ריאלים יותר?

20 אלף חתימות לא יהיו שם בלי חתימות כפולות (וכשאומרים כפולות אני מכתוון בספרות דו או תלת ספרתיות) גם אם יתהפכו השמיים. אני בספק אם ספורט 5 יחליטו לבטל תוכניות פופולריות בהרבה כמו חדשות הספורט של שעה 19:30, ליגה גרמנית וצרפתית או שידורי טניס - אם עצומה כלשהי תצליח לגייס 20 אלף חתימות עם פרסום בינוני - אז למה שהWWE יצליחו? ההיגיון גם ככה מגוחך מלכתחילה - הרי 20 אלף אנשים לא צופים בתוכניות ההיאבקות של הWWE בספורט 5+ . הם בכלל לא חושבים על מספרים כאלה, ולכן מה הטעם להציג להם שיש 20 אלף אנשים אשר לא מעוניינים שהשידורים ירדו - אם בפועל הם יכולים לענות ב ' כל זה טוב ויפה, אבל מתוך 20 האלף רק אלפיים באמת צופים ' ... אנחנו בדיוק נכנסים לחודש האחרון של השידורים אשר נופל בדיוק על חודש סיכומי השנה - החודש 'הכי מתוקשר' של הפורום מבחינת חשיפה בתפוז ופמפומים באתר הראשי - הייתי מציע שאם יש לאנשים פה פתרונות אמיתיים על מנת לשמר את הסיכויים שתוכניות ההיאבקות ישארו בספורט5 שיציע אותם כעת - כי אני לא רואה איך העצומה הזאת הולכת לעשות את העבודה.
 

RVD18

New member
ברור שיש 20 אלף צופים

ראינו את זה כשהם מכרו 40 אלף כרטיסים והוסיפו הופעה שלישית בגלל הביקוש. רובם לא גולשים בפורומים ולא יודעים על העצומה בכלל.
 

Nurd4Life

New member
לא הגזמנו קצת עם הכמויות?

היכל נוקיה מכיל כ12,000 צופים - גג. נוסיף לזה עוד אלפיים שיכולים להכנס בהפרשים בין הפרקט לזירת ההיאבקות (וגם זה מוגזם) ויוצא לך 2 הופעות מלאות של 28 אלף אנשים. מה גם שצריך להוסיף ש2 ההופעות לא נמכרו באופן מלא, המון כרטיסים נקנו על ידי חברות כרטיסים ופרסום ולא נמכרו עדיין ללקוחות עד שההופעה בוטלה ועוד רבים וטובים ובסה"כ אתה לא יכול לדעת כמה צופים הזמינו כרטיסים (אבל יכול להגיד שזה לא היה 40 אלף) דבר נוסף - מה קשור כמות מכירת כרטיסים להופעה לצפייה בטלוויזיה? האם העובדה שאתה הולך להופעה של הדג נחש אומר שתראה תוכנית שבועית שלהם בטלויזיה? כמות האנשים אשר עוקבת אחר התוכניות באופן עקבי דרך ספורט 5+ או יותר מזה - צורכים את הערוץ הזה מהסיבה העיקרית שיש בו WWE - מזערית. קשה לי להאמין שמדובר על אלפים, שלא לדבר על עשרות אלפים.
 

RVD18

New member
לא הגזמתי

אתה סתם נתפס לקטנות. שני המופעים מכרו יפה מאוד והוסיפו שלישי בגלל הביקוש. מה זה משנה אם זה 28 אלף או 40 אלף, העניין הוא שיש דרישה וזו אחת התכניות הכי פופולריות בכבלים, ובטח יש לה יותר צופים מהרבה תכניות אחרות. להוריד אותה זה מגוחך וזלזול צורם בצופים. ברור שיש קשר בין מכירת כרטיסיסים וצפייה בטלוויזיה, יש אפילו יותר צופים מכמות רוכשי הכרטיסים (לא כולם יכלו להרשות לעצמם, אני מכיר אנשים שבגלל המחיר לא קנו). מה קשור תכנית שבועית של הדג נחש? זה משהו אחר בכלל. תתפלא, יש אנשים שמחוברים לחמש פלוס בגלל היאבקות, הרוב לא צופים דרך הנט ואם היה שידור מעודכן גם מי שצופה דרך הנט היה צופה בטלויזיה.
 

Nurd4Life

New member
אני עדיין מרגיש שאתה סתם זורק נתונים

א. מה זאת אומרת מה זה משנה אם 28 אלף או 40 אלף? אתה זורק מספר מטורף כמו 40 אלף, כאשר לפי דעתי כמות המכירות שמופעי הWWE עשו לגורמים פרטיים (לא לרשתות כמו לאן או חנויות כרטיסים שונות) הן בערך 12-15 אלף כרטיסים. לכל שלושת ההופעות יחדיו. גם המידע שלי לא מבוסס, אבל אם הייתי צריך להמר - הייתי מוכן להמר שזה כמות יותר ריאלית מהמספרים שלך. ב. אני עדיין לא חושב שיש שום קשר בין מכירת כרטיסים לבין צפייה בטלויזיה - איך העובדה שהמופע בארץ נמכר יפה אמור להשפיע על ספורט 5 לשדר היאבקות בטלוויזיה? איך זה בדיוק עומד להם באינטרסים? האם הם משדרים את ליגת האלופות בשביל שראול יבוא לתל אביב? מה קשור תוכנית שבועית של הדג נחש? אני רק מציין שהופעות חיות ממש לא אמורות להוות שום אינדיקציה לשידורי טלויזיה. אם הWWE היה תוכנית כל כך פופולרית בכבלים, הם לא היו מורידים את התכנים מהVOD כל כך מהר - ואל תגיד שזה כי 'הם לא עדכנו'... זה יותר כי 'אנחנו לא קנינו'. ודבר אחרון - אני מאמין שכאשר מדובר על ספורט 5+ - כמות האוכלוסייה אשר יש בביתה את המוצר בנויה אולי על אזור ה100 עד 200 אלף איש, וזה בטופ ויכול להיות הרבה פחות. להגיד שעשירית (או אפילו חמישית) מתוכם צופים היאבקות זה נתון לא הגיוני. יש אנשים שמחוברים לחמש פלוס בגלל היאבקות - ברור שיש. יש אנשים שיש להם יס רק בשביל ג'יי לנו ויש אנשים שהיה להם הוט רק בשביל יצפאן, וזה מחיר כבד יותר לשלם. השאלה היא כמה. דבר אחרון - "אם היה שידור מעודכן גם מי שצופה דרך הנט היה צופה בטלויזיה" - הוט מביאים את 24 ארבעה ימים אחרי ואנשים מורידים. ג'יי לנו זה בערך 3 ימים אחרי והאדוקים מורידים, כנ"ל SNL, אבודים ונמלטים. להגיד שאם היה מעודכן אז היו צופים בטלויזיה זה סתם הצהרה - אני לא מסוגל לעקוב אחרי תכנים בטלויזיה ואני מאמין שרבים בפורום מרגישים בצורה דומה. בסה"כ - אני מאמין שאולי יש 20 אלף אוהדי היאבקות בארץ, אולי אפילו טיפה יותר. לכנס את כולם לעצומה אחת - בלתי אפשרי. עדיף להקטין כמויות ולהלחם מלחמה ריאלית מאשר לקשקש בביצים ולשכפל זהויות.
 

RVD18

New member
על מה אתה מדבר?

הוסיפו מופע שלישי כי המופעים היו סולד אאוט או ממש קרובים לזה. והכל נמכר לגורמים פרטיים, WWE לא מוכרים כרטיסים לארגונים. בכל העולם רשתות הטלוויזיה משתפות פעולה בהבאת המופעים, כך כולם מרוויחים, גם האוהדים וגם הערוצים שיותר אנשים מתחברים אליהם וגם ה-WWE VOD - הם לא עדכנו תמיד לכן אנשים לא הזמינו. בקשר להורדות, הפורום לא מייצג. רוב האנשים שאני מכיר רואים תכניות טלויזיה בטלויזיה. אין נתונים מדוייקים, יכול להיות ששנינו טועים, אבל אני מאמין שיש הרבה יותר ממה שאתה חושב. אני מכיר הרבה אנשים שלא מכירים את הפורום ואוהבים את התחום הזה, ככה שהוא לא מייצג.
 

Nurd4Life

New member
נראה כי אנו לא מתקדמים

אי פעם טענתי שהפורום מייצג משהו? הרי בפורום יש כ200 יוזרים בתקופות טובות, ואני מסכים איתך שמדובר על כ20-30 אלף אוהדי היאבקות בארץ. VOD - אני לא מאמין שלשירות היה אי פעם יותר מכמה מאות צופים במקרה הטוב. אני מאמין שגרי יכול להאיר אור על הנושא במידה ויתן תשובה ריאלית ואמיתית. מסכים איתך שמופעים הם כן בשיתוף ערוצים והמופע אכן היה בשיתוף ערוץ 5 - אך זה שמופע היאבקות מוכר בצורה טובה לא מעיד בשום צורה שהאנשים צופים באופן קבוע בתוכנית בערוץ 5. זה פשוט לא. לגבי המופעים, שוב - מדובר בצורת הסתכלות. באותה מידה אתה יכול להגיד שהמופעים של TNA היו סולד אאוט או ממש קרובים לזה בהתבסס על הנתונים שלאן הציגו - אך גילינו שהנתונים משקרים והכרטיסים פשוט לא נמכרו. ההבדל היחיד הוא שהWWE ביטלו בעקבות הוראות ביטחוניות וביטוחים ולא בגלל העדר מכירת כרטיסים. WWE נותנת את זכות מכירת הכרטיסים ללאן - הם יכלו לחלק את הכרטיסים לרשתות שיווק ורשתות מכירה שונות - בדיוק כמו משחקים של נבחרת ישראל בכדורגל כדוגמא. כמו כן יכול להיות שלקראת המופע היו אמורים לחלק כרטיסים כאן בתפוז, בתחנות רדיו, במבצעי טלוויזיה וכל דבר שכזה - כלומר כרטיסים שלא נמכרו לגורמים פרטיים אלא גורמים שיווקיים שמוכרים אותם. ועדיין, המופע פחות מעניין אותי. אני פשוט בדעה שהעצומה לא תשיג 20 אלף חתימות אותנטיות גם אם היא תפעל לאורך כל חייה ולהציג עצומה שדורשת 20 אלף חתימות ובפועל משיגה אלפיים זה עלוב, מבזה ומשיג את המטרה ההפוכה משלשמה נועדה.
 

dannygoosh

New member
לגבי הVOD

אמנם התנתקתי מהוט לפני יותר משנה, אבל אני בהחלט זוכר שהרפרטואר של הWWE אצלהם היה על הפרצוף: הם היו מחדשים את התכנים שלהם פעם בכמה חודשים בקושי, וגם כשהם היו מעדכנים - התכניות שהם שמו להזמנה היו בעיקר כלמיני תכניות של NWA ועוד כלמיני קרבות קטנים בין מתאבקים לא ממש פופולריים ולא ממש מוכרים (בטח לא לקהל שהתחיל לראות את הWWE ב2005 כשהחזירו אותו). אני זוכר שמרוב שיעמום הייתי נכנס לחלק של הWWE בVOD כל כמה ימים ומתבעס לראות שהדברים היחידים שמעניינים אותי (וששווים את ה15 ש"ח או כמה שלא עלתה החבילה הזו) היו אולי 2-3 קרבות וספיישלים מתוך חבילה שלא מכילה יותר מדיי תכנים. אגב, זכור לי שכשהחזירו את הWWE לשידורים בארץ - זה בהתחלה היה משודר בערוץ Hot action (כמו שבארה"ב זה משודר בערוצי הסדרות ולא בערוצי הספורט). אולי זה הפתרון? להוקיע את הקונצנזוס בארץ שמדובר בספורט נטו ולהעביר את השידורים לערוצי סדרות / סרטים. ככה אולי נוכל להפעיל לחץ על גורמים נוספים מלבד ערוצי הספורט, במידה ויורידו את השידורים באמת.
 
גם TNA לא יהיה בארץ

כי HOT מורידים את ערוץ סטאר וורלד (הם שידרו אקספלוזן), זה לא ממש אכפת לי כי לא ראיתי שם TNA אבל חבל כי זה היה ערוץ נחמד.
 

myaron

New member
יש TNA באגו טוטאל, לא?

אגב, אולי שווה לדבר איתם לגבי החזרה של שידורי WWE בערוץ שלהם? הם כבר משדרים UFC בשידור ישיר, יכול להיות שהם יתעניינו.
 

myaron

New member
כנראה שרק לערוץ בתשלום

יהיה שווה לקחת את השידורים עכשיו. בעיקר אם מדובר על ערוץ שגם ככה חלק גדול מהיעוד שלו זה קרבות לסוגיהם.
 

ANGELUSPIKE

New member
מה סטאר ווורלד יורד, יש מקור לזה?

אחד הערוצים הטובים שיש בארץ.
 

ANGELUSPIKE

New member
לפי מה שכתוב זה לא לגמרי סגור

יש להוט עוד שנתיים וסטאר וורלד ישראל מפרים את ההסכם איתם, נראה שהוט יזכו במשפט וערוץ ימשיך להיות באויר.
 

עודדי8

New member
עם כל הכבוד...

למי אכפת מהשידורים של בערוץ 5? הרי כל מי שגולש כאן בפורום צופה בWWE לא דרך ערוץ 5. היום כל מי שמכור ומעל גיל 14 ורוצה לראות ישתמש באינטרנט כדי לראות... ערוץ 5 קיבלו רייטינג יחסית גבוהה מתוכנית של WWE לפני שנה - שנתיים כשהתוכניות היו פופלריות בקרב קהל צעיר בגילאי 10-14. היום מה שמעניין את אותו קהל זה תוכניות ריאליטי כמו האח הגדול והישרדות...
 
למעלה