הכנסת שמות שלא כדין לעצומה

dannygoosh

New member
שוב, האישיו פה הוא לאו דווקא השידורים

אלא העובדה שאם לא יהיו שידורים - אז הם גם לא יבואו לפה להופיע. ולא להרבה אנשים יש את הכסף / היכולת לטוס לארה"ב או לאירופה כדי לראות תכנית / PPV.
 

elotan

Member
חסר לך עוד כמה פעמים ף כדי שזה באמת יהיה דחוף

לנוחיותך, צירפתי כאן טבלת דחיפות שעל פיה אנחנו עובדים: 1-9 ף = ממש לא דחוף, רשמתי רק כי אני חושב שהאות "ף" היא אות יפה. 10-19 ף = משהו שאני צריך, אבל יכול לסבול דיחוי של יום יומיים. 20-29 ף = קצת דחוף לי, מקווה שעד שאחזור מהסרט בערב, תהיה לי תשובה. 30-39 ף = די דחוף לי, הולך לשירותים ומקווה שכשאחזור אמצא תשובה. 40-49 ף = עשיתי חור במקש F5 - איפה התשובה לעזאזל ??? 50 ומעלה ף = סתם משעמם לי. אני מבקש בפעם הבאה לדייק כדי שנדע להבדיל בין באמת דחוף לסתם דחוף. תודה.
 

Nurd4Life

New member
הכנסת שמות שלא כדין לעצומה ../images/Emo88.gif

זוהי הודעה פתוחה לאנשים אשר אחראים על העצומה להחזרת שידורי ההיאבקות לארץ ולאנשים אשר נרשמים בה: http://www.atzuma.co.il/petition/tamir1995/1/ קיבלנו מספר פניות מגורמים שונים אשר טוענים ששמם הוכנס לעצומה ללא ידיעתם, הסכמתם או רצונם. חלקם אף אינם אוהדי היאבקות וחלקם טוענים שבמידה ושמם יהיה מקושר לעצומה שכזו זה יגרום להם לנזק תדמיתי בעבודתם. אנו, מנהלי הפורום, מבקשים בכל לשון של בקשה מהאנשים אשר אחראים על העצומה וכן על האנשים שנרשמים בה לא לרשום בתוכה אנשים אשר לא הביעו עניין מפורש בכך. מנהלי העצומה, במידה וקיבלתם פניות מגורמים שונים על הורדת שם זה או אחר מהעצומה - אנא עשו זאת ללא היסוס. מנהלי פורום היאבקות.
 

rshamir

New member
גם כן עצומה

אני מקווה לשני דברים: 1. שאנשים לא יחשבו שהבדיחה זאת קשורה איכשהו לפורום הזה או מקרינה עליו באיזשהו מובן מכיוון שהיא לא. 1. שהאנשים מאחורי הבדיחה הזאת לא יהפכו לדמויות קבועות פה בפורום.
 

nadavr1

New member
אני יכול להבין אותם

אני בתור אדם שלא רק צופה נלהב ברסלינג, אלא גם עוסק בזה באופן פעיל, מכיר טוב טוב מה זה שיש לך איזה מישהו מעצבן בעבודה שכל שניה מסתלבט עליך בגלל זה. לא משנה עד כמה אני גאה בזה ולא נותן לאנשים צרי מוחין לגרום לי להתבייש בזה, הדברים האלה עדיין נורא מעצבנים..
 
למעלה