כן ולא! וחשוב!
לא, הפורום זה לא הצבא! כן, אסור ורצוי לא להביע כאן בפורום דיעות פוליטיות. חשוב מאוד, גם לדעתי, לדעת על כל מפלגה, מה האג'נדה שלה ביחס לנושאים שמעניינים אותנו, כאנשי מערך המילואים בכלל, וכאנשי הפורום (ובלת"מ) בפרט. גם באתר שלנו, יש דף (אני מודה שלא עודכן מזמן) של פינת המוחמאים והמושמצים, שבד"כ המושא שלו, הם שרים וחברי כנסת על מפלגותיהם, בדיוק לצורך האמור אשר הזכרת בתגובתך. שים לב שנמנעתי מזממי לעקוץ וכו', כי אכן זה היה די גבולי הפעם.