הכניסה לספויילרים אסורה! מי יעוף בפרק הבא?

הכניסה לספויילרים אסורה! מי יעוף בפרק הבא?

מי לדעתכם הולך לעוף במועצת השבט הבאה? מי הייתם רוצים שיעוף?
 
לדעתי

זיו יעוף. יש גבול אפילו לאנשים חסרי בינה ולדעתי זיו עבר אותו. הייתי רוצה שהדס/ריקי/טלכו יעופו כבר. אני ממש לא סובלת אותם והם גם משעממים בעיניי.
 

yo12

New member
לפי הספוילרים כנראה שלא זיו.

או שהעריכה שינתה גישה.
 

סאמוואן

New member
הייתי שמחה עם שניהם היו עפים

או זיו או טומי לא איכפת לי מי מהם יעוף... אבל האמת היא שאין לי שום כיוון..בטח בסוף אוהד יעוף
 
תשתה מים זה יעבור לך. כפי הנראה אינך מבין

את המשחק. את מטרת המשחק. ואת הטכניקות בשביל להתקדם בו. תסתכל בקנקן ולא בחיצוניות. טלכו עושה זאת בדרכו היחודית. לא בכוחניות ולא במגעילות. ולבטח לא בפגיעה באנשים. ויש לו גם מטרה ברורה . חברתית. בניגוד לשאר המתמודדים. ממש לא מובן לי מדוע אתה רוצה להדיח אדם שמצהיר על עזרה לחברה. שים לב מתוך מה שוא מצהיר בכרטיס שלו ציטוט "הוא מצהיר שאם יזכה, הזכייה תוכל להוות בסיס מעולה להקמת בית חולים אלטרנטיבי לילדים שחולים במחלות קשות ולנזקקים, לכאלו שלא יכולים לפעמים לעמוד בתשלום טיפולים אלטרנטיביים" בקיצור אני בעדו יותר משי ושאר המתמודדים.
 

רנדו

New member
איך ששחצן מצא את מינו........................

זה שיש אנשים שיש להם דיעות שונות משלך, לא אומר שאתה מבין יותר מהם, והם לא מבינים כלום. זו דעתי וזכותי לחשוב ככה ואתה לא תבוא ותתנשא מעלי. אגב, בדיוק כמו המושא שלך טלכו, שמתנשא ומציג משהו לא אמיתי מול כולם. השתן עלה לו לראש והוא מדבר בשפה שהוא לא מדבר בחיי היומיום. מצ'עמם? מבזבז? מה קרה.. אין לו אישיות משל עצמו שהוא צריך לדבר כמו זיו? וואו, עזרה לחברה? עלק... יותר נכון עזרה לעצמו!! 1. הוא עושה ספויילר לכך שהוא בגמר? וגם זו אסטרטגיה בכאילו לגרום לאנשים להצביע לו. הוא מניפולטור בשקל! 2. הוא מטפל אלטרנטיבי, ככה שהוא תורם לעצמו ולבית חולים שלו. מה יקרה אחרי ההקמה? הוא לא ירוויח מזה? בס-דר! הכול זו עבודה בעיניים, בדיוק כמו ההצגה שלו בתוכנית. ואחרי התגובה שלך, אני עוד יותר לא סובלת אותו. תמשיך ככה.
 
למאיה במהדורת השבט הייתה פליטת פה נוראית

אבל אני לא אכתוב כי אולי זה ספויילר, אז אני מבקשת אישור
 
טוב, אז בכל זאת ../images/Emo58.gif

אני לא זוכרת את המילים המדוייקות - אז במילים שלי: הם דיברו על הביטחון העצמי והשחצנות ועל זה שלחלק מהשורדים יש יותר מדי ביטחון שלא יודחו ולכן אכלו במקום להשתתף במשימה, אז מאיה אמרה שזה בדיוק מה שקרה לזיו, ובעצם התכוונה שבגלל שזיו היה מלא בביטחון עצמי שלא יודח - בסוף אכן הודח
 

mika32

New member
../images/Emo58.gif

זה בדיוק מה שמדאיג אותי, יותר מידי מדגישים את זה בפרומו והרי ברור שהם לא רוצים לגלות לנו..... משהו פה באמת מוזר..... לכולם כבר נמאס מהאריה הזקן
 

mika32

New member
../images/Emo58.gif

עף לי התפוח בגללך
זה יהיה באמת מפגש מעניין, אבל במידה וכן..... רק שלא ימשיכו עם הריבים גם שם
 
למעלה