הכנות לפני פירמוט המחשב השולחני

Poogysh

New member
הכנות לפני פירמוט המחשב השולחני

שלום שלום, בשעה טובה הגיעה העת לפרמט את המחשב השולחני שמולו מסתנכרן הפוקט (3715). האם צריך לעשות הכנות מיוחדות בפוקט? איך זה עלול להשפיע על הפוקט מבחינת תוכנות מותקנות, סינכרון מול האאוטלוק וכד'? תודה מראש!
 

raananta

New member
אז ככה

השפעה ישירה על תוכנות לא תהיה אבל במידה ותחליט יום אחד לבצע HR אז תיאלץ למצוא מחדש את קבצי ההתקנה. לכן וודא שיש בידך את קבצי התקנה והסריאלים. אאוטלוק - הפוקט בד"כ לא מסנכרן פגישות יותר מדי אחורנית בזמן, תלוי ה=בהגדרה, לכן אני מציע לך בכל מקרה לבצע שמירה של כל מידע האאוטלוק שלך בקובץ (ניתן לבצע דרך התוכנה עצמה) ולצרוב אותו. הדבר יגרום לכך שהכל (מיילים, אנשי קשר וכו וכו) יוכלו להיות משוחזרים למערכת לאחר הפרמוט באופן קליל. בהצלחה.
 
למעלה