אז ככה
השפעה ישירה על תוכנות לא תהיה אבל במידה ותחליט יום אחד לבצע HR אז תיאלץ למצוא מחדש את קבצי ההתקנה. לכן וודא שיש בידך את קבצי התקנה והסריאלים. אאוטלוק - הפוקט בד"כ לא מסנכרן פגישות יותר מדי אחורנית בזמן, תלוי ה=בהגדרה, לכן אני מציע לך בכל מקרה לבצע שמירה של כל מידע האאוטלוק שלך בקובץ (ניתן לבצע דרך התוכנה עצמה) ולצרוב אותו. הדבר יגרום לכך שהכל (מיילים, אנשי קשר וכו וכו) יוכלו להיות משוחזרים למערכת לאחר הפרמוט באופן קליל. בהצלחה.