הכנה לקראת הנסיעה

titch

New member
הכנה לקראת הנסיעה

בספטמבר אנו מתכוונים לנסוע לחו"ל - אני ללימודים ובעלי לעבוד. הלימודים / עבודה יהיו באנגלית כמובן (לונדון). לשנינו יש אנגלית טובה וגם היום אנחנו עובדים לא מעט באנגלית אבל חשבנו בכל זאת איך ניתן לשפר עוד את האנגלית כך שכשנגיע יהיה לנו קל יותר. ספרים באנגלית יש לנו ואנחנו משתדלים לראות סדרות שאנחנו אוהבים בלי תרגום - זה אמנם עוזר אבל עדיין נשאר החלק של הדיבור שאותו אנחנו לא מתרגלים בכלל.. אשמח לשמוע אם יש לכם עצות/ רעיונות/ דברים שעבדו אצלכם. תודה ושיהיה סופ"ש נפלא.
 

גוזליה

New member
אתם יכולים לנסות קורס בברליץ....

תכלס חוץ מלתרגל לתרגל לתרגל אין דרך אחרת לפתח את כישורי השיחה שלכם. לדבר בבית האחד עם השניה באנגלית (אם כי, זה אומר שאם מישהו מכם עושה טעות דיקדוקית למשל יש מצב שלא תדעו לתקן אחד את השניה). שיהיה בהצלחה קחו בחשבון שמהרגע שתעברו לפה תדברו רוב הזמן אנגלית גם ככה והיא תשתפשף מאוד באופן טבעי.
 

eyshap

New member
הייתי בדיוק באותו סרט...

לפני הנסיעה שלי הייתי בטוח שאני לא אוכל להתמודד עם ישיבות מקצועיות עם בריטים, ואפילו עשיתי סיבוב דרך ברליץ או וולסטריט לראות האם יש להם איזה פיתרון, אבל בסוף לא עשיתי כלום ופשוט הגעתי... האנגלית שלכם פשוט תשתפר עם הזמן, ולגבי האנגלים פה, הם רגילים לכל כך הרבה זרים עד שהם כבר מתוכנתים להתמודד עם מבטאים מוזרים, ואנגלית שבורה. רק תזכרו לא לשאול what? כשאתם לא מבינים משהו כי זה לא מנומס, ולא צריך להגיד cheers לכל אחד, רק למישהו שבאמת עוזר לכם בהצלחה
 

titch

New member
תודה :)

אני מקווה שכשנגיע ללונדון ונשתלב במקום העבודה/ לימודים, האנגלית תזרום ותשתפר מהר.
 
למעלה