הכלב שלכם גדול ולא ניתן להושיבו על הברכיים? קחו מונית ספיישל

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
הכלב שלכם גדול ולא ניתן להושיבו על הברכיים? קחו מונית ספיישל

הכלב שלכם גדול ולא ניתן להושיבו על הברכיים? קחו מונית ספיישל
קודם כל מעניין אותי, איך זה במדינות אחרות? יש איסור על העלאת כלבים לתחבורה הציבורית?

בישראל אגד פרסם הודעה בדבר ההוראות להעלאת בעלי חיים לאוטובוסים בהן נכתב כי כלב שלא ניתן להושבי על הברכיים לא יוכל לעלות לאוטובוס. משרד התחבורה דווקא מאמץ את ההנחיה החדשה ומוסר שיעדכן את התקנות ויעדכן את שאר המפעילות שלא לאפשר לבעלי כלבים גדולים להעלות אותם לאוטובוס.

זו אחת ההחלטות הכי דפוקות שנתקלתי בהן.

http://news.walla.co.il/item/2858697
 

נתנאל531

Well-known member
מה לגבי כלבי נחייה?

הכלב שלכם גדול ולא ניתן להושיבו על הברכיים? קחו מונית ספיישל
קודם כל מעניין אותי, איך זה במדינות אחרות? יש איסור על העלאת כלבים לתחבורה הציבורית?

בישראל אגד פרסם הודעה בדבר ההוראות להעלאת בעלי חיים לאוטובוסים בהן נכתב כי כלב שלא ניתן להושבי על הברכיים לא יוכל לעלות לאוטובוס. משרד התחבורה דווקא מאמץ את ההנחיה החדשה ומוסר שיעדכן את התקנות ויעדכן את שאר המפעילות שלא לאפשר לבעלי כלבים גדולים להעלות אותם לאוטובוס.

זו אחת ההחלטות הכי דפוקות שנתקלתי בהן.

http://news.walla.co.il/item/2858697
מה לגבי כלבי נחייה?
רובם בגודל של מעבר ל'כלב-ברכיים', ובוודאי שאין לצפות מעיוור להחזיק את הכלב על הברכים כל הנסיעה...
 

olli3

New member
מנהל
מן הסתם שכלבי נכיה לא קשורים להנחיה הזאת.

מה לגבי כלבי נחייה?
רובם בגודל של מעבר ל'כלב-ברכיים', ובוודאי שאין לצפות מעיוור להחזיק את הכלב על הברכים כל הנסיעה...
מן הסתם שכלבי נכיה לא קשורים להנחיה הזאת.
 

olli3

New member
מנהל
כשתמצא את התשובה, עדכן אותי. גם אני לא יודע.

אז מה ההבדל?
אם כלבי נחייה לא מפריעים, למה כלבים שאינם משמשים לנחייה כן מפריעים?
כשתמצא את התשובה, עדכן אותי. גם אני לא יודע.
 

olli3

New member
מנהל
וזו תקנה 462 (תקנות התעבורה) בנוגע להסעת בעלי חיים.

אז מה ההבדל?
אם כלבי נחייה לא מפריעים, למה כלבים שאינם משמשים לנחייה כן מפריעים?
וזו תקנה 462 (תקנות התעבורה) בנוגע להסעת בעלי חיים.
462. (א) לא יסיע נהג באוטובוס, ולא ירשו הנהג והכרטיסן להכניס אליו בעלי-חיים, אלא אם גדלם מאפשר להניחם על ברכי הנוסע או להחזיקם בידיו; ובלבד שכלבים המוסעים כאמור ישאו זמם על פיהם ויהיו קשורים ברצועה ובעלי חיים אחרים יהיו מצויים בתוך תיבה או סל באופן המונע אפשרות של פגיעה או הטרדה לנוסעים.
&nbsp
(ב) הוראות תקנת משנה (א) לא יחולו על הסעת כלב של עיוור המלווה את העיוור, אם הכלב קשור ברצועה.
 

olli3

New member
מנהל
שזה אומר שברכבת הקלה התקנה לא תקפה כי היא על אוטובוסים בלבד.

וזו תקנה 462 (תקנות התעבורה) בנוגע להסעת בעלי חיים.
462. (א) לא יסיע נהג באוטובוס, ולא ירשו הנהג והכרטיסן להכניס אליו בעלי-חיים, אלא אם גדלם מאפשר להניחם על ברכי הנוסע או להחזיקם בידיו; ובלבד שכלבים המוסעים כאמור ישאו זמם על פיהם ויהיו קשורים ברצועה ובעלי חיים אחרים יהיו מצויים בתוך תיבה או סל באופן המונע אפשרות של פגיעה או הטרדה לנוסעים.
&nbsp
(ב) הוראות תקנת משנה (א) לא יחולו על הסעת כלב של עיוור המלווה את העיוור, אם הכלב קשור ברצועה.
שזה אומר שברכבת הקלה התקנה לא תקפה כי היא על אוטובוסים בלבד.
והרי יש הבדל עצום בין קרונות הרכבת הקלה לבין אוטובוס עירוני (ציניות).
&nbsp
החלטה מטופשת, אנרכוניסטית ושוב מטופשת.
 
דווקרא החלטה נכונה ורואיה

שזה אומר שברכבת הקלה התקנה לא תקפה כי היא על אוטובוסים בלבד.
והרי יש הבדל עצום בין קרונות הרכבת הקלה לבין אוטובוס עירוני (ציניות).
&nbsp
החלטה מטופשת, אנרכוניסטית ושוב מטופשת.
דווקרא החלטה נכונה ורואיה
תחבורה ציבורית נועדה לנסועים לא לכלבים יש גם אנשים שאולי מפריע להם שיש כלבים (חלקם פוחדים וכו לא חסר סיבות) כלבי נחיה להבדיל מכלבים רגילים, הם מאולפים בדרך כלל לא מפריעים גם להבדיל זה צורך אישי מחייב לאדם שמשתמש בו ואין לו אפשרות אחרת.
 

felixr

New member
השאלה החשובה היא

שזה אומר שברכבת הקלה התקנה לא תקפה כי היא על אוטובוסים בלבד.
והרי יש הבדל עצום בין קרונות הרכבת הקלה לבין אוטובוס עירוני (ציניות).
&nbsp
החלטה מטופשת, אנרכוניסטית ושוב מטופשת.
השאלה החשובה היא
האם זה תופס במטרונית? ובמידה שכן, האם יונה יהב מתכוון להאבק בכך? (לא מתוך דאגה לבעלי הכלבים, אלא כי המטרונית היא בטח לא אוטובוס!)
 

נתנאל531

Well-known member
במטרונית לאף אחד לא ממש אכפת

השאלה החשובה היא
האם זה תופס במטרונית? ובמידה שכן, האם יונה יהב מתכוון להאבק בכך? (לא מתוך דאגה לבעלי הכלבים, אלא כי המטרונית היא בטח לא אוטובוס!)
במטרונית לאף אחד לא ממש אכפת
כל זמן שלא יוצרים הפרעה משמעותית, הנהג לא טורח לצאת מהכלוב שלו לאכוף את תקנות משרד התחבורה, יש לו נסיעה לבצע...
 

טשאפק 2

New member
איזונים

אז מה ההבדל?
אם כלבי נחייה לא מפריעים, למה כלבים שאינם משמשים לנחייה כן מפריעים?
איזונים
בלי קשר לשאלה הספציפית הזו, של נסיעת כלבים גדולים באוטובוסים, דין כלב נחייה שונה מדין כלב אחר. בהרבה מקומות שבהם אסורה כניסת כלבים מותרת כניסת כלבי נחייה, מכיוון שאי-הכנסת כלבי נחייה פוגעת באופן חמור יותר בבעליהם מאשר אי-הכנסת כלב אחר. (נימוק משני - יש מעט מאד כלבי נחייה ביחס לכלל הכלבים).

עיוור המלווה בכלב נחייה יכול (ע"פ החוק) להיכנס עם כלבו לכל מקום ציבורי, כולל מקומות שאוסרים כניסת כלבים. זכותם של בעלי מסעדה או אתר קיימפינג למשל לאסור כניסת כלבים למתחמם, אך אין זו זכותם לאסור על כניסת כלב נחייה בשעה שהוא מלווה עיוור.
 

Ccyclist

Active member
אני חושב שבתחתית אסור להם לעמוד במדרגות הנעות

הכלב שלכם גדול ולא ניתן להושיבו על הברכיים? קחו מונית ספיישל
קודם כל מעניין אותי, איך זה במדינות אחרות? יש איסור על העלאת כלבים לתחבורה הציבורית?

בישראל אגד פרסם הודעה בדבר ההוראות להעלאת בעלי חיים לאוטובוסים בהן נכתב כי כלב שלא ניתן להושבי על הברכיים לא יוכל לעלות לאוטובוס. משרד התחבורה דווקא מאמץ את ההנחיה החדשה ומוסר שיעדכן את התקנות ויעדכן את שאר המפעילות שלא לאפשר לבעלי כלבים גדולים להעלות אותם לאוטובוס.

זו אחת ההחלטות הכי דפוקות שנתקלתי בהן.

http://news.walla.co.il/item/2858697
אני חושב שבתחתית אסור להם לעמוד במדרגות הנעות
טכנית חייבים לשאת כלבים במדרגות הנעות כי הרגליים שלהם יכולים להתקע אבל לא יצא לי להיות במצב שיש כלב שצריך להוביל בתחתית.
&nbsp
יש גם מצב ביזארי בקיץ כשהתחתית מתחממת שאסור לפי החוק האירופי להוביל בע"ח בטמפרטורה מעל 32 מעלות אך מותר להסיע בני אדם כי אין מגבלה, ובשיא הקיץ התחתית העמוקה יכולה להגיע ל38 מעלות.
 

olli3

New member
מנהל
מה הכוונה אסור להוביל מעל 32 מעלות? אם זה היה תקף אצלנו, חצי

אני חושב שבתחתית אסור להם לעמוד במדרגות הנעות
טכנית חייבים לשאת כלבים במדרגות הנעות כי הרגליים שלהם יכולים להתקע אבל לא יצא לי להיות במצב שיש כלב שצריך להוביל בתחתית.
&nbsp
יש גם מצב ביזארי בקיץ כשהתחתית מתחממת שאסור לפי החוק האירופי להוביל בע"ח בטמפרטורה מעל 32 מעלות אך מותר להסיע בני אדם כי אין מגבלה, ובשיא הקיץ התחתית העמוקה יכולה להגיע ל38 מעלות.
מה הכוונה אסור להוביל מעל 32 מעלות? אם זה היה תקף אצלנו, חצי
שנה כמעט לא ניתן להוביל בה בעלי חיים. זה נשמע דיי מטופש.
&nbsp
אבל בתכל'ס, אין כל מניעה מכלב שאינו כלב שניתן להושיבו על הברכיים, לנסוע בתח"צ, כן?
 

Ccyclist

Active member
התחתית העמוקה אינה ממוזגת.

מה הכוונה אסור להוביל מעל 32 מעלות? אם זה היה תקף אצלנו, חצי
שנה כמעט לא ניתן להוביל בה בעלי חיים. זה נשמע דיי מטופש.
&nbsp
אבל בתכל'ס, אין כל מניעה מכלב שאינו כלב שניתן להושיבו על הברכיים, לנסוע בתח"צ, כן?
התחתית העמוקה אינה ממוזגת.
איכשהו בין 1890 ל1908 (פתיחת הקו העמוק הראשון ועד פרסום המפה שבה מרכז המערכת הושלם למעשה כפי שסיקרתי לפני חודשיים) לא חשבו שיש צורך למזג וגם לא היתה הטכנולוגיה לכך.
&nbsp
כתוצאה המערכת העמוקה מקבלת איוורור מפני השטח בטמפרטורות השטח. אין מקום להתקין מיזוג על גג הקרונות מתחת לתקרת המנהרות כמו בתחתית התת-שטח ולכן בקיץ התחתית יכולה להתחמם לטמפרטורת של עד 38 מעלות.
&nbsp
אם היה מיזוג לא היתה הגבלה, ולצערי אין הגבלה אירופאית דומה על הובלת בני אדם...
 

alantan

New member
הצעה לתרגום sub-surface

התחתית העמוקה אינה ממוזגת.
איכשהו בין 1890 ל1908 (פתיחת הקו העמוק הראשון ועד פרסום המפה שבה מרכז המערכת הושלם למעשה כפי שסיקרתי לפני חודשיים) לא חשבו שיש צורך למזג וגם לא היתה הטכנולוגיה לכך.
&nbsp
כתוצאה המערכת העמוקה מקבלת איוורור מפני השטח בטמפרטורות השטח. אין מקום להתקין מיזוג על גג הקרונות מתחת לתקרת המנהרות כמו בתחתית התת-שטח ולכן בקיץ התחתית יכולה להתחמם לטמפרטורת של עד 38 מעלות.
&nbsp
אם היה מיזוג לא היתה הגבלה, ולצערי אין הגבלה אירופאית דומה על הובלת בני אדם...
הצעה לתרגום sub-surface
נראה לי שקשה להבין מה הפירוש של "תת-שטח". אולי אפשר להשתמש במושג תחתית רדודה או משהו דומה...
 

Ccyclist

Active member
נכון אבל זה נשמע כמו בריכה לילדים

הצעה לתרגום sub-surface
נראה לי שקשה להבין מה הפירוש של "תת-שטח". אולי אפשר להשתמש במושג תחתית רדודה או משהו דומה...
נכון אבל זה נשמע כמו בריכה לילדים
 

alantan

New member
יש בזה משהו. אבל תת-שטח זה ממש לא ברור...

נכון אבל זה נשמע כמו בריכה לילדים
יש בזה משהו. אבל תת-שטח זה ממש לא ברור...
 

Ccyclist

Active member
לקוראינו הרעיון שיש שני עומקים וודאי נשמע כמו לוקסוס

יש בזה משהו. אבל תת-שטח זה ממש לא ברור...
לקוראינו הרעיון שיש שני עומקים וודאי נשמע כמו לוקסוס
עד שיורם יתקין עברית שאלת ההגדרה תישאר ביננו. שפה מתפתחת בעקבות הנסיבות ובארץ אין בדיוק סיבה להבדיל בין עומקים שונים מתחת לקרקע אז כל המצאה בעברית בריטית לא תתקשר לשיח בארץ.
&nbsp
לקוראינו: התחתית הלונדונית קיימת בשני עומקים שונים בשני סוגי מנהרות. המערכת הראשונה 1862-1890 נבנתה בשיטת cut and cover חפירה וכיסוי ממש מתחת למפלס הרחוב עם נקודות לפליטת קיטור אף שהמערכת חושמלה בתחילת המאה ה20. שתי המסילות עוברות במנהרה אחודה עם פרופיל מרובע ורכבות חדשות מהעשור הזה כוללות מזגן בגג הרכבת.
&nbsp
הסוג השני, העמוק, נחפר בצורה של מנהרות עגולות בעומק של 20-30 מטר מתחת לפני הקרקע. הקרקע בוצית ולכן המנהרות מרופדות בצינור מתכת. בניגוד למנהרות TBM מודרניות אין מרווח גדול בינן לרכבות שבתוכן, ולכן למזג אותן זה אתגר. יתכן שהפתרון הוא מיזוג פירי האיוורור במערכות מהסוג שמצנן מכרות עמוקים בדרא"פ. כמו כן, צפיפות אנושית בכלי רכב בלתי ממוזג תמיד תתרום לחום.
 

alantan

New member


לקוראינו הרעיון שיש שני עומקים וודאי נשמע כמו לוקסוס
עד שיורם יתקין עברית שאלת ההגדרה תישאר ביננו. שפה מתפתחת בעקבות הנסיבות ובארץ אין בדיוק סיבה להבדיל בין עומקים שונים מתחת לקרקע אז כל המצאה בעברית בריטית לא תתקשר לשיח בארץ.
&nbsp
לקוראינו: התחתית הלונדונית קיימת בשני עומקים שונים בשני סוגי מנהרות. המערכת הראשונה 1862-1890 נבנתה בשיטת cut and cover חפירה וכיסוי ממש מתחת למפלס הרחוב עם נקודות לפליטת קיטור אף שהמערכת חושמלה בתחילת המאה ה20. שתי המסילות עוברות במנהרה אחודה עם פרופיל מרובע ורכבות חדשות מהעשור הזה כוללות מזגן בגג הרכבת.
&nbsp
הסוג השני, העמוק, נחפר בצורה של מנהרות עגולות בעומק של 20-30 מטר מתחת לפני הקרקע. הקרקע בוצית ולכן המנהרות מרופדות בצינור מתכת. בניגוד למנהרות TBM מודרניות אין מרווח גדול בינן לרכבות שבתוכן, ולכן למזג אותן זה אתגר. יתכן שהפתרון הוא מיזוג פירי האיוורור במערכות מהסוג שמצנן מכרות עמוקים בדרא"פ. כמו כן, צפיפות אנושית בכלי רכב בלתי ממוזג תמיד תתרום לחום.
 

olli3

New member
מנהל
רק על תעלה פרות לרכבות, הן יכולות לגרום לדברים כאלו

לקוראינו הרעיון שיש שני עומקים וודאי נשמע כמו לוקסוס
עד שיורם יתקין עברית שאלת ההגדרה תישאר ביננו. שפה מתפתחת בעקבות הנסיבות ובארץ אין בדיוק סיבה להבדיל בין עומקים שונים מתחת לקרקע אז כל המצאה בעברית בריטית לא תתקשר לשיח בארץ.
&nbsp
לקוראינו: התחתית הלונדונית קיימת בשני עומקים שונים בשני סוגי מנהרות. המערכת הראשונה 1862-1890 נבנתה בשיטת cut and cover חפירה וכיסוי ממש מתחת למפלס הרחוב עם נקודות לפליטת קיטור אף שהמערכת חושמלה בתחילת המאה ה20. שתי המסילות עוברות במנהרה אחודה עם פרופיל מרובע ורכבות חדשות מהעשור הזה כוללות מזגן בגג הרכבת.
&nbsp
הסוג השני, העמוק, נחפר בצורה של מנהרות עגולות בעומק של 20-30 מטר מתחת לפני הקרקע. הקרקע בוצית ולכן המנהרות מרופדות בצינור מתכת. בניגוד למנהרות TBM מודרניות אין מרווח גדול בינן לרכבות שבתוכן, ולכן למזג אותן זה אתגר. יתכן שהפתרון הוא מיזוג פירי האיוורור במערכות מהסוג שמצנן מכרות עמוקים בדרא"פ. כמו כן, צפיפות אנושית בכלי רכב בלתי ממוזג תמיד תתרום לחום.
רק על תעלה פרות לרכבות, הן יכולות לגרום לדברים כאלו
http://www.haaretz.co.il/news/science/1.2211405
&nbsp
היה גם מקרה בו מטוס שיצא מנתב"ג והוביל פרות נאלץ לשוב לנתב"ג כשמד החום בתא המטען הראה טמפרטורה חריגה במיוחד. לכבאים שהגיעו לנתב"ג ציפתה הפתעה לא ממש נעימה.
&nbsp
איך זה מתקשר למה שאמרת? אנשים גם פולטים ומחממים את סביבתם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה