הכלבייה העירונית בלוד

kernosh

New member
הכלבייה העירונית בלוד

האם מישהו יכול לעזור ? הכלבייה מסריחה מלאה בחרא לרוב הכלבים אין מים, יש כלבים שנמצאים במצוקה ( כלב אחד זוהה מלופף שנילון מתחת לספסל), הכלבן מיהר ללכת הביתה ולא הסכים לתת לבחורה שבאה לנסות ולנקות מה קורה שם היום ?? דר' אור איננה וכלו כל הקיצים ?!!
 

toomuchdogs

New member
לא הבנתי!!!! ד"ר אור איננה?

אבל עכשיו דיברנו עליה בפורום שהכלביה במצב מצוין יחסית לקודם, מה קרה שם?
 

kernosh

New member
לא אני הייתי שם... אלא חברה

היא מספרת שרק העובד נמצא שם לא דר' אור ולא הרופא השני ( לא זוכרת את שמו) היא מספרת שהכלבייה מסריחה , היא ראתה כלבים בכלובים ליד המשרדים ללא מים נשמע לא טוב בכלל
 

toomuchdogs

New member
נשמע איום ונורא!!! אולי היא יכולה לדבר עם ד"ר

ישירות? בטח הפון שלה נימצא באתר, לא?
 
קשה לומר על מה את מדברת???!!!!

באמת שאני מתקשה להבין באיזה כלביה היית, אני הייתי בכלביית לוד לפני כמה ימים והלוואי וכל הכלביות העירוניות היו מתקרבות אפילו קצת לכלביית לוד!!!!!! חבל שאת משמיצה דווקא את אחת הכלביות היחידות המשמשות דוגמא לאיך כלבייה שמכבדת את עצמה צריכה להתנהל ולהיראות....
 

דונינה

New member
למה את בוחרת לראות את זה כהשמצה ?

למה את לא רואה את זה כדאגה ? יכול להיות שה ד"ר לא נמצאת ואז מתרשלים קצת ? או שהכלבן כותב פה ? אני בכל אופן לא רואה את זה כהשמצה אלא כדאגה לכלביה שבאופן זמני מוזנחת , זה קורה במשפחות הכי טובות .
 

דסק

New member
אף אחד לא מתרשל בכלביית לוד../images/Emo70.gif

גם בהעדרה של ד"ר אור [שלמרות היותה בחופשה נימצאת בקשר יומי עם הכלבייה] יש מי שדואג לבעלי חיים, לסדר ולניקיון מופתי. רוצה לבדוק? ולמה מדובר בהשמצה? כי לדעתי, toomuchdogs היא זו שהיתה היום בכלביית לוד בחיפוש אחרי כלב שאבד לה, שבשונה ממה שכתבה kernosh , בכלביית לוד יש וטרינר וכלבנית ולא כלבן. וגם, כי ידוע לי שבתקופה הנוכחית יש הרבה תלמידים מתנדבים המסייעים לכלבייה בניקיון, טיול עם כלבים וטיפוח החתולים. וחוצמיזה...........דברתי עם ד"ר אור.
 

דונינה

New member
טומאץ' הלך לך כלב לאיבוד ולא ידעתי ? מי ??

מה עכשיו ?? נו באמת ? ההודעה בכלל של קרנוש' טומאצ' הגיבה אז היא היתה היום בכלביה ? מה קרה לכם ? בכלביית לוד יש את ד"ר אור והיא נקבה עד כמה שידוע לי או שלא מדובר על אותה כלביה , אני כבר לא יודעת מה קורה פה , אבל להגיד שטומצ' היתה שם כי הלך לה כלב לאיבוד נו ,, טוב ודיברת עם ד"ר אור ? אז זה וטרינר או וטרינרית ?
 

דסק

New member
בנוסף לד"ר אור יש וט' נוסף

אם ל-toomuchdogs , קוראים מיכל אז היא זו שהיתה היום בכלבייה. נכון ההודעה היתה של kernosh ותנחשי מי היא?
 

דונינה

New member
אני אשאיר לטומאצ' את הזכות לחשיפה שלה

עד כמה שידוע לי היא לא מיכל , אבל זה מעניין כי אתה השני שחושב שהיא מיכל , נו טוב ,, אני לא יודעת מי זו kernosh , אבל עדיין בוחרת להאמין שזה נעשה מדאגה ולא מהשמצה , אם אתה חושב אחרת אז אולי יש לזה סיבה . לי בכל אופן אין שום סיבה שכזו לא הייתי מעולם בכלביה הזו ולא יודעת איך היא נראית .
 

kernosh

New member
חבל שאין אייקון של ישבן כי אז הייתי שולחת

אותך לנשק אותו , צר לי שהעזתי להעלות לאינטרנט את העניין הזה , באמת ובתמים קיוויתי שאחד המתנדבים יקפוץ לשם ויבדוק מה קרה שיהיה לך יום טוב ומה לא ביי
 

toomuchdogs

New member
יאאאאאאאאא מי את???

כנראה שאת משמיצה סידרתית
אני אספר מי אני יודעת שאת, מרשה לי? לא מחכה לתשובה
למרות שאני לא מכירה אותך.... http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=708&msgid=102637479
 

toomuchdogs

New member
מי זו קרנוש, יייייאאאאא תעלומה!!!!!

קרנוש היא אישה מ-ד-ה-י-מ-ה שהרימה כפפה מאוד כבדה ורצה לעזור למיכל "מהכלבים של מיכל" אז אם מישהו סיפר לה שמשהו רע קורה באיזושהי כלביה אני מעדיפה להאמין לה מאשר למישהי שצצה מידי פעם יורה חיצים ונעלמת לה שוב... אני במקומך הייתי בודקת את העניין ומפריכה אותו אם זה נכון לעשות, במקום לקפוץ מהמיטה באמצע הלילה ולירות חיציי שווא לכל הכיוונים ובמיוחד להחליט ששמי הוא מיכל והייתי בלוד - מה שמעולם לא הייתי!!!!!!! לכי לישון עדיף....מאוחר כבר, ילדונת...
 

toomuchdogs

New member
הלך לי כלב לאיבוד.......

מהר להתקשר הביתה לברר את העניין.....בחיי שאין לי מושג על מה דסק מדבר.... ד"ר אור היא ווטרינרית ניפלאה שע"פ האתר שלה הרשימה אותי, לדעת שהיא לא שם ומישהו מתרשל זה כואב, לכן ביקשתי מקרנוש הסבר, מעבר לכך לא הייתי בכלביה הזו מעולם בכל חיי שימו לב שאינכם מתבלבלים עם אחיסמך, כן?
 
למעלה