הכי זול באירופה!

ravak29

New member
הכי זול באירופה!

אני מתכנןחופשה לאיזה שבועיים בחגים באירופה חשוב לי בעיקר שיהיה זול אפילו מדינות ברה'מ לשעבר, מה מומלץ לדעתכם?
 

dana 2222

New member
מחפש זול סע ל וורנה (בולגריה),גם,,,

המקום יפה ,בתי המלון זולים,וגם מוצרים זולים מאוד,אפשר להשיג מוצרים לבית ,בשמים ,מוצרי חשמל ,ואינסטלציה (ברזים וכו' בזיל הזול. גם מחירי המוניות זיל הזול,מכל מקום מרוחק שתבקר, תוכל לחזור אל המלון במונית ובזול.בבתי המלון בדרך כלל יש חצי פנסיון,אוכל טוב ועדיין זול.
 

ravak29

New member
../images/Emo13.gifתודה רבה.

מישהו הציע לי זאת בעבר ועכשיו הזכרת לי...
 

Old Girl

New member
מדינות בריה"מ לשעבר:

אני ממליצה על וילנא, בירת ליטא - עיר יפה ומלאת עתיקות. יש גם עיירות נופש מסביב, למשל דרוסקינינקי הממוקמת כ - 100 ק"מ מוילנא. גם המדינות הבלטיות הצפוניות יותר - אסטוניה ולטביה - עשויות להיות מעניינות, יפות, מהנות ולא יקרות. מה שטוב במדינות שהצעתי הוא, שהנסיעות ביניהן זולות, ואפשר לבקר בכולן בנסיעה אחת.
 

Old Girl

New member
ועוד המלצה

אם צ'כיה כבר לא נכנסת מבחינתך לתוך קטגוריית המדיניות הזולות - אז סלובקיה השכנה זולה מאוד. היתרונות שלה בכך, שהיא שכנה של צ'כיה (לא נורא יקרה), פולין (זולה), והונגריה (לא נורא יקרה). כך שגם הטיול הזה יכול להיות בשבילך מקיף, מעניין ולא יקר. אבל מה שהצעתי לך קודם ללא ספק יותר זול. הייתי בוילנא וריגה וזה פשוט תענוג מבחינת המחירים. בטאלין לא הייתי (מתכננת השנה ביקור של יום), אבל הבנתי שגם היא חסכנית ביותר.
 

Old Girl

New member
מה הכי חשוב לך בטיול הזה?

נופים, מנוחה, כמה שיותר מקומות, כמה שיותר מקומות בילוי?
 

ravak29

New member
אהה...

מקומות בילוי חשוב מאוד, אני נוסע לבד "לחגוג" קצת. לא בא לי להתקע עם זוגות, משפחות וכו,גם אוהב ים, חופים, אבל בעיקר כיף אם היה לי כסף הייתי נוסע לתאילנד.
 

Old Girl

New member
אז ככה:

אם אתה בוחר במדינות הבלטיות: עיירת הנופש יורמלה בלטביה נוטפת הורמונים. עיירת הנופש דרוסקינינקי קצת יותר רגועה, אבל גם שם אפשר למצוא צעירים ומדליקים. אם אתה בוחר במסלול של סלובקיה - צ'כיה - הונגריה, אז אל דאגה - יש מלא מקומות בילוי, בייחוד בפראג. רק לא לבנות על קרלובי וארי, סבתא שלי מבלה שם בדרך קבע.
 

Old Girl

New member
ולגבי מה שאמרו לך קודם

ורנה ורומניה אני פשוט לא מכירה, אבל קשה לי להאמין שבורנה אין בילויים.
 

ravak29

New member
טוב

אז או לטביה או פראג סליחה על הבורות איפה היא נמצאת ?(פראג) (-:
 
למעלה